Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18661 til 18680 af 60879
-
ln(x)
ForumindlægJeg har en funktion, som skal differentieres: f (x) = ln(x) - 5x2 Jeg ved, at ln(x) hedder 1/x differentieret, ikk'? Jeg får den differentierede funktion til: f ' (x) = 1/x - 10x Kan den forkortes yderligere? -
Matematikbog med opgaver
ForumindlægDa jeg har opgraderet matematik fra c til b, kunne jeg godt tænke mig en matematikbog med opgaver i og løsninger. Dels pga. at min tidligere matlærer ikke var særlig god til at lære fra sig, og pga. at jeg afsluttede mat c i 1.g, og jeg skal nu op i 3.g, og jeg har derved ikke haft matematik i ... -
mundtlig samfundsfag - hvordan?
ForumindlægSkal som så mange andre op mdt. samfundsfag på A-niv her om et par dage.. men jeg aner ikke hvordan en samf-eksamination foregår, så hvis der er nogen der lige ville hjælpe med en udredelse der :) -
Fysik på A eller kemi på A(fordele og ulemper)
ForumindlægHej jeg er i den situation at jeg snart skal vælge, hvilket fag jeg vil have på A-niveau og jeg har virkelig svært ved at vælge mellem kemi og fysik. Håber nogle kan forklare, hvilke fordele og ulemper der er ved et af fagene og hvilken forskel der er fra B-niveau. Jeg kan lide begge fag, så jeg ... -
Hypoteser om partivalg
ForumindlægHvilke hypoteser kan man stille ud fra denne tabel? Skal nemlig finde 3. -
Dumpet i matematik A
ForumindlægHej med jer, hvis jeg er dumpet i Matematik A er det så helt slut, eller kan man sagtens bestå faget hvis man bare får 02 i den skriftlige eksamen? -
Tysk eksamen, prøve b, emnet Freundschaft und Liebe
ForumindlægJeg skal forberede en samtale på tysk, hvor jeg skal skrive nogle sætninger ned til emnet "Freundschaft und Liebe" men jeg kan ikke rigtig komme i gang, da det er første gang jeg skal prøve det... Så håber at der er nogen der kan hjælpe mig? -
Hvilket bevis kan jeg kommer ind på? Mat A eksamen
ForumindlægHej, jeg har det her spørgsmål i Mat A, som jeg ikke er helt sikker på, hvordan jeg skal håndterer. Spørgsmålet lyder: "Specielt ønskes en gennemgang af arealberegning af forskellige områder samt indskudsreglen." Hvilke områder er der tale om? Og hvilke beviser kan passe ind her... -
Kan man komme på stx hvis man får 00 i mundlig fysik eksamen?
ForumindlægJeg har lige været til prøven og fordi jeg har eksamensangst så fik jeg 00. Kommer jeg videre? -
24Timers Fysik Eksamen, C-niveau: Bølgelængde, frekvens og lydens hastighed
Forumindlæg -
sso om depressionen i enten usa eller dk/ eller engelsk/eller helle helle i dansk??? nogle gode råd?
Forumindlægjeg er lidt i tvivl her... og tænkte at der måtte være nogle kloge hoveder herude i cyberspace som sikkert ville være flinke og rådgive mig lidt:-) JEG har læst fasaner af helle helle og syntes den var god, og har i sinde at skrive om den nye hun har skrevet som hedder rødby-puttgarden, nogle der... -
Hjælp til rettelse af engelsk stil - gerne idag, tak på forhånd :D:D
ForumindlægBlackberries This is the perspective, thoughts and decisions the elder woman have had in the shorts story blackberries. She has written about her feelings and worries in her dairy, and it’s her way to come out clean. Dear Dairy. I used to believe that my existence sometimes could be too ... -
Skal man op i Matematik b?
ForumindlægHej sp. Jeg går på andet år på HHX og jeg har matematik på b-niveau. Min lærer siger, at vi skal op i matematik b, enten skriftligt eller mundtligt, passer det? Var desuden ikke op til nogen eksamen på første år. Tak på forhånd. -
Mat. Fsa eksams sæt. Grønt-flag-grøn skole. Hjælp
ForumindlægHer er et link til sættet, den åbnes med adobe reader. http://fc-web.supportcenter.dk/[email protected]/matematik/afl/FSA%20maj%202001.pdf I opg 1,6 kommer problemet. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kan lave den. Jeg ved ikke, hvodan jeg kan vise det med en graf. -
Ekstra fag efter afgangs eksamen ved en STX uddannelse.
ForumindlægHey alle sammen :) Jeg bliver færdig med stx her til sommer, nu kommer jeg bare i tvivl om hvor vidt mit gennemsnit rækker til min drømme uddannelse. Jeg vil gerne være flyveleder, hvilket kræver et gennemsnit på 6,0 - hvis alt holder som det er nu, men hvis der er noget der går galt så mit genn... -
AKUT brug for hjælp! 9. klasses prøve eksamen
ForumindlægAkut brug for hjælp!! Hej Alle sammen. Vi er to piger, der har fundet fejl og mangler i vores allerede afleverede 9. klasses projekteksamens-opgave. Opgaven skal fremlægges i morgen kl. 9. Vi mener dog at have hørt, at vi har ret til at aflevere en ny-printet opgave hvor fejlene er rette i, ... -
Eksamen underemner til individual group and society ;)
ForumindlægGode underemner til individual group and society ;) -
Bedste eventyr eller folkeviser til dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op til mundtlig dansk inden længe, og har trukket folkevise/eventyr. Jeg har virkelig brug for hjælp til at finde en rigtig god folkevise eller eventyr med så meget "kød" på så muligt. Så ville lige høre herinde, om der var nogle der kendte nogle gode eve... -
Søger opgaveformuleringen til tysk eksamen sommeren 2004 på HHX
ForumindlægJeg gik på b niveau dengang -
AT eksamen 2012, Jordskælvet i Lissabon 1755
ForumindlægHej mennesker. Jeg går i 3g og har valgt emnet Jordskælvet i Lissabon i 1755, som mit AT projekt. Nu er der bare det problem at jeg ikke kan finde noget "godt" materiale. Min vejleder i Historie har givet mig et link til Wikipedia. Woohoo... Jeg har ikke lavet nogen problemformu...
