Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18821 til 18840 af 35409
-
Eksplicit eller implicit
ForumindlægEr der nogle der kan svare mig på, om eventyret Fyrtøjet er skrevet i en eksplicit eller implicit alvidende fortæller? Skal op til eksamen i morgen... -
Pladegrænser
ForumindlægJeg har dette spørgsmål, som jeg skal svare på til min geografi eksamen. "Hvorfor kan det være farligt at bo ved en pladerand?" -
ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..
ForumindlægDet er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:) -
Trykt reklame
ForumindlægHej jeg har trukket trykt reklame til eksamen. Jeg har valgt en gammel cigar reklame, skal jeg så bare lave en normal reklame analyse over den eller hvad? tak på forhånd. -
Hvordan gik det?? FSA
ForumindlægHej allesammen! Var så op til biologi eksamen idag, og er egentlig bare nysgerrig; - Hvordan gik det med jer? Synes I prøven var svær?? n_n -
Naja Maria Aidt - en kærlighedshistorie
ForumindlægHey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak -
SKRIFTLIG FYSIK
ForumindlægHej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S -
Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for
ForumindlægSkal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe? -
KEMI - MATHON HJÆLP
Forumindlægmathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt? -
Homeless
ForumindlægHej :-) Jeg skal have om hjemløse til engelsk eksamen. Hvad kultur kan man sige, at de lever i? Og hvad for en subkultur? Tak på forhånd. -
Perspektiveringer til Nattevandrerinden!!
ForumindlægHej allesammen jeg skal perspektivere noget til nattevandrerinden, som jeg skal op i til eksamen.. Nogle der har noget der har nogle ideer? Foreksempel perspektivering til "Indvielsen"? Tak på forhånd! -
OPLÆSNING!
ForumindlægMan skal læse et eller andet op i dansk eksamen i 9. klasse. Er bare ikke sikker på hvor mange anslag det skal fylde... Nogle der ved noget??? -
En kærlighedshistorie
ForumindlægHey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak :) -
Sir Francis Bacons Afroismer
ForumindlægJeg læser til filosofi-eksamen og mangler en forklaring på Bacons afroismer. Hvad er han overordnede mål med disse? -
KRIMIENS POPULARITET
ForumindlægHej! :) Vil i ikke please tjekke mit essay som jeg skrev til dansk eksamen og evt. vurdere den? er nemlig meget usikker, synes den minder meget om en kronik?? :( -
STIMULANSER
ForumindlægHej! et af mine eksamens spørgsmål hedder: Hvorfor virker stoffer stimulerende?? (disse stoffer kan være cigaretter, cola, slik, alkohol osv. -
Fodspor
ForumindlægHej er der nogen der ved noget om fodspor? Har brug for noget information til Nv eksamen. På forhånd tak kh mig. -
komma ,
Forumindlægjeg skal til eksamen imorgen og skal sætte kommaer, det driller mig en del .. gg.. har i nogle gyldne regler der kan hjælpe mig lidt :D -
Eksempler på tekster o.l.
ForumindlægHej, Kan nogen henvise mig til eksempler på tekster og billeder som man kan få til mundtlig fransk eksamen på b-niveau for vil gerne øve mig :) -
Salmer
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive eksamen om salmer. Er der nogen der kan huske hvad en originalsalme er og hvad dets modsætning er?
