Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18621 til 18640 af 34269
  • Uden hjlælpemidler

    Forumindlæg
    Hej... Jeg prøver at forberede hvad man skal kunne uden hjælpemidler til eksamen på mandag. I undervisningsvejledningen fremgår, at der forventes af os : bl.a aflæse væksthastighed grafisk. Hvad betyder det?
  • Substitution

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal (som mange andre) til eksamen her på mandag. Men jeg kan ikke finde ud af integration vha. substitution :( Er der nogen der kan hjælpe mig? evt. en lille guide til, hvordan man skal gribe en opgave af den slags an? :)
  • grammatik?

    Forumindlæg
    Heej , jeg skal - ligesom mange andre - til engelsk eksame imorgen ... jeg ville høre om der er nogle som kender en god hjemmeside hvor man kan øve grammatik ? :) Hilsen UM
  • engelsk mundligt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i engelsk snart. Og skal have om emnet Terrorisme i Irland. Ved ikke helt hvad der er relavant og "godt" at tage med? Nogen forslag ? :-) Håber i har nogle gode råd. Tak :)
  • hjælp til metode og teori...

    Forumindlæg
    Jeg skriver i Religion/Historie(Hum. og Samf) (skriver om pilgrimsrejse til mekka, men ved bare ikke hvilke metoder der er i samf. og Humunistisk delen?? skal til AT- eksamen. plz.. hjælp mig.
  • Insignificant Gestures

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B.
  • Eksamenshjælp søges

    Forumindlæg
    Eksamenshjælp i kemi søges til gymnasieelev - niveau c - mundtlig eksamen 15. juni 2009. God timeløn gives. Vi bor i Virum. Kontakt : [email protected]
  • Vurdering af skrift B :Insignificant Gestures?

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B.
  • Vurdering af Erna og Ewan

    Forumindlæg
    Hej:) Er der nogen, der kunne tænke sig at læse min danske eksamens stil "Erna og Ewan " igennem og evt. give et bud på en karakter? -Tusind tak! Hilsen Anne
  • Lyst til en Vurdering Engelsk B. Opgave B

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B
  • Kan man sige det ?

    Forumindlæg
    Hej Kan man sige dette på engelsk : The text contains of very difficult words ? Altså.. Teksten består af meget svære ord ? Skal til eksamen i morgen :S
  • Generelt - haster en smule ;)

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Jeg har fornøjelsen af at skulle til eksamen i AT i morgen, og så ville jeg da lige høre om der var nogen der havde nogle gode generelle råd til hvad man skal gøre.. På forhånd tak :)
  • Pilgrimsrejse og identitet

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der arbejder med emnet pilgrimsrejse og identitet i AT, og som er kommet godt igang med talepapir? -Sidder nemlig og er meget i tvivl om hvordan jeg skal komme videre fra min synopsis til talepapir og eksamen..
  • Skørbug - synopsis.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i AT her om en uge. Er der en som kunne tænke sig at læse min synopsis igennem og se på biologidelen, evt give kritik af hvad jeg skal komme ind på til eksamen? Det ville virkelig være en stor hjælp.
  • Ionprodukt / Opløselighedprodukt - sammenhængen?

    Forumindlæg
    Skal til skr kemi A eksamen i morgen, men jeg er blevet i tvivl om sammenhængen mellem ionproduktet, opløselighedsproduktet og opløseligheden generelt. Er der nogen, der har styr på dette og eventuelt kunne forklare mig det? Tak :)
  • Hvad skal øves?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til eksamen i skriftlig kemi A i morgen, og vil egentlig gerne få en ide om hvad jeg skal øve på... Nogle der ved hvad der garanteret kommer opgaver om?
  • AT-fremlæggelse: metode

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen i AT og vil høre, hvor meget tid man skal bruge på at snakke om metode, og hvad det helt præcist er, man skal fortælle? Hvis man f.eks. i biologi bare har læst bøger, som andre har skrevet, hvordan diskuterer man så den biologiske metode?
  • Metode

    Forumindlæg
    Til AT - eksamen Skal man da sige fagets metoder, eller de metoder som man selv har brugt? Jeg har kun brugt redegørelse - analyse - diskussion, da jeg har arbejdet med andre resultater. JEg skriver i biologi og historie.
  • Tiderne?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til fransk skriftlig eksamen. Ville hører om i kender en GOD og PRÆCIS hjemmeside som forklarer hvordan man bøjer ord i forskellige tider.. Fx. le conditionel osv.. Tak på Forhånd ;)
  • Kriminalitets teori

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal, som så mange andre uheldige 3gere, op i AT eksamen. Jeg skal benytte mig at noget kriminalitets teori, men kan ikke rigtig finde noget om det? Har om kvindehandel .. Håber nogen kan hjælpe :)