Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 18801 til 18820 af 65601
-
Matematik - FP9 December 2019
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal lave opgave 1.4 om Livas biografbilletter. Opgaven kan ses i vedhæftede fil. -
Hjerting kirke - Matematik
ForumindlægHej alle sammen, er der noegn der kan hjælpe mig med følgende opgaver? Du skal bestemme følgende: c) Vinklen mellem linjerne EF og ET d) Vinklen mellem linjerne FG og FT e) En ligning for det plan, der indeholder punkterne A, B, E og F f) En ligning for det plan, der indeholder punkterne B, ... -
Ikke indstillet til eksamen i obligatorisk fag på uni. Hvad så?
ForumindlægJeg står i den lidt kedelige situation, at jeg har fået 2 porteføljeopgaver afvist, og derfor ikke kan indstilles til eksamen i et fag. Faget er obligatorisk, og jeg læser 5. semester på en diplomingeniør uddannelse. Deltagelse i eksamen er (så vidt jeg kan læse mig til) en forudsætning for, at j... -
Matematik (B) opgaver
ForumindlægHej, Jeg er meget i tvivl om hvad man skal gøre i disse tre opgaver. Det er hellere ikke de opgaver, som jeg er god til. Nogen der kan hjælpe:) Btw. den første skal løses uden hjælpemidler. Opgave 1 En rende med lodrette sider fremstilles af en rektangulær blikplade ved at bukke pladen langs de s... -
hjælp matematik haster - en virksomhed producer legetøj
ForumindlægEn virksomhed producerer legetøj. Overskuddet er afhængig af antallet af produceret legetøj. Den uafhængige variabel x betegner antal stykker legetøj der produceres (i tusinder). Overskuddet O (i tusinde kr.) er givet ved ??(??) = −4??^2 + 150?? a) Bestem virksomhedens overskud, når d... -
Lektiehjælp i matematik/fysik søges - Odense
ForumindlægVi søger en person der har erfaring med undervisning. Brug for hjælp med matematik og fysik til vores dreng, der går i 9 klasse. Du er selv dygtig til matematik samt fysik, og god til at lære fra dig. Noget af teorien skal gennemgås helt fra begyndelsen. Du må gerne selv være studerende eller ... -
HF eksame 1993
ForumindlægHey!Er der nogen der har lavet det HF-eksame ark fra 1993! Titlen er Ein Vietnamese in Berlin -
skriftlige eksam sidste år
ForumindlægHey =) Er der nogen som har afsluttede 3.g sidste år og har haft tysk på A-niveau og som også kom op i skriftlige tysk til eksamen?? -
engelsk A-niveau eksam
ForumindlægEr der nogen som har afsluttede 3.g sidste år og har haft engelsk på A-niveau og som også kom op i skriftlige engelsk-A-niveau til eksamen?? -
Skriftlig eksamen 2008
ForumindlægHej! Tænkte på, om der var nogen, som havde været til skriftlig eksamen i gymnasiet 2008? I så fald, hvilke tekster kunne i skrive om ? Natalie -
skriftelig engelsk eksamen 2004
ForumindlægHej.Ville lige høre om der var nogen, der var til skriftelig studenter eksamen sidste sommer i engelsk højniveua matematisk linie ? -
it-case eksamen
ForumindlægOpfordring til en fælle diskussion af problemerne i eksamens it-casen om aftenen nu her onsdag den 25.5.2005.Håber i vil deltage, så alle kan få supergode resultater! -
dansk eksamen (en æggesnaps(
Forumindlæghej folkens jeg skal op i dansk eksamen her snart ogsp ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen tak på forhånd :) -
AT - skørbug - eksamen
ForumindlægHej, Er der en derude, som ville gide at læse min synopsis igennem ang. skørbug og hjælpe mig med hvad jeg skal fremlægge om til eksamen? -
Hydrogen eksamens forsøg
ForumindlægNogle der har nogle forslag til 3 forsøg angående hydrogen? til en 9 klasses fysik kemi eksamen :) -
Naturfagpakke eksamen på HF
ForumindlægKære venner. jeg går på HF. 1år. til sommer skal jeg til naturfagpakke eksamen. dvs.kemi biologi geografi er kombineret sammen til en eksamen. Jeg er generalt dårlig til kemi , jeg forstår ikke noget af det kemi. men jeg kæmper meget hårdt. er der nogen som har været til den eksamen , hvordan fo... -
SKRFT. SPANSK EKSAMEN HHX
ForumindlægEr der nogen der har været oppe i skriftlig spansk eksamen på HHX???Skal op imorgen og vil gerne høre lidt om hvad det handler om, og evt se en oversættelse :o) -
Psykologi, eksempel på eksamens opgave
Forumindlægjeg skal op i psykologi niveau-c mandag, og kunne godt bruge nogle eksempler på eksamens opgaver, nogen som ligger inde med noget?send gerne til chrkorsager@hotmail.com -
Eksamen i morgen - hurtigt sp.
ForumindlægHey skal til AT-eksamen i morgen. Jeg har om Darwins evolutionsteori, i fagene bilogi og filosofi Mit spørgsmål er så hvad man kunne sige om de 2 fags sammenspil? -
Forsøg til bio eksamen
ForumindlægHej! når man i sin fremlæggelse til eksamen skal koomme ind på et forsøg man har lavet i skoletiden hvor meget skal man så fortælle? altså skal man både fortælle om formål, hypotese, metode, resultater osv.?
