Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18761 til 18780 af 187712
  • Lille rettelse

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle som vil rette min tysk oversættelse på 6 injer.. ?? På forhånd mange tak.. P.s Jeg sender den ind i jeres indbakke..
  • rettelse ?

    Forumindlæg
    er der nogle der vil rette min tysk stil ? Håber der er nogle der har lyst !! Jeg kan sende den til jer, hvis det er..
  • Individuel opgave til eksamen.

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Har I nogle forslag til, hvad man f.eks. kunne fortælle eller have om, som ens individuelle opgave til tysk eksamen? Vi har: Liebe Drogen Judenverfolgung Sport På forhånd tak! :-)
  • har skrevet en stil, som er tilimorgen, har i mulighed for at læse den igennem?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet tysk stil, men jeg har brug for hjælp, en til at se den igennem. Er der nogen der har tid, så vil jeg bliver overlykkelig:)
  • Die DDR. Nogle der kan hjælpe ?

    Forumindlæg
    Jeg leder efter nogle der ved lidt om die DDR som jeg kan bruge i min Tysk opgave. Alle svar er velkommende :) På Forhånd tak
  • Kort oversættelse

    Forumindlæg
    Heej.. Nogen som lige vil kigge på min korte tysk oversættelse? Så ville jeg blive rigtig glad... / Kathrine
  • KORT sætning :)

    Forumindlæg
    Aben forstillede sig følgende: ------------------------------------------------- Der Affe vorstellt sich folgend: Er det oversat korrekt - fra dansk til tysk?
  • gør en god gerning.

    Forumindlæg
    Nogle der vil rette min lille tysk stil. Har prøvet at se om der er nogle fejl, men kan ikke finde flere.
  • HJÆLP TIL AT RETTE STIL

    Forumindlæg
    hej er der nogen der vil hjælpe med at rette en stil på omkring 250 ord ???? (er virklig dårlig til tysk, den skal afleveres i morgen)
  • Napola opgave

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der mon et klogt tyskhoved, der har mulighed for at kigge mit tysk igennem og eventuelt komme med rettelser? :-) Al hjælp bliver modtaget med kyshånd.
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg skal til terminsprøve i morgen i tysk, og så ville jeg blot høre, om der nogen ting man specielt skal øve sig på? F.eks., konjuktiv og sådanne ting:)
  • Sætte ord ind i præterium

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave min tysk afl? :-) Handler om oversættelse af nogle tekster og sætte ord ind i præterium :-)
  • Hjælp! :(

    Forumindlæg
    Tysk stil, på under en side ... hårdt brug for at der er nogen der lige gider at se den igennem og retter den !
  • Die Geige

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har læst "Die Geige" som har fortolket den eller bare skrevet noget om den, på tysk selvfølgelig? det ville være en meget stor hjælp:D
  • HHX, maj 2005

    Forumindlæg
    Hejsa.Til eksamenssættet fra maj, niveau B, hhx 2005, hvad var de to spørgsmål til den tyske besvarelse, kan I huske det ?
  • HASTER MEGET

    Forumindlæg
    Forsangeren fra Nena (Det tyske band. bl.a. kendt for sangen 99 luftbalons) gik sole, men hvad lavede hun så? Og hvad laver hun nu?
  • Gleimstrasse 57 oplæg

    Forumindlæg
    HeyNogen som ved hvor man kan hente dette tysk oplæg henne?ved kun det handler om Gleimstrasse 57
  • Des Liedes eller Des Lieds

    Forumindlæg
    Når man slå Lied (sang) op i en tysk ordbog står der under ental genitiv: Des liedes/des lieds. Hvad menes der med dette og hvad er korrekt?
  • Lara und Justus

    Forumindlæg
    Nogen der har et referat på dansk eller tysk liggende af: "Lara Und Justus oder Die unsichtbare Grenze" ?
  • to ord?

    Forumindlæg
    hey.. kan ikke finde de her to ord; lønstigning og godkendt på tysk? Her mener jeg godkendt af en person eller fabrik?