Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 18681 til 18700 af 119569
-
Bevis for regneregel for bestemt integral
ForumindlægJeg sidder lige og repeterer lidt matematik og faldt over et "simpelt" bevis, som jeg ikke kan få til at gå op.Hvis jeg skal vise at S (f(x)-g(x))dx = S f(x)dx - S (g(x)dxMed grænserne a og b.Beviset skulle være noget lignende dette:f og g er kontinuerte og har hver en stamfunktion F og... -
Gym optagelsesprøve?
ForumindlægEr der nogen der har været til gymnasiet's optagelses prøve, så hvis i vil gøre mig den tjeneste at sige hvordan det foregår, og om det er svært eller ej? -Billal -
hvad tænker i om mit Essay? første gang.
ForumindlægLivet efter Døden Da jeg så de billeder af folk der bedte til gud kom det første i mit hovedet at hvad der sker med en når man dør. Mange mennesker tror at efter man dør så kommer man op i himlen og forsætter sit liv, Men jeg tror at efter man er død så bliver du genfødt uden nogle hukommelse ... -
Alm. Studieforberedelse!?
ForumindlægHvad er det for noget med en at-prøve? Hvad går det ud på? Hvad skal man under prøven, hvornår får man prøven? Er mega forvirret! Er der ikke en eller anden der kan give mig et klart overblik? -
HF
ForumindlægHej studi ER fagene på HF lavere niveau end i gymnasiet, da man kun har 2 A fag nemlig historie og dansk? -
haster!
ForumindlægHej.. jeg er virkelig usikker på hvordan eksamensformen foregår til historie, så er der nogen der kan give mig en idé om det? det ville være lækkert hvis det er en person der har været oppe, for vore lærer har ikke givet klar besked:S Hilsen Camilla -
Latin A/Græsk A
ForumindlægJeg begynder snart på gymnasiet, men har fortrudt mit valg af studieretning, og er derfor splittet mellem at skifte over på en studieretning med latin og græsk, og på at skifte til kinesisk og engelsk, og vil derfor godt høre lidt mere om linjen. Har man kun undervisning i selve sprogene på A-niv... -
Idræt
ForumindlægHej med jer:) Nogen der kan fortælle mig om man har idræt alle tre år på gymnasiet, hvis man vælger det på c niveau??? Tak på forhånd -
kemi termin
ForumindlægHej derude Er der nogen som kan oploade gamle kemi eksamenssæt. Det vil være en stor hjælp :) På forhånd tak -
International økonomi
ForumindlægHvor skal man lede efter international økonomi på denne side.. Synes måske det burde oprettes som fag/kategori.. -
Samfundsfag
ForumindlægSamfundsfag C , hvordan forgår eksamen ? -
Eksamen
ForumindlægVi har trukket samfundsfag og er lidt i tvivl om, hvordan det kommer til at forgå... Jeg tror det kommer til at forgå på følgende måde: Vi kommer der ind, har 45 min. forberedelsestid, hvor vi skal besvare 2-3 spørgsmål, noget med at redegør, diskutere, analysere osv. også får vi ind artikel, ... -
Metode samfundsfag - samfundsvidenskabelig
ForumindlægHvilke metoder bruges i samfundsvidenskabelig? Jeg sidder og skriver om nazismen og har svært ved at forholde mig til det . -
Hjælp til emne!!!!!
ForumindlægHej Alle ! Jeg har valgt fagene, Samfundsfag A og Dansk A! Jeg havde i starten tænkt mig at skrive noget om Freuds teorier og vil analysere noveller som er Freud relateret. I samfundsfags delen ville jeg komme ind på noget med socialiseringsprocessen! . Men jeg er bare så usikker på hvordan jeg k... -
Tysk og Historie??
ForumindlægHej, Jeg skal som mange andre også snart i gang med SRP.. jeg har valgt at skrive i tysk og historie. Er der nogen som har nogen spændende emner, som man kan skrive i udover Nazisme, som jeg har haft om. Håber der sidder nogen derude med masser af ideer:D:D - Anja -
HJÆLP Haster MEget please
Forumindlæger du nogen derude der vil kigge på denne opgave 3. c -
kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej Skal til terminsprøve i skriftlig kemi i næste uge. Nogen der har gamle eksamenssæt, jeg kan øve mig på? Jeg har lavet øveopgaverne fra min lærer, men vil gerne træne noget mere. -
Eksamensæt
ForumindlægHej, er der en eller flere der har mat a eksamensæt som jeg må få? Gerne nogle af de nyeste. -
Udvikling - gennemsnitlig levetid
ForumindlægHej derude! Jeg sidder fast i en opgave i matematik, som jeg på ingen måde forstår. Jeg ved ikke hvordan jeg skal regne mig frem til svaret. Opgaven lyder sådan: Udviklingen i den gennemsnitlige levetid (middellevetiden) for danske kvinder kan for årene efter 1995 med god tilnærmelsesvis ... -
Ved ikke hvad jeg skal vælge:(
ForumindlægHej alle sammen, Vi skal til at begynde på vores studieretningsprojekt, men jeg har INGEN idé om hvad jeg skal skrive i. Håbede lidt på at der er nogen der kunne komme med nogle gode forslag... Min studieretning er Matematik A, kemi B og fysik B På forhånd tak
