Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18941 til 18960 af 36437
-
massedefekt- bindingsenergi? hvad?!
Forumindlægsidder her på faldrebet (eksamen i morgen) og kan lige pludselig ikke se hvordan man finder massedefekten og bindingsenergien? kan nogen afse tid til at hjælpe mig? -
Magnetisme?
ForumindlægNogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik.. -
Vita Andersen - Depression?
ForumindlægHey..Jeg skal op til studenter-eksamen i morgen..og mangler lidt hjælp til denne novelle..Vil være meget taknemlig, hvis der en, der ku' hjælpe mig med den! -
Nietzsche - filosofi
ForumindlægHej...Er er en der kan hjælpe mig med hvad jeg skal komme ind på i en tekstgennemgang (eksamen) af Nietzsches tekst "Det gale menneske"? -
Gennemsnitlig rentefod
ForumindlægJeg står og skal til eksamen men har problemer med at udlede gennemsnitlig rentefod formlen. Kan nogle hjælpe mig -
Skal man give et referat?
Forumindlægtil eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om? -
Analyse af novellen tyvetøs
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med denne? jeg kan ikke rigtigt finde rund i denne novelle, og jeg skal op i den til eksamen, så det kunne være dejligt hvis der var nogle der kunne fortælle mig lidt om den og give mig nogle ideer om hvordan den kunne analyseres? -
Lungekræft
ForumindlægJeg søger en oversigts artikel over lungekræft, er der nogen der kan hjælpe mig ? Det er en artikel som jeg vil bruge i forbindlse med en eksamen i biologi på B niveau. -
plz... hjælp
ForumindlægHej.. jeg har et mindre problem... jeg skal til samf eksamen i denne uge.. og jeg skal lii ha afklaret hvad rollemodel og rollokonflikter er..?? Kan i ikke give et eksempel?? tak ;) -
Thise case med IT.. IT-sikkerhed
ForumindlægEr der nogen der har været oppe eller kender nogen der har været oppe til denne eksamen og fremlagt om Thises IT-sikkerhedspolitik..?Er problemet stort nok eller er det for blødt..? -
tjekkede jeres lærer jeres noter??
Forumindlæget meget vigtigt spørgsmål..:tjekkede jeres lærer jer analysemodeller i mundtl. dansk eksamen???Må man KUN have analysemodeller, som man selv har skrevet??? -
Phosphat i spildevand
ForumindlægHejJeg mangler en grænseværdi for phosphat i spildevand, da jeg lige mangler at lave det sidste af en rapport til eksamen i morgen. -
Moonie
ForumindlægHaaii har du skrevetr noget om bogen "Moonie"? Eller ved noget om selve moonie bevægelsen.., skal nemlig bruge det til eksamen! -
''censor''
ForumindlægNogen der kender Torben Folke Larsen fra Høje Taastrup Gymnasium - han er min censor til AT eksamen ? -
Hvad med årskarakteren?
ForumindlægALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud? -
islandske sager
Forumindlæghej!er der nogle herinde der har en såkaldt analysemodel til islandske sagaer, da jeg skal til eksamen imorgen og det er det eneste jeg mangler!!TAK:D -
En besvarelse tak!
ForumindlægEr der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak! -
HF Eng B - Vurdering
ForumindlægHej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak... -
HF Eng. B, Happy Birthday
ForumindlægHej J valgte opgave B, Hf eksamen B-niveau. Nogle der gider læse den og vurdere karakteren? Tak ;) -
Hjælp med AT
ForumindlægHej Jeg skal snart til og op til eksamen i AT, og jeg er kommet i tvilv om hvad Metode er ? Håber der er en der kan forklare mig hvad det er... På forhånd tak for hjælpen mvh. Nikolaj
