Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18641 til 18660 af 48931
-
Tysk tekst rettelse
Forumindlæghej allesammen jeg er dårlig til tysk og har brug for en sød person der kan rette min tekst. tak :) In mein Weihnachtsferien habe ich meinen Familie in Spanien besucht. Wir wohnten in einem sehr gro? house wie ein Schloss. Es liebt etwa 50 km von Barcelona. Wir waren 5 Tage in Spanien, und wir W... -
Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var???? -
spørgsmål
ForumindlægHej!Hvad er det stoffer man kalder "synth"? f.eks. Rh, Db, Sg Uun osv. altså jeg mener nogle stoffer er fast (s) og nogle andre er væske (l).Hvad betyder ordet synth? kalder man synth på dansk?På forhånden tak. -
Ny gymnasiereform ?
ForumindlægHej !Er her nogen der ved hvad den nye gymnasiereform kommer til at indeholde ?Jeg har nemlig ikke fået noget af vide på mine introer, og er en smule interesseret i det...Er det rigtigt at det bliver meget sværer at gå på gymnasiet ?Hilsen Kristina -
er der ikke en der gider kigge..j skal op til prøve imorgen.
Forumindlæger der nogen der har læst "The slave auction" af Frances Harper??hvis der er vil i så ikke give en kort analyse..j ved slet ikke hvad jeg skal sige.. -
fremstilling af jøderne
ForumindlægHej Er der nogen der ved eller kan hjælpe mig med at finde taler, hvor jøderne fremstilles dårligt? (eller hvor der bliver set positivt på dem, hvis dder skulle være noget der). Jeg har brug for historiske kilder i form af taler, breve eller lign, hvor de omtales dårligt eller godt. Håber virkel... -
Studenter eksamen
ForumindlægEr der nogen som har nogle noter til: A. camus: L'étranger; V. Hugo: Les Misérables; P. Béarn: Les Enfants des Marches; N Dissing: DjenebaHåber der er nogen som kan hjælpe mig :o) -
Blodets kredslød
ForumindlægHej alle sammen! Håber der er nogen, der vil hjælpe mig!! Jeg søger en let forståelig, men samtig også lidt detaljeret beskrivelse af blodets kredsløb. Desuden leder jeg også efter en god illustration af samme. Venlig hilsen Line -
SSO - Raymond Carver's novellesamling "Short Cuts"
ForumindlægHey allesammen!Jeg har tænkt at skrive 3-års-opg. omkring nogle af novellerne i Raymond Carvers novellesamling "Short cuts" ( ved endnu ikke helt hvilke...) og vil i den forbindelse høre om der er nogen der har erfaring med større opgaver om måske noget fra netop denne novellesamling, e... -
hjælp hvordan skal jeg bestå
Forumindlæghej, folkens jeg havde lige et par spørgsmål angående uddannelse. Jeg skal op i 3 hovedfag, men er bange for at jeg dumper en af de 3 hovedfag. Jeg er bange for at, jeg dumper. Jeg er blevet erkæret uddannelesesparat, men min lærer siger, at man skal bestå, for at komme ind på gymnasium. -
Der Fischer (Goethe)
ForumindlægHejsa!Skulle høre, om der ikke er nogen, som ligger inde med nogle notater til J. W. Goethes digt "Der Fischer"...Alt kan bruges - både stor og småt ;) -
Rosa Parks? - haster
ForumindlægHej mennesker, Skal til at skrive om nord og sydstater, ville så lige høre om Rosa Parks boede i syd eller nord? (montgomery busboykotten) Ps. Nogen der ellers har forslag til hvor jeg kan finde noget om nord og sydstaterne. Haster en smule -
Lidt hjælp til enzymet: lipolase
Forumindlæghej.. håber jeg kan få lidt hjælp til enzymet lipolase.. Fx hvilke stoffer det spalter og hvilken enzym-gruppe den tilhører??på forhånd tak.. hilsen maja -
"Simple Living" med stort eller småt?
ForumindlægJeg skriver en tekst om "Simple Living", men jeg står fortvivlet tilbage, og kan ikke se hvorledes det er en passende situation at skrive det med stor eller ej. Det bliver nemlig skrevet med stort såvel som småt -
Methaphors/symbols
ForumindlægHej, Har trukket den her tekst i min 24 timer eksamen (A Letter From Home). https://books.google.dk/books?id=2qfiF1m9hCIC&pg=PA49&lpg=PA49&dq=the+day+an+elephant+dies+is+the+day+you+see+all+kinds+of+knives&source=bl&ots=UCkMegg49A&sig=kNo9pG2FBS6Z9FKDvwIJOtOzB8k&hl=da... -
hvordan bliver man bedre til ekstemporal-øvelsen ved xamn?
Forumindlægnogle der har nogle bud på hvordan man kan blive bedre til at oversætte, når man sidder ved det grønne bord? -
Slavernes rejse fra Afrka - Amerika.
ForumindlægHej alle. Jeg skriver om slavernes rejse fra afrika til amerika hvor jeg vil fokusere på slavernes forhold på slaveskibene. Jeg skriver i fagene dansk A og historie A, og bruger derfor analyse, fortolkning og kildekritik. Men da historie er samfundsvidenskabeligt skal jeg have enten nogle teorier... -
Må man skrive "jeg" i en SRO?
ForumindlægJeg undersøger nogle figurer og tabeller Er i tvivl om jeg skal skrive: Jeg kan udlede Eller: Af figuren kan det udledes Tak -
Haster!
ForumindlægHej med jer! Jeg har et spørgsmål angående en regnestykke med målestoksforhold: Thomas er 1,8 m. høj og Cestius pyramide er 36,75 m. høj. Altså (36,75/1,8) m. =20,42 Målestoksforholdet er dermed 1:20,42 ? right? Når jeg så vil skrive det ind i excel omskriver Excel automatisk 1:20,42 til 00:01:20... -
Statistik
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor man kan finde noget statistisk over mellemøstens økonomiske situation omkring 90erne og op? Håber at I kan hjælpe :)
