Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18701 til 18720 af 60879
-
Indlæg/opgave med hints til rettelse af stil under eksamen!
ForumindlægSøger den opgave skrevet af Michael padewan (tror jeg?). Den skulle gerne omhandle hvordan man retter en dansk stil osv. -
Erfaringer fra musik c-eksamen (ny reform)
ForumindlægJa..! Jeg skal så op i musik c-niveau på onsdag.. Er der nogen herinde, der har været oppe og kan fortælle lidt om den..! Vi har nemlig fået utrolig dårlig information om hvad der skal ske og vi har absolut ingen at spørge til råds..! Kun c-niveau under den nye reform har interesse..! Anne.. -
Træning i eksamen #1 Opgave 5 - Personalestyring og -omkostninger
Forumindlæganyone der er ret god til Erhvervsøkonomi som der kan hjælpe !!! pleazz det haster den skal afl kl 23:55 idag -
Mundtlig eksamen Dansk | 00'erne
ForumindlægI mundtlig dansk har jeg trukket emnet: 00'erne. Jeg vil meget gerne analysere en kortfilm, (men hvis der er nogen der her nogle vildt gode ideer til en anden form for prøveoplæg ville det også hjælpe). Det er dog meget svært at finde en kortfilm, da den jo skal være omkring 2-10 min lang. D... -
Hjælp til "Peter war sieben" TYSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHar trukket teksten "Peter war sieben" af Huldegard und Siegfried schumacher. Nogen der har læst teksten før og evt har lidt noter til den. -
Likvide beholdninger, langfristede- og kortfristede gældforpligtelser VØ-eksame
ForumindlægHalløj Jeg er en der sidder og ikke kan komme videre med min forberedelse til VØ-mundtligeksame. Kan jeg få hjælp til om hvordan man regner likvide beholdninger, langfristede- og kortfristede gældforpligtelser ud? -
"Gud vil det" (korstogene). Historie eksamen STX
ForumindlægHej studieportalen! Jeg har trukket "Gud vil det" som er et forløb om korstogene. Er der en venlig sjæl, der vil vurdere mine spørgsmål? Hvad var grundlaget for korstogene og hvilke konsekvenser havde det for samfundet i det? Skal man også have et redegørende og analyserende spørgsm... -
24-timers eksamen: Analyse af "Die 12 Brüder"
ForumindlægHej allesammen Jeg har trukket teksten "Die 12 Brüder" af brødrende Grimm, og jeg skal op her i morgen klokken 12. Jeg tænkte om der var nogle, som ville vurdere mit referat, analyse, tolkning og perspektivering, samt give nogle gode råd. Desuden ville det være en stor hjælp, hvis en v... -
Eksame's opgave... Kan DU HJÆLPE?
ForumindlægHEj Jeg skal op til mundtlig mat om to uger. Og jeg er gået i stå på et af opgaverne. Variabelsammenhæng: 1. gør rede for ligefrem variabelsammenhæng bestemt ved en regneforskrift og ved en graf, vis hvordan man tegner grafer. 2. vis et eksamepel på grafer for lineære funktioner og forklar b... -
EKSAMEN I MORGEN! - Påvisning af at udstødningsgas danner syre!
ForumindlægUh jeg skal til FSA i Fysik/Kemi i morgen og har fået en del ark væk til emnet "Der er noget i luften"! (Udstødning, syreregn osv) Mangler forsøg der kan bevise, at UDSTØDNINGSGAS DANNER SYRE. Eller ALLE FORSØG MED SYREREGN! Det haster helt vildt og tovligt!! Tak tak!! -
En der vil rette mit spanske referat? skal bruge det imorgen til eksamen:)
ForumindlægJeg er ikke specielt god til grammatik, så ville være en stor hjælp hvis der var en der ville rette nogle af de største fejl. La historia, “La otra orilla de El Dorando”, trata de un mujer de Ecuador que vive ilegalmente en España. Trabaja duramente para mantener a la familia y para mandar diner... -
lys: gitter og spektre hjææælp 24 timers eksamen
Forumindlægjeg har virkelig brug for en hjælpene hånd til at forstå hvad en emmision og absorption er? mit emne er lys, med fokus på gitter og hovedvægt på spektre! er der nogle der har et link til en opgave eller noget andet, det er en power point jeg skal lave... -
Dansk eksamen Fredag den 25. maj 2012 Hjælp
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogle der har skrevet kronikken, som omhandler unges sprog? Jeg er lidt i tvivl om min diskussion er stærk nok og den er afleveret, men ville høre om en havde skrevet stilen før og har fået god karakter, som jeg kan læse igennem og referere til min? tak på forh... -
AT eksamen omkring elektricitetens rolle i 1850-1914
Forumindlæghej jeg sidder og skriver min 3.g's AT-opgave som jeg skal op og forsvare til sommer. Jeg har et spørgsmål som lyder på: "Hvilke fysiske udfordringer mødte man ved pludseligt at kunne distribuere elektricitet under den industrielle revolution?" Jeg tænker at man i starten havde svær... -
Mundtlig eksamen latin C - hvilken del?
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig latin på C niveau imorgen og spekulerer lidt på om man kan gå ud fra at man kan regne med at man kun skal oversætte den første 1/4, anden 1/4, tredje 1/4 eller fjerde 1/4 baseret på om man trak A, B, C eller D til forberedelsen 24 timer før? Jeg har trukket B og tæn... -
Mundtlig spansk eksamen!! hjælp til forståelse af spansk tekst!!
ForumindlægHejsa! :D Jeg skal snart til mundtlig årsprøve og har fået en tekst jeg skal forklare hvad handler om som et lille oplæg. Jeg har valgt at oversætte hele teksten så jeg ved hvad der egentlig står, og så på den måde få en bedre forståelse af teksten. Når i kigger det igennem skal i ikke tænke gra... -
Hvordan bygger jeg mit oplæg op til Spansk Eksamen?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig spansk imorgen, men har problemer med det udleverede tekstmateriale, hvor meget skal jeg bruge det i mit oplæg, der står jeg ikke skal resumere det ? men altså jeg skal jo snakke om det på en måde, det handler om immigration til Spanien, forstår slet ik hvordan jeg skal sta... -
Historie eksamen stx, Amerikansk borgerkrig, tabeller, hjælpp. HASTER
ForumindlægHej jeg har fået tre kilder som er tabeller, men nogle der kan sige noget om det? Evt. problemstillinger? På forhånd tak.. Kilde 5: Industriens placering ifølge den 8. Folketælling i 1860 http://www.slaveriet.gyldendal.dk/tilfojelser.htm (tekst 13) Kilde 6: Bomuldsindustri i... -
IØ EKSAMEN Opgave 7. økonomiske konjunkturer
ForumindlægHey. Dette forum er for os, som lige har været oppe og trække IØ og har trukket opg nr7! Her kan sammenlignes problemstillinger, og bare general diskussion omkring opgaven. Læg din problem stilling osv ud og få både positiv og negativ kritik. Alle ønskes held og lykke. -
Francophonie et Identité - Eksamen 24 timers tekst - HJÆLP
ForumindlægHej jeg har skrevet alt det ned som jeg vil sige.. er der nogen som vil rette den igennem.. !! PLEASSSSSSSSEE D'abord, je voudrais présenter ce texte. C'est un extrait d'un roman avec le titre "Les terres rouges - L'ancienne Indochine Francaise" jeg synes Temaet "F...
