Tysk

Tysk tekst rettelse

07. januar 2020 af xdmester - Niveau: 8. klasse

hej allesammen jeg er dårlig til tysk og har brug for en sød person der kan rette min tekst. tak :)

In mein Weihnachtsferien habe ich meinen Familie in Spanien besucht. Wir wohnten in einem sehr gro? house wie ein Schloss. Es liebt etwa 50 km von Barcelona. Wir waren 5 Tage in Spanien, und wir Weihnachten zu feiern, in Flüssen zu schwimmen und Barcelona zu sehen. Es war eine schöne Reise.

Wo wir in Katalonien waren, feiern Sie kein traditionelles Weihnachtsfest wie in Dänemark. Sie müssen einen Baumstamm schlagen, während Sie "Cacatio" singen, was "Schei?e Mann" bedeutet. Nachdem das Lied gesungen wurde, präsentiert der Baumstamm Geschenke.

In meinen Ferien habe ich auch Neujahr gefeiert. Ich habe es mit meinen Freunden gemacht und wir hatten viel Spaß. Wir sind zusammen ins neue Jahr gesprungen.


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. januar 2020 af Stygotius

Tysk er ikke engelsk.

Du skal begynde med  at lære det mest elementære i tysk, nemlig den bestemte og ubestemte artikel.

Dit valg af gloser er utrolig sjusket og dårligt.

Hvis du selv godt ved at du er dårlig til tysk, var det  så ikke bedre at gøre noget ved det end at prøve på at få andre til at lave dine opgaver for dig ???


Skriv et svar til: Tysk tekst rettelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.