Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18641 til 18660 af 34269
  • "forestillingen om et ukompliceret liv med en mand".

    Forumindlæg
    Er der nogen der har læst den? og eventuelt kan hjælpe mig med nogle facts om bogen og om Helle Helle. jeg skal op i den til eksamen, og jeg mangler virkelig hjælp til nogle facts og noget analyse.
  • Hjælp til MatA uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Opgaverne står her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/ud0181.pdfHvordan løser jeg opgave c og f - dog især c.Håber I vil hjælpe!!
  • Hvordan siger man: Jeg har tabt tråden ?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder: Hvordan siger man: Jeg har tabt tråden altså at man mistede fokus på emnet. Jeg står nemlig og skal til mundtlig eksamen d. 2. maj :P
  • Radioaktivitet!

    Forumindlæg
    Nu mangler jeg kun den sidste opgave :)Den er omkring radioaktivitet, og der er en tegning. Det er opgave 8 på følgende link http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/natur-2005-17-1.pdfHjælp!?
  • HASTER: Lektiehælp til samfundsfag A!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i samfundsfag A næste uge. Eksamen er 24 timers, og jeg har brug for lektiehælp til selve dagen. Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig, eller kender nogen der kan.
  • et hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    hej jeg skal til AT eksamen i morgen. er der nogen som evt. kan fortælle mig hvad samfundsfag og naturgeografi kan hver for sig og hvad de kan sammen?.. Ville være en enorm stor hjælp. på forhånd tak. :)
  • stamfunktion

    Forumindlæg
    Hvordan skal man tackle et spørgsmål der lyder : desuden ønskes der sammenhængen mellem areal og det bestemte integrale behandel. til mundtlig eksamen.. er der nogle beviser ? eller skal man bare give eksempler,? (eksempler er bare lidt for nemt ikke?)
  • ''kvadratet på x''???? lineærregrassion??

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i matematik eksame om nogle dage-- er der nogen som kan hjælpe mig med at forklare hvad lineærregression og ''kvadratet på x'' betyder??
  • Biologi- Historie --> metoder + nyt materialer.... HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Alle. Skal op til At eksamen her den 2/6-09 og er meget i tvivl om metoder i historie og biologi. + om der er noget nyt materiale. Har om Darwin og hans rejse til galagos ørene. Er der nogen der kan hælpe? jo hurtigere jo bedre.
  • Hjælp ønskes til erhvervsøkonomi B

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp i erhvervsøkonomi B. Skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. Hvis det er nogen, der kan hjælpe mig kan skrive sms til mig på 2072 1113. tak..tak..tak hilsen andrea
  • essay

    Forumindlæg
    heyy.. er der nogle der kan huske hvad titlen hed på dét essay, som sprolige gymnaiseelever kom op i til skriftlig eksamen sidste år(2005)??? på forhånd tak..
  • Billedeanalyse "ÆGTEPAR"

    Forumindlæg
    Jeg skal op i billedet "Ægtepar" af Jørgen Geisted til eksamen, og jeg vil gerne finde nogle der før har analyseret det, som måske kan fortælle mig noget jeg ikke selv har set i billedet. det ville virkelig være godt :)
  • helle H. venligfremmede morale?? underlig slutning??

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med min dansk eksame tekst som er venligfremmede af helle helle, er der nogle der eventuelt kunne give mig nogle fif eller forklaringer på hvad moralen og hvor den høre til? - På forhånd tak - Chriatian :D
  • haster

    Forumindlæg
    Hej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak
  • Dialog

    Forumindlæg
    Nogle der har erfaringer med AT, herunder dialogens længde og hvad lærer/censor spørger ind til i dialogen? Skal til eksamen fredag om rumkapløbet, så regner med at blive spurgt ind til metoder.
  • en svær opgave

    Forumindlæg
    Hey er der nogen der vil hjælpe mig eller give mig nogle hint til at løse den opgave, opgaven finde på siden:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdf
  • Begreber

    Forumindlæg
    Hej Jeg gider alle jer dejlige mennesker der er her på portalen, ikke skrive alle de AT begreber som i tror der er vigtige for eksamen? Er nemlig så bange for at have glemt et. :) På forhånd tak
  • Eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hej.. er der ikke nogen der lige vil gi nogle hint til hvordan jeg kan løse sådan en opgave??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/hn99aab.pdfDet er opgave tre med trekanten ADE??
  • Naturgeografisk metode

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg skal til AT-eksamen her på tirsdag og er fuldstændig clueless hvad gælder den naturgeografiske metode. Er der ikke en venlig sjæl der vil og kan forklare mig hvordan den virker og hvordan man bruger den? Alle inputs er meget velkomne!
  • Procentsats for karakter i skriftlig matematik?

    Forumindlæg
    Som mange andre har jeg lige gennemgået den skriftlige eksamen i matematik A HTX. Nogen der ved noget om, hvor mange procent korrekte opgaver der giver de enkelte karakterer?