Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18561 til 18580 af 34269
  • Radioastronomi

    Forumindlæg
    Jeg skal regne opgave 4 i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-7-4.pdf og har problemer med spørgsmål b) og c) Kan du/I hjælpe?
  • Hvad skal studierapport bruges til?

    Forumindlæg
    Har fået afvide at jeg skal medbringe studierapporten til AT eksamen, men ved ikke 100% hvad den skal bruges til. Er det bare til perspektivering angående at jeg har brugt de samme metoder andre steder eller hvad?
  • Begrænsninger i Fagene

    Forumindlæg
    Har skrevet om psykologi og dansk i AT, og skal op til eksamen snart. Jeg har lidt sværte ved at besvare spørgsmålet vedrørende fagenes begrænsning... Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :-)
  • Hvad er en synopsis?

    Forumindlæg
    Hej Vi har fået at vide at vi skal tænke på et emne til vore synopsis til fransk eksamen (9. klasse). Men hvad er det? Og hvor lang eller kort bør den være?? Takker på forhånd :]
  • Ioner?!

    Forumindlæg
    Hej! Vi er to piger der skal til fysik eksamen på fredag, men vi er begge i tvivl med hvordan det er med ioner. Er der en venlig sjæl der kan forklare hvordan man finder ud af om der er en minus- eller en plus ion? Og hvor mange minusser og plusser der skal være? Tak! :D
  • Tysk Mobbing grammatiske fejl

    Forumindlæg
    Hej er der en person som har lyst til at rette det jeg skal sige til min tysk eksamen igennem for grammatiske fejl, det ville være en stor hjælp - Andreas Skriv jeres mail i kommentaren så sender jeg den.
  • Hvordan øver jeg mig til samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej alle derude. Vil lige spørge om hvordan jeg kan øve mig til samfundsfag eksamen. Ville gerne have råd. Fik sidst 00 i prøve prøve. Håber i kan hjælpe skal op mandag
  • Analyse af BG´s Snehvide - HASTER

    Forumindlæg
    Goddag Jeg skal til eksamen i folkeeventyr imorgen i dansk, og jeg har valgt snehvide. Jeg ville blive beæret hvis der var nogen der kunne rette den igennem og give noget feedback.
  • The Big Apple

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til engelsk eksamen her i næste uge, og har lige et spørgsmål som jeg ikke kan finde svaret af? - hvorfor kalder vi New York City "the big apple"
  • konstant????

    Forumindlæg
    Hej :)) har fysik/kemi eksamen i morgen, så håber virkelig i kan svarer så hurtigt som muligt :)) Jeg vil gerne vide, hvad det betyder, når noget er konstant På forhånd tak
  • Gode tips til skriftelig matematik prøve

    Forumindlæg
    Hey...Jeg ville lige hører om der har nogle gode råd til hvad man kan gører for at få styr på de væsenligste ting til skrifte matematik eksamen på B-niveau...På forhånd tak
  • Hjælp til kemi C eksamenspørgsmål

    Forumindlæg
    er en pige på 23 og har kemi på c niveau i hf. jeg skal op til eksam den 5/1 og har brug for hjælp før den 5/1 tid sted og pris kan vi finde ud af
  • Noter [Hielfe bitte]

    Forumindlæg
    Hey!Jeg står og mangler noget inspiration til nogle tyske noveller og roman uddrag. Så jeg tænkte om nogen ikke kunne dele nogen eksamen notater? Det ville være en stor hjælp!
  • Lektiehjælp kemi

    Forumindlæg
    Er der nogen, som bor i nærheden af Herning, og kan give mig noget lektiehjælp i kemi B, da jeg skal til mundlig eksamen. Løn: 100 kr. pr. time.Hilsen mig
  • Hvilken slags kilde er Churchills fultontale?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i historie eksamen i morgen (3.g), og er i tvivl om hvilken slags kilde Churchills tale i Fulton, fra 1946 er? Håber nogle kan hjælpe :)
  • ekstemporaltekster??

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op til fransk mundtlig eksamen og derfor kunne jeg tænke mig at øve på nogle ekstemporaltekster? Er der nogen der har nogle ekstemporaltekster jeg kan øve mig på? Tak
  • Opløselighedsprodukt (Ca(OH)2)

    Forumindlæg
    Hej Derude jeg sidder og skal til mundtlig kemi A eksamen, og kan simpelt hen ikke finde ud af dette inde for opløselighedsprodukt: Hvad sker der med opløselighedsproduktet for calciumhydroxid hvis temperaturen hæves ? Håber i kan hjælpe!
  • Nogen der skal op i Musik B?

    Forumindlæg
    Hej. Ville høre om der var nogen andre der skulle til eksamen i musik B.Så kunne vi evt sammenligne noter og analyser, da vi jo kommer op i kendt stofMit hold opgiver soul og barokken.
  • Median og middeltal

    Forumindlæg
    Hej! Hvorfor bruger man både median og middeltal? Hvordan og hvornår anvendes/foretrækkes den ene frem for det andet? - TAK! :)) MVH 9. klasses elev, som snart skal til eksamen.
  • Notater til religon

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder her, og skal forberede mig til eksamen i religion. Jeg er i gang med at skrive noter, men er der andre, som har noget at byde ind med? Helst notater ud fra grundbogen! :)