Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18941 til 18960 af 41309
  • Bestået eller ikke bestået

    Forumindlæg
    Mit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelsk på B. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen?
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde de gamle eksamensæt i matematik og engelsk fra STX
  • Fantastisk hjemmeside

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er faldet over denne hjemmeside, og den er simpelthen så god, så synes lige, jeg ville dele den med jer: http://www.viby-gym.dk/bp/ håber i også kan bruge den :)
  • oversætte fra dansk til engelsk.. please hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der kan oversætte denne her : Teksten handler om en mand der sidder i toget. Han kommer fra et møde hvor han bliver tiltalt af en CSU politiker som om han er en person der ikke tilhører det tyske folk. Politikeren siger "Deres landsmænd...", underforstået det tyrkiske folk. ...
  • eksamener i 1.g på HTX?

    Forumindlæg
    hej derude:) jeg undrede mig hvilke fag kan man komme op i 1.g i htx (altså både skriftlige og mundtlige) Og hvordan foregår de?
  • Eksamenssæt STX 2009?

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med et link til MAT A (3 årig) opgaverne fra STX afgangseksamen 2009? Altså selve opgavesættet?
  • skriv reaktionsskema for følgende reaktioner

    Forumindlæg
    A) Adidition af hydrogenchlorid til ethen b) adiition af dibrom til cychlohexen c) elimination af hydrogenchlorid fra chlorcyclohexan Var ikke med til timen kan i ikke hjælpe mig ? :(((
  • fsa geografi

    Forumindlæg
    Hey, i dag har jeg som udtræksfag trukket skrivtlig geofrafi, og det er jeg egentlig glad for. Er bare lidt på bar bund. Er der nogen af jer, der ved hvilke ting man skal vide i geografi, ting der med stor sandsynlighed vil blive spurgt om og hvor jeg kan øve mig (en hjemmeside eller lign.)? Er ...
  • synopsis

    Forumindlæg
    jeg er lidt i tvivl om hvad man skal skrive i sine underspørgsmål? Om jeg skal lægge mere vægt på metoderne eller generelt om det historiske/viden. fx skal jeg redegør for hvordan Darwin kom frem t arternes udvikling; hvad skal j så præcis komme ind på? Metode? Eller mere hvad HAN gjorde og her...
  • tidligere eksamenssæt til mikroøkonomi (HA-almen)

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der ved, hvor man kan finde tidligere eksamenssæt til Mikroøkonomi (Ha almen, 1 år). ? Er de ikke offentligtgjort et sted på nettet? På forhånd tak:)
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til terminsprøve i matemtik på b niveau snart. Men jeg hører at der er nogle skoler som allerede har været oppe. Tænkte på om der er nogen som kunne sende mig opgaven, eller bare fortælle om nogle af opgaverne og hvad man skal ligge vægt på. Er nemlig ret nervøs for den, da vores...
  • Spansk eller tysk?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er i slutningen af mit andet år på stx og jeg har spansk på A. Jeg har lidt fortrudt at vælge det og vil virkelig gerne have tysk, kommer lidt med et dumt spørgsmål, men er der måske en lille mulighed for at jeg kan skifte til tysk på B eller A niveau ? hvis jeg har det i 3g og går på...
  • Billeder i et dansk essay?

    Forumindlæg
    Hej, nogle der kan hjælpe mig, om man må sætte billeder ind i et dansk essay. Essey'et hedder "er høfligheden en by i Rusland?"
  • dansk terminsprøve

    Forumindlæg
    Er der nogen der har haft til tysk terminsprøve i år?. Hva handlede de så om?
  • Hvad tæller årsprøverne?

    Forumindlæg
    Hej Derude. Jeg har et spørgsmål :) Hvor meget tæller årsprøverne? og hvor stor indflydelse har det på ens snit for at komme videre imod 2g Og tæller årsprøverne overhovedet med i ens gennemsnit i 1g God aften :)
  • DNA Figur

    Forumindlæg
    Hej hvad viser den her figur, altså hvad kan jeg komme ind på, hvis jeg skal bruge den her figur til at tale om DNA?
  • Frøkenen - Herman Bang

    Forumindlæg
    Hvad vil I mene, budskabet er i Herman Bangs novelle "Frøkenen" fra 1883? Og hvordan sætter den problemer til debat?
  • AT6 - 9/11: besvarelse af problemstilling

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har i mit AT6-forløb valgt terrorangrebet 9/11, i fagene Historie A og Religion C. Jeg har brug for lidt forslag til besvarelse af de problemstillinger som omhandler religion: - Hvad er terroristernes religiøse begrundelse for at begå terrorangrebet på World Trade Center...
  • Blækregning

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen der vil rette min bækregning så skriv herinde.
  • Stop sult

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksmane i tværfaglig, og har emnet Stop sult Jeg skal lave tre forsøg men mangler det sidste, er der nogle der har nogen ideer? Lige pt er mine to forsøg påvisning af næringstoffer og afbrænding af fødevarer Håber i kan hjælpe