Søgning på: matematik b eksamenssæt. Resultater: 18881 til 18900 af 106225
  • La Comunicación

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der har lavet eksamenssættet "la comunicación" i spansk? Kunne nemlig godt bruge noget inspiration, da jeg er helt på bar bund :-)
  • kræfter !! hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med en eksamenssæt fra 27 - maj 2008. (det er en gammel ordning). Jeg kan ikke tegne de 3 kræfter der er person bliver påvirket med.
  • Vurdering af stearinlys densitet

    Forumindlæg
    Hej Hvordan løser jeg opg. 2 i dette eksamenssæt? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF01/2001%207%201fy.ashx
  • ESAMENS OPGAVESÆT 2005

    Forumindlæg
    Hey ville lige hør om der var nogle der havde lavet studenter eksamenssættet i mat A 2005? både uden og med hjælpe midlerTak på forhånd
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    er der nogen der gider hjælpe mig med en masse opgaver!! jeg er helt lost. det er fra et eksamenssæt kemiteknologi 26. juni 2014
  • Tysk

    Forumindlæg
    Hejsa :)Kan nogen HHX-folk huske, hvad forretningsbrevet i eksamenssættet fra maj 2005 i tysk gik ud på ?
  • Bioteknologi A maj 2015 eksammenssætHTX

    Forumindlæg
    Jeg står og mangler eksamenssættet for bioteknologi A HTX fra sidste sommer (2015). Det ville være til stor hjælp hvis der var en der sad inde med den og godt ville dele den!
  • Fransk hjææælp!

    Forumindlæg
    Hejsa derude Jeg skal snart op til termin, i fransk. Er der nogen som kan lægge nogle gamle eksamenssæt op? Jeg har virkelig brug for dem. På forhånd tak
  • EKSAMEN Mat 2003-8-6v

    Forumindlæg
    Hej Ville høre om der var nogen som lå inde med dette eksamenssæt? Bare delprøven med hjælpemidler 2003-8-6v Kan evt sendes til min mail [email protected] Mvh Marc
  • Gamle ekamenssæt STX Mat-A

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der sidder med nogle af de gamle eksamenssæt for Mat-A ? Jeg kan ikke finde dem på uvm.dk På forhånd tak Johnny
  • Hjælp til Årsprøve skriftlig biologi

    Forumindlæg
    Hey venner, skal til årsprøve her på tirsdag i skriftlig biologi. En der har eksamenssættet fra sidste år? eller bare ved hvad man nogenlunde kommer ud for? Tak på forhånd, venlig hilsen Freja
  • Fysik eksamen på mandag

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg bedst forberede mig? Ved at øve på gamle eksamenssæt eller lave opgaver fra de forskellige lektier?
  • 1.årigt A-niveau 2006

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp til eksamenssættet fra 5. aug. 2006, 1. arigt A-niveau STANDARD FORSØG... Håber der er nogen som evt. har besvarelserne...
  • En kemiker til stede?

    Forumindlæg
    Er der en der har eksamenssæt maj 2005 opgave 2 liggende et eller andet sted???? Jeg har vikelig svært ved denne opgave, som gør mig stresset. Mange til alle på forhånd???
  • Skriftlig engelsk A hhx

    Forumindlæg
    Hej! Er der en venlig sjæl, der har mulighed for at uploade sit løsningsforslag til oversættelsen fra fredagens eksamenssæt? Emnet var miljø og bæredygtig udvikling.
  • En venlig sjæl der vil rette?

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der gerne vil se på mot essay og rette den? Det er en analyse og fortolkning af en lille novelle (eksamenssæt). Den fylder omrking 900 ord..
  • Skriftlig dansk

    Forumindlæg
    Nogen der har skrevet stil fra eksamenssættet fra 2000 i aug-sept. som evt. kan give lidt inspiration til nr. 3, hvor man skal skrive et essay.
  • Eksamensopgaver i fysik fra 2007!!

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har lavet eksamenssættet i fysik fra 2007? Hvis der er nogen herind, der har, så vil I være venlig at sende den til mig så hurtigt som muligt(inden ondsdag)?? Tusind tak på forhånd!
  • banekurvens skæringspunkter med andenaksen

    Forumindlæg
    Hej, Kunne jeg få hjælp til opgave 7 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/0084NY.pdf På forhånd mange tak, Liv
  • hjælp haster ! aflevering til i morgen

    Forumindlæg
    hej, er der en sød person der vil hjælpe mig med et eksamenssæt i biologi ? jeg fik den i dag og skal allerede aflevere den i morgen, skriv til min indbakke plz : (