Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 18701 til 18720 af 34450
-
Hvordan tegner man en stregformel?
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til NV-eksamen i biologi og kemi. Jeg vil bare lige høre hvordan man tegner en stregformel for et stof. Er der en regel til hvordan man skal gøre eller har hvert et bare et helt tilfældig stregformel? På forhånd tak :) -
Afvigende kønskromosomantal
ForumindlægEr der nogen, som kan hjælpe mig med 2'eren og 3'eren i opgave 6 i dette link? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-2.pdfKarsten -
færdigheds- og problemregning
ForumindlægHej, nu når eksamen ikke er om så lang tid, vil jeg gerne træne mig selv op til færdighedsregningen og problemregningen, har i nogle links eller kan i hjælpe mig med noget? jeg bliver rigtig rigtig glad :) -
Hvordan siger man "Jeg skal op i" på tysk??
ForumindlægJeg er ved at skrive en tysk stil, og skal forklare om min eksamen, men jeg ved ikke hvordan man siger "Jeg skal op i (og så faget) Nogle der vil hjælpe?? Tak! -
Solsort og snefnug
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen med prøveplægget Solsort og snefnug, men jeg er get i stå! Kunne i muligvis smide jeres analyser i kommentarfeltet, det ville i hvert fald være til stor hjælp Tak på forhånd -
AT - VIGTIG . HAR BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægHej derude! Jeg har i mit AT eksamen valgt at skrive i Dansk - Samfundsfag , men(!) jeg har ingen ide om HVAD jeg vil skrive om .. har i nogen foreslag?? -
kærligheds billeder af Edvard Munch
ForumindlægHej... jeg skal til dansk eksamen og vil gerne arbejde med Edvard Munch. Jeg har trukket kærlighedens mange facetter og vil gerne have hjælp til at finde nogle billeder af Edvard Munch, som viser kærligheden. -
Engelsk - samf
ForumindlægJeg har valgt engelsk og samf til AT-eksamen Mit emne er individ en en globaliseret verden - men mangler forslag til litteratur i engelsk ? Nogen forslag ? PÅ forhånd tak -
Kødet af Astrid Saalbach
ForumindlægHej jeg skal bruge teksten "Kødet" af Astrid Saalbach, til eksamens tekst, men ved ikke, hvor jeg kan få teksten henne. Er der nogle der ved, hvor man kan få fat i teksten? -
Dimethyldiazen!
Forumindlæghej folkens!opg e) i opg 2 på denne side:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdfforstår jeg ikke helt...er der nogen der har en anelse?tak på forhånd:) -
Trigonometri
ForumindlægHejsa! Jeg sidder med årets sidste aflevering inden eksamen, men opgave 8.b og 8.c kan jeg ikke finde en ordentlig løsning til... Opgavesættet er vedhæftet. -
Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel
Forumindlæghej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund... -
Gør rede for halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrate.
ForumindlægHej derude bag skræmene Jeg sidder og laver dispositon til matematik B eksamen. Jeg skal gøre rede for; halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrat. Nogen der kan hjælpe mig? -
engelsk underemne hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægJeg har trukket "udforsk de engelsk talene lande" til eksamen i engelsk, og mangler et underemne. så kom med alle jeres foreslag til emner at tale om. -
Brug for et emne!
ForumindlægHej alle sammen. Er ret på bar bund med et emne til AT eksamen nu her. Har valgt historie(samfundsfaglig) og Engelsk som fag, men har intet emne. Nogen der ligger inde med nogle forslag? Tak! -
Kortfilm
Forumindlægjeg ska op til dansk mundlig eksamen, har trukket emnet kortfilm, har valgt kortfilmen "eksamen". men mangler noget at perspektivere den med, er der en der har nogle ider? -
Forklaring af figur
ForumindlægJeg har et spørgsmål omkring den vedlagte figur, jeg skal til eksamen i morgen, jeg har trukket laktoseintolerans. Hvordan skal figuren forståes og bruges i forhold til laktoseintolerans og kulhydrater, -
Analyse af reklamen "Hattings mini flutes med hvidløgssmør"
ForumindlægHjælp!!!!! Jeg skal til eksamen her om en uge, og jeg mangler hjælp til min analyse af reklamen. Jeg håber i vil hjælpe mig så, jeg kan komme godt igang med min reklame. -
Fremgangsmåder til to opgaver
ForumindlægHej. Jeg kan ikke umiddelbart huske fremgangsmåden for disse to opgaver. Er der nogen som kan hjælpe mig. Er ret så sikker på, at de kommer til eksamen uden hjælpemidler i morgen (skriftlig prøve) -
Kærestefolkene (Toppen og bolden) Analyse
ForumindlægEr der nogen som har en grundig analyse af Kærestefolkene (Toppen og bolden) liggende vil meget gerne bruge den som afsæt til min eksamen. er uheldigvis ikke ret god til at analysere eventyr så det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd
