Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18761 til 18780 af 60468
-
er min fremgangsmåde rigtig?
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opg 14 i denne opgave? http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:MhZ1aNCZ8QAJ:www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090511_opgave_matematikA_stx.ashx+bestem+prisen+for+vejen+udtrykt+ved+x&hl=da&gl=dk&pid=bl&srcid=ADGEES... -
hvordan kan jeg hæve mit snit?
Forumindlæghejsa, jeg har afsluttet stx med et snit på 7,2 efter at have ganget mit snit med 1,08. Problemet er at mit snit ikke er nok til den uddannelse jeg gerne vil ind på. jeg skal i et halvt år supplere matematik fra b til a og kemi fra 0 til b. gør dette en forskel på mit gennemsnit? hvad ville i fo... -
hjæææælp
ForumindlægHej jeg skal vælge om jeg vil opgradere fysik, kemi eller biologi til b og Matematik, engelsk, biologi eller tysk til a er der nogen som kan anbefale og find eulemper og fordele ved at vælge???? -
rette??
ForumindlægNogle der vil rette min 2 engelsk stil, skal bruge ind af dem men ved ikk hvad for en, så vil også have jeres meninger -
Article, kendetegn
ForumindlægHej, Er der nogle som har korte noter tl hvad en artikel er ? Meget gerne på engelsk. Dansk går også an :) -
Tysk A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk A eksamen? Og hvad er kravene ift. skriftlig engelsk A? Ligeledes med mundtlig eksamen tysk/engelsk. -
Studenterhuen - hvor længe?
ForumindlægHej mennesker :-) Bliver som så mange andre unge student i næste uge. Ville egentlig bare høre, hvor lang tid man kan tillade sig at gå med sin studenterhue? :-) Og lige en anden ting. Da vi havde den gamle karakterskala, var der tradition for, at man gav en kasse/ramme øl pr. 13-tal. Men nu har ... -
angående Mat A karakter
ForumindlægHej:) Jeg var til prøve i Mat A (stx) og fik 48 point og max var 100 point. Nogen af jer der ved ved hvilken karakter det svarer til? -
hvad er fejlen i sætningen?
ForumindlægGeneral elections, which are nowadays HOLD in many countries, are often manipulated by dictators man får at vide at fejlen er hold men hvorfor? -
Eksamenssæt matematik A(25 maj, 2012)
ForumindlægHej folkens, er der nogen der har eksamenssættet fra i dag(matematik A-niveau 25 maj 2012) Kunne tænke mig at prøve regne den da jeg skal op til eksamen her næste uge. -
Gange med 1,08
ForumindlægEr det rigtigt- hvis jeg får et snit på 9,0, og skal ind på universitetet så kan gange med 1,08- hvilket ca vil give 9,78- i snit? Er det rigtigt- Eller ...? I så fald- så er det jo alle tiders-- -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til optagelesprøve på stx. Er er nogen der har været til optagelsesprøve, som kan fortælle mig, hvad det endelig handler om? Er der mundtlige eller skriftlig, og hvad kan der fx. være? -
søger lektiehjælp !!!!!!!
ForumindlægHej... J søger lektiehjælp til engels b niveau,., J trækker spørgsmålet 24 timer før,., så vil j gerne ha en d hjælper mig,., J bor i Kbh område,. Tak på forhånd... -
Forbedre sine karakterer?
ForumindlægHej Håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål. Jeg har hørt at hvis man ikke tager sin sidste eksamen (gymnasium) kan man forbedre sit snit ved at tage de fag man har dårlige karakter i på hf og stadig beholde sine gode karakterer, og på denne måde forbedre sit snit. Passer det? -
Ang. gennemsnit
ForumindlægHej jer derude Jeg har hørt, at studenter anno 2009 og op efter kan gange sit snit med 1,08. Hvad hvis man så har et ekstra A-fag, hvor man ganger snittet med 1,03. Skal man så både gange med 1,08 og 1,03 ? -
"Der er kun en rigtig hue..."
ForumindlægDe fleste gym'ere kender vel sangen, der går på "Du må få min sofa cykel" melodien? og jeg har efterhånden hørt forskellige vers og versioner af den... Hvilken bruger I? og er der andre gode sange man kan brøle til dimissionen? :) -
Humaniora - metoder????
ForumindlægHeeej allesammen! Jeg skal op i AT på tirsdag, det er gruppe eksamen.. Udfra en synopsis. Om krig, medier og teknologi.. Engelsk A, bio B og mediefag C. Jeg ville lige høre om I har nogle gode råd til hvordan jeg skal gribe eksamen an? Hvad er vigtigt og hvad er ikke vigtigt.. Metoder? Jeg har s... -
Gym niveau fag A, B og C
ForumindlægHey folks! har altid undret mig lidt over hvordan de forskellige niveauer hænger sammen. jeg ved godt at A er for alle 3 år mens B er 2 og C 1 år.. der er nogle der siger at man skal op til eksamen i alle de fag man har på A niveau men hvad så med B og C bliver de udtrykket?? //david -
mat opgave
Forumindlægkan nogle hjælpe mig med denne opgave? I 2010 holdt landene Kina, Indien og Rusland møde om antallet af hvide tigre i naturen. Racen er truet, og landene besluttede, at bestanden skulle vokse til det dobbelte med udgangen af 2022. I 2010 var bestanden af vilde hvide tigre på 3200. a) Indfør pas... -
Rektorbrev?
ForumindlægHej. Jeg har både dumpet engelsk A og Matematik B i min eksamener. Nu har jeg fundet en uddannelse hvor det blod kræver af man har haft det på c niveau. Ved i om det er muligt af søge ind med et rektorbrev? eller hvad man ellers kan gøre?
