Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 18661 til 18680 af 46824
-
Ligning med potensfunktion
Forumindlægi en opgave skal jeg vise hvordan man løser en ligning med en potensfunktion.. :/ ???? nogle der kan hjælpe mig, aner det ikke, har ingen noter med det.. -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
haster:S
Forumindlæger der nogle der har nogle gode noter om økonomi om begreberne osv. som jeg evt kunne kigge på til imorgen?:S .. -
Eisbären
ForumindlægHej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar -
Robert Frost
Forumindlæghey.. er der nogen der har læst eller har noter/kommentarer til ditet: Dedication af Robert Frost ville være en stor hjælp på forhånd tak! -
den kolde krig
Forumindlægmangler akut noter til den kolde krig og Churchill's tale i fulton. Nogle der kan hjælpe? -
HJÆLP!! Tysk - Haster
Forumindlægnogle der har noter til "Mein Sonntag" JUMA 3/2002 ? Skal bruge dem i dag...jeg skal op i tysk i morgen. Hjælp mig please.... -
24 timers forberedelse
ForumindlægHej med jer.. Er der nogen der har skrevet om teksten Die neue Wohnung.. Eller eventuelt har nogle gode noter om teksten ? -
Jødedom
ForumindlægJeg har skrevet en masse noter indenfor jødedom. Der er næsten alt man skal bruge indenfor fagets område Jødedom:) -
Tysk
ForumindlægHej Nogle der har læst en Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische, skal bruge resume af den eller noterer bare jeg få den ;) Tak på forhånden -
VEKSELSTRØMSGENERATOR
ForumindlægHej alle :) jeg er i gang med noter til min fysikprøve (folkeskole) i morgen. Der er ikke tilfældigvis nogle der ved hvad man bruger en vekselstrømsgenerator til? Jeg er lidt lost, nemlig :P -
Trappestigen
ForumindlægEr der nogen som kan beskrive de enkelte trin for mig? Mine noter er væk om den og google reagerer ikke ligefrem fornuftigt eller relevant på "trappestigen". ;) På forhånd tak ! -
Energi til FS10
ForumindlægHvad skal man fortælle om hvis man kommer op i energi til FS10? Skriv helst emnerne lidt detaljeret og hvis I har noter så send dem bare til min profil -
LEPTONTAL?! PRØVE_HJÆLP
ForumindlægFindes der et leptontal for protoner og neutroner? Jeg kan se i mine noter at den er 1, men jeg tvivler lidt? Tak på forhånd! -
Industrialisering
ForumindlægIndustrialisering!!!! nogen der har gode noter eller har skrevet en opgave om det? og selvfølgelig lyst til at dele det med mig:P mvh Kiki -
Analyse af Shabana: Heldig at være født som muslim
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en analyse af: "Shabana: Heldig at være født som muslim"? eller blot nogle noter, da jeg er kørt lidt fast i det. -
Ikke alene men ensom
ForumindlægHej allesammen, er der nogen som har nogle noter til case "Ikke alene men ensom" som jeg kan blive inspireret af ? Mvh -
Anne Pallis
ForumindlægHej! Er der nogke a jer der har læst Anne Pallis kilderne? Kan i uddybe dem lidt hvis i har? Måske snde jeres noter? Mange tak på forhån -
EU-lov.
ForumindlægHey :) Jeg skal redegøre for EU-lovgivningsprocessen og for det politiske system bag det. Er der nogle der har nogle gode noter, links eller lign..?? :) Tak på forhånd. -
Analyse af "En afsked" af Christen Dalsgaard
ForumindlægHej! Jeg skal lave en analyse af maleriet "En afsked" af Christen Dalsgaard. Jeg har brug for hjælp, er der nogen som har noter til den, eller har analyseret maleriet?? :)
