Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18841 til 18860 af 187712
-
Datid..
ForumindlægJeg har glemt hvordan man laver datid i tysk.. fx.. : Han skaffede hende 1 is. Når skaffe = verschaffen -
Konjunktiv
ForumindlægHvordan siger man på tysk "skulle have været" - kan man bruge hätte gewesen el. hätte sein sollen?? -
Jorinde und Joringel resume?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet et resume af dette eventyr?? det er lige meget om det er på tysk eller dansk? Vi skal nemlig have en prøve i det så ville gerne hurtigt kun læse op på den.. Håber nogen kan hjælpe? -
Rettelse af tekst på 2-300 ord :)
ForumindlægSøger en venlig sjæl, der vil og kan rette en lille tysk tekst(folkeskole) om fritid via mail. På forhånd tak :) -
Abstract??!
ForumindlægHar lige brug for lidt hjælp. Skal skrive et abstract på engelsk, om Oliver Twist,og en en tysk film. Hvad går et abstract ud på? Håber på svar. På forhånd tak. -
et meget hurtigt spørgsmål
ForumindlægEr der nogen som ved hvad: Gorm den Gamle, Harald Blåtand, den oldenborgske slægt og den glückborgske slægt alt sammen hedder på tysk? -
Hjælp til stil
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan hjælpe mig med rettelse af en tysk stil? Kunne være rigtig dejligt.. Mvh. Simone :o) -
Rettelse af tekst på 2-300 ord :)
ForumindlægSøger en venlig sjæl, der vil og kan rette en lille tysk tekst(folkeskole) om fritid via mail. På forhånd tak :) -
Kort sætning
Forumindlæg- Det tyske sprog forstås af alle. - Die Deutsche Sprache wird von alles verstanden. Ér den korrekt? -
Hjælp!! :(
ForumindlægHej :) jeg går på gymnasiet , og eg skal snart starte på en tysk aflevering . Jeg er meget i tvivl om akkusativ , dativ , og genitiv .. Er der mon en der kan hjælpe ? -
Hjælp til at rette
ForumindlægHej alle nogen der vil hjælpe med at rette denne tysk opgave? der står tal ud for hvor der er fejl, ordne skal rettes til det rigtige, og skrives hvorfor der skal stå det. På forhånd mange tak. -
Bogen Die Brücke
ForumindlægSpørgsmål til dem som underviser i tysk. Hvilket niveau vil I mene bogen Die Brücke ligger på ? (klassetrin) -
En kort sætning.
ForumindlægEn, der vil være venlig at rette en tysk sætning, - som jeg har oversat. Sig til - for så, sender jeg den som ''indbakke-besked'' :) -
Oversættelse af sætninger...
ForumindlægHej, ville lige tjekke op på om jeg havde oversat disse sætninger på tysk rigtigt:-) Jeg har vedhæftet dem i en fil: -
Oversættelse
ForumindlægDansk-tysk Jeg kommer fra en anden etnisk baggrund --> Ich komme aus ein _____________________ -
Haster!
ForumindlægEn tysk stil der skal afleveres i morgen. Mangler en der overordnet vil kigge den igennem... Den vil få meget afgørende indflydelse på min i forvejen dårlige årskarakter. -
stil..
ForumindlægEr i gang med at skrive tysk stil.. Så skal jeg skrive "hendes søsters mand".. Er det så: Der Mann ihre Schwester? -
"og dog"?
ForumindlægHvordan siger man "og dog" på tysk? Sætningen lyder sådan: -og dog, hun vidste det måske alligevel. -
en sætning hjææælp !
ForumindlægHej. Hvordan ville man med korrekt brug af grammatik, sige dette på tysk. Olafs velkomstgave var ikke rar. Han blev mødt af flere grimme tilråb fra "fodboldholdet". -
Spørgsmål - hjælp til en sætning
Forumindlæghej Hvordan oversætter jeg dette fra dansk til tysk skrivningen af de essentielle eventyr das schreiben von dem essenzieIIem Märchen ?
