Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18561 til 18580 af 35989
  • Hvad må jeg have med ind til FSA 9. klasse dansk forberedelse?

    Forumindlæg
    Tittlen siger sig selv, er rimelig sikker på at jeg må tager noter med ind til eksamen, men må jeg godt tage kopi ark med ind til forberedelsen? - tak.
  • Freuds dødsdrift - Thanatos

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og læser til psykologi C eksamen. Er der nogen der kan forklare mig begrebet Thanatos? På forhånd tak Katrine
  • Dansk mundtligt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. jeg skal op til eksamen på onsdag i mundtligt dansk i folkeskolen.. hvordan læser man op til dansk... ? og er der nogen der har en analyse model til radio reportage. tak på forhånd :)
  • hjælp - elektrolyse!!!

    Forumindlæg
    heeej. sidder og laver disposition til eksamen med underemnet "syre, salte og baser". hvordan skal elektrolyses kringles ind? hvordan passer den ind, hvis i forstår hvad jeg mener?
  • Analysemodel

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal behande primærteksten til old eksamen. Er der nogen af jer der har en analysemodel eller måske har et forslag til en struktureret gennemgang? MVH Sophie
  • Lineære funktioner egenskaber

    Forumindlæg
    Hej, skal til eksamen i mundtlige mat c. Jeg skal redegør for egenskaberne ved lineære funktioner, men ved ikke helt hvad de er...
  • Relevant om Nord- og Sydpol

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen imorgen og ville derfor gerne vide hvad der ville være relevant at sige om: Nord- og Sydpolen På forhånd: mange TAK :)
  • Diagonalen på et kvadrat?

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke huske hvordan man regner længden af diagonalen i et kvadrat? Nogle der kan hjælpe mig, skal snart til eksamen! På forhånd tak (:
  • planteplankton

    Forumindlæg
    hej alle jeg har fået stillet en opgave som lyder således: redegør for hvordan biomassen af planteplanktonet i Arresø kan bestemmes. (fra biologi eksamen 2004) på forhånd tak
  • Relevant om Vindinger og Strøm

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om vindinger og strøm. på forhånd mange tak!
  • Diagonalen i et rektangel?

    Forumindlæg
    Hey alle ;D Jeg skal snart til eksamen, men har glemt hvordan regner diagonalens længde ud i et rektangel. Nogle der kender svaret? Mvh Camilla.
  • Relevant om Ohm's Lov

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om Ohms Lov? på forhånd mange tak :)
  • udenadslæren

    Forumindlæg
    hej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida
  • Hvad bruges NaCl til i hverdagen

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til folkeskole fysik eksamen på onsdag, og sidder her og knokler med alle emnerne. Men jeg er til i tvivl om hvad NaCl (køkeknsalt) bruges til. Hvis i kunne forklarer det lidt detaljeret ville det være super!. Tak :)
  • Haster!

    Forumindlæg
    Jeg skal op i dansk eksamen om nogle dage.. Er der nogen der kender noget til den og som vil skrive noget til mig om den eller sende et link?
  • Matematik genier, hjælp tak?

    Forumindlæg
    Nogen der evt. kunne fortælle lidt om proportional vækst? Og bare lineære vækst i det hele taget? Det vigtigt. Har en eksame ,coming right up!
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen.
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen.
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen.
  • hjælp haster

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som ved hvad hensigten og forfatterenssynsvikel er i Afsked med en drøm? skal til eksamen i morgen og ved ikke hvordan jeg kan finde det!!! så hvis du ved det ville det være en stor hjælp hvis du viste det..