Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18921 til 18940 af 41309
-
Metode
ForumindlægHvad skal skrive i metode? min emne er batterier -
Ødipus tragedien
ForumindlægHej, jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig..... Jeg har nogle problemer med at forstå Ødipus tragedien. Ødipus finder ud af at han måske er kong Laois morder,men vidnet siger at der var mere end en angriber. Men man udgspørge aldrig vidnet, for så finder han ud af at han er søn af Laios og J... -
pKs
ForumindlægHej Jeg er igang med en opgave, men jeg er gået i stå med den, håber i kan hjælpe :) Opgaven er i den vedhæftede fil. For at beregne pH, har jeg brug for ks eller pks, men hvordan beregner jeg det ud fra de data der angivet? På forhånd tak´:) vh. Hans C. -
skal alle fag bestås??
ForumindlægSkal man bestå i alle eksaminer for at blive student?? eller ska ens eksamensgennemsnit bare være over 2? :S -
Forberedelse til mundtlig tysk
ForumindlægHej med jer (: Min klasse har trukket mundtlig tysk til vores afgangseksamen. Mit problem er bare at jeg ikke fatter et ord. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre. Kunne selvfølgelig godt lære stoffet udenad, men ville stadig ikke kunne besvare spørgsmål fra censor. Ville lige høre hvad i ha... -
Samfundsfaglig metode!
ForumindlægHej det er jo at-eksamenstid. er der nogle der kan give nogle generelle oplysninger og den samfundsfaglige metode sys ikke der er ret meget om den. ellers har jeg bare ikke forstået den. På forhånd tak. -
kanonen
ForumindlægNogen der ved hvorfor ludvig holberg er med i kanonen? Har søgt en del nu, men uden held. -
Kemi Lektiehjælp?
ForumindlægHej,Jeg søger en der kan hjælpe/undervise mig lidt i kemi B niveau. Jeg har bruge for en som kan undervise mig en eller to gange om ugen. Lønnen kan vi snakke nærmere om?. Du skal selvfølgelig være en der er god til at lære fra sig evt. har prøvet det før. Håber hører fra dig? -
sure salte osv.
Forumindlægde siges at salte kan være neutrale, sure eller basiske. Det kommer an på hvilke ioner de indeholder. Er der nogen der kan give eksempler på neutrale og basiske salte? -
Metode i fysik
ForumindlægHej. I AT har jeg sammenlignet forskellige vedvarende energiformer, ved at se på hvor stort et energiudbytte de vil kunne give i DK. Herefter har jeg så konkluderet hvilken energiform, der vil være bedst. Hvad kalder man den metode hvor man sammenligner, og derefter konkluderer? Mvh Fabian -
Middelværdi og spredning
ForumindlægVi har 1000 personer som stemmer, og sandsynligheden for at en af dem stemmer på social demokratiet er 0,23. Midel værdi og spredning beregnes: n= 1000 og p = 0,23 µ = np = 1000*0,23 = 230 ? = vnp(1-p) = v1000*0,23(1-0,23) = 13,31. Mit problem er hvad middelværdien og spredningen fotæller h... -
La otra orilla de El Dorado
ForumindlægHej, jeg ville bare høre om nogle har haft om denne tekst? hvis i har, så må i gerne li skrive ;) -
Problemstillinger i La otra orilla...
ForumindlægHey ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt, med at finde ud af hvilke problemstillinger der er i de første 3 kapitler af La orta orilla de El Dorado -
grupperet observationer
ForumindlægNogle som kan forklare mig hvordan man laver boksplot med grupperede observationer.. synes ikke jeg kan gennemskue det?.. der er noget med det i sumkurven, da man kan aflæse nedre og øvre kvartil + medianen , men det er vel ikke selve boksplottet ? -
Oplæg tiderne
ForumindlægHej, Skal til dansk afgangseksamen på HHx på Torsdag. Vi skal ifølge den nye reform lave et oplæg på 5minutter omkring den tid (det moderne gennembrud, nyere tid osv) vi trækker. Andre der skal dette, og har I evt. lavet nogle oplæg? Mvh. kasper -
HAR BRUG FOR HJÆLP TIL PRØVE
ForumindlægEr der en der kan give et definition af følgende ord. På Englesk. Amish Racism Sport Australia and the aboriginal Hooliganisme -
Fuld pensum
ForumindlægHej Er der nogen der ved om man skal op i alle fag når man skal op i fuld pensum ? Skal man op i de fag man har afsluttet på 1. og 2. år eller bare dem man afslutter på 3. år ? På forhånd tak for hjælpen -
Forskel på Carbonhydrid og carboxylsyre?
ForumindlægJa, overskriften siger det hele. Hvad er forskellen? -
navne på formler liste?
ForumindlægNogen der kender et link med diverse formler i kemi og de dertilhørende navme? såsom CH4 - methan NH3 - ammoniak osv -
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægMit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelsk på B. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen?
