Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18581 til 18600 af 45491
  • Tilbageblik 2010

    Forumindlæg
    Heej Jeg skal skrive en lille opgave om alt det der er sket her i Danmark og i Europa i 2010 .. Har i nogle ideer ? Fx Mohammed krisen osv. osv.
  • regulær keglestub

    Forumindlæg
    en regulær kegle stub har en højde på 9 cm radisu til den lille grundflade 3 cm og til den store 6 cm beregn længden af keglestubbens sidekant.
  • Fysik - Energi

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har fysik på c, og har en lille prøve i fysik, omkring energi.. Tænkte på om nogen, havde nogle gode notater omkring emnet, som de kunne undvære..? Det vil være så dejligt :) .. V.h Sandi
  • Beregn værdien af udtrykket

    Forumindlæg
    Håber lige på en lille bitte hjælp med en opgave som lyder: Beregn værdien af udtrykket : x i 2 - y gange x, for a) x = 10 og y = 7
  • Hvad er en privatklinik?

    Forumindlæg
    Hej. Vi er en gruppe der er havnet i et lille problem. Vi ved ikke hvad en privatklinik er? Vi har prøvet at søge på det, men der står intet om hvad det er ): Vi håber der er nogle der kan hjælpe os (:
  • sport

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en lille stil omkring en sport. Hvis der er nogen der ville rette den elelr sige hvis der er noget forkert ved sætningerne, ville jeg blive glad :)
  • gyldne snit

    Forumindlæg
    Hejsa. Vil i mene det gyldne snit kan bruges her? Sådan som jeg ser det ligger det gyldne snit lidt nedenunder hvor den lille firkant med et tal i, eller? Med Venlig Hilsen Mads
  • Matematik hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe nogle piger med noget Mat B vi her seriøst brug for hjælp ellers får vi briller :( En lille lønning kunne der vel nok aftales
  • TI-Nspire: Definere (geometri)

    Forumindlæg
    Hvordan kan man undgå, - hvis det er muligt - at når jeg definere a (side), at denne værdi ikke bliver tilskrevet A (vinkel) - programmet kan ikke se forskel på lille og store a...?
  • Vil du hjælpe mig? plzzz

    Forumindlæg
    Hej derude! Er der en venlig sjæl, der vil rette min lille opgave i tysk - og her menes bar grammatiske fejl ikk konjunkur. Jeg skal bruge det til en fremlæggelse imorgen, så det HASTER !
  • Tysk rettelse af en sang

    Forumindlæg
    hej :) jeg vil høre om der er en der vil læse min lille opgave om en tysk sang igennem og rette de større fejl i den. Dette vil være en kæmpe hjælp da jeg har meget svært ved det. På forhånd tak :)
  • Hjælp til perspektivering

    Forumindlæg
    Hej folkens:) Hvordan kan jeg perspektiver '' den lille pige med svovlstikkerne'' til romantikken, da jeg gerne vil perspektiver til romantikken...? På forhånd tak
  • Differentiation

    Forumindlæg
    Hej alle :) Sidder med et lille differentiations stykke som irritere mig, håber nogle kan hjælpe f(x)=(3x^2-xe^x)/3 Nogle, der kan hjælpe? på forhånd tak
  • Brøkforkortelse

    Forumindlæg
    hej, jeg har et lille problem med et forkorte denne brøk: (2x^2-6x-20)/(x^2+3x+2) Håber nogle kan hjælpe :) Tak på forhånd :) Kh Anne Kirstine
  • Noveller og fabler.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har læst novellen "Firbenets lille glædessang" og skulle undersøge om det var en fabel, men jeg ved ikke helt hvad forskellen er på dem. Er der nogen, der kan fortælle mig hvad forskellen er?
  • Fransk eksamen

    Forumindlæg
    jeg har et lille problem angående mit emne i fransk eksamen,jeg har om julen i frankrig og jeg kan ikke rigtig finde på nogle ting at sige om det nogle forslag?:)
  • Google sheets

    Forumindlæg
    Hej Google sheets kan skrive tendenslinje. Men den skriver med både lille e og stor E. Hvad jeg kan gøre for den skriver med almindelig tal, så jeg forstår ?
  • kan man perspektivere...

    Forumindlæg
    Hej. kan man perspektivere "Den lille pige med svovlstikkerne" men en af følgende eventyr: "Tepotten" eller "Den grimme ælling" alle eventyr af H.C. Andersen hvis ja, på hvilken måde ;)??
  • Nulpunktsomsætning?

    Forumindlæg
    Hej Lille spørgsmål om nulpunktomsætning Jeg har en annonce som har kostet 5600 kr. jeg har omsat for 15341,82 kr hvordan finder jeg nulpunktsomsætningen ? gerne udregning med :) På forhåndtak
  • lommeregner hjælp

    Forumindlæg
    Hej med jer. jeg skal finde en knap på min lommeregner som skal være den x'ne rod af noget. hvor på en ti-84 plus lommeregner sidder knappen? det er et kvatradrodstegn med et lile x foroven?