Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 18681 til 18700 af 65601
-
logisk tænkning - matematik
ForumindlægJeg sidder med en talrække som lyder; 120,60,80, 90 . Jeg skal nu skrive det næste tal i rækken. Jeg har brug for hjælp, jeg er sikker på det er super logisk med har brug for et tal og en lille forklaring på hvorfor det lige netop skal være det tal :) -
Hvordan forbereder jeg mig til Samfundsfag C?
ForumindlægHalløjsa Jeg ville lige høre, hvordan man forbereder sig bedst muligt til Samfundsfag på c-niveau (mundtlig)? Tak på forhånd -
Fysik eksamen - stående bølger musikinstrumenter
ForumindlægHej alle Jeg har fysik på B-niveau, og skal op til eksamen. Jeg har derfor fået opgivet mine teoretiske spørgsmål på forhånd. Emnet bølger ligger simpelthen så langt væk, og jeg er vitterligt forvirret over hvad jeg evt skal have med, og ikke skal have med. Det er følgende spørgsmål jeg e... -
Spansk A skriftlig eksamen! HJÆLP
ForumindlægHej alle på studieportalen! Er der nogen kloge hoveder til spansk der gider vurdere min eksamens opgave ? Evt give mig en karakter ? Tak på forhånd ! :D A) ¡Hola abuela! ¿Como estáis tú y abuelo? Aquí va bien. He encontrado una buena amiga llamado Sara. Ella es... -
FSA Matematik Triatlon December 2004
ForumindlægHejsa. Er der nogle som ligger inde med svarene fra FSA Matematik Triatlon December 2004? Jeg vil ikke bruge dem til at snyde med, jeg vil bare gerne rette. På forhånd tak. -
Afklaring af matematik spørgsmål
ForumindlægHejsa SP Har en hvis undring over et matematisk spørgsmål som handler om jeg skal beregne jordens radius, men har den udfordring jeg ikke forstår den vedhæftede skitse. (Afstand mellem Alexandria og Syene er 800km og at jorden er rund og solstrålerne er parallelle) På forhånd tak -
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg har lige været til skriftlig tysk eksamen, og er meget spændt på resultatet. Der vil jeg høre, om der er en venlig sjæl, der kunne være interesseret i at læse den igennem og bedømme den med en eventuel karakter:-) Jeg følte selv, at oversættelsen og teksten var rimelig svær. Der Übe... -
finansiel rådgivning eksamen
Forumindlæghej Jeg går på nuværende tidspunkt på finansøkonom uddannelsen på 3 semester, og ville høre om der var nogen der lå inde med en tidligere eksamen for brancheretningen finansiel rådgivning, da vi synes det kunne være rart at se et eksempel på en eksamen, før vi til december skal til eksamen i fa... -
samfundsfag eksamen c niveau
Forumindlæghej jeg har et stort problem.... jeg skal op til eksamen i morgen og har først lige fundet ud af det p.g.a ferie.... har dog til gengæld lige fået papirerne med opgaven og har ikke kunne finde den på nettet... er der nogle af jer der kender denne opgave. nogle der har den? samfundsfagC ek... -
Eksamens sprøgsmål kemi
ForumindlægHej, jeg er ved at læse til kemi eksamen. Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal indrage øvelsen Mangans oxidationstal - er der nogle der kender øvelsen og vil give et bud på hvordan jeg får den indraget ud fra mit eksamen sprøgsmål. Har vedhæftet mit eksamen sprøgsmål som foto. -
Hjælp til Spansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jer 3.g'ere der snart skal til eksamen. Jeg skal til eksamen i Spansk skriftlig på onsdag og ville gerne høre om nogen af jer har været til spansk eksamen og derfor ved hvilke opgaver man kan blive udsat for? :) Kunne virkelig godt bruge noget hjælp - jeg vil selvfølgelig ikke ... -
72 timer eksamen
ForumindlægHej. Ville bare høre om der er nogle der har været til en skriftlig eksamen på 72 timer før, og hvordan i strukturerede jeres tid, eller hvor meget af dagene i brugte på opgaven og hvor meget af tiden i brugte på noget andet? Skal nemlig have sådan en eksamen fra i morgen, men har ikke prøvet d... -
Anvendt matematik - laborant/kemi
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver opgave. Og har desværre glemt alle min bøger på Fyn og sidder i Jylland nu. Ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med ved, at oplyse hvordan de matematik formler lyder, som man bruger i anvendt matematik på laborant skolen. Er vidste de samme man bruge... -
Privat Matematik Undervisning...
ForumindlægHej.Jeg søger en der kan hjælpe mig med at læse op til skriftli matematik eksamen.Da heg mener at mine færdigheder i matematik ikke rigtigt tilstrækkelige til en ordentlig karekter på A-niveau. Det skulle være ca. 3 gange om ugen og helst inden for 8-10 km. radius af Holte..Håber der er nogen der... -
Historie matematik metode
ForumindlægJeg var så uheldig at gå glip af vores introduktion af metoder til AT forløb, Så jeg er helt lost. Jeg har Cuba krisen med fagene matematik (Naturvidenskabelig) og Historie (Hum). I matematik skal jeg bruge spilteori til at kigge på russerne rejse med atomraketter til Cuba... Historie giver lidt ... -
Bør jeg læse matematik? Hjælp
ForumindlægHej. Jeg har længe overvejet at søge ind på matematik på KU til sommer men jeg har lige nogle spørgsmål. Håber der er nogle matematik studerende som kan hjælpe? Jeg har hørt det skulle være et meget svært studie? Hvad synes I om det? Foregår undervisningen mest på dansk eller engelsk? Hvad vil I... -
Matematik - Kemi emne?!
ForumindlægHej :) Der er sikkert mange af jer, der har skrevet SRP eller andre store projekter, så tænkte på, om der var nogen der havde en god idé til et emne indenfor kemi og matematik. Har tænkt lidt på emner som Hæmofili, sovemedicin eller insulin, men det er bare svært at få matematikken ind her. Og h... -
Undervisning i matematik a niveau
Forumindlægsøger en der kan hjælpe med matematik på a-niveau og derover. jeg læser på et naturvidenskabeligt studie og skal til reeksamen i matematik om et par uger. der er nogle grundlæggende ting omkring differential/integral regning jeg skal have styr på. bor på Nørrebro og det kan både være hos mig ell... -
Kostens virkning og matematik?
ForumindlægHej, i år er AT-emnet "Mad og mennesker" og jeg har valgt fagene matematik A og biologi C. Herunder har jeg tænkt på at beskæftige mig med "kostens virkning". Er bare ikke helt sikker på hvordan jeg kan få noget matematik med ind, f.eks. statistiske tests. -
Hjælp til problemformulering - Historie og matematik
ForumindlægDet er vores andet AT forløb i 1.g, men første gang vi selv skal opstille en problemformulering. Vores to fag er historie og matematik. Vi skal fokusere på oldtidens Grækenland og pythaguras. Men som det er vores første prolemformulering vi selv skal lave, og da matematik også skal indblandes, ...
