Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 18941 til 18960 af 134825
-
HJÆLP, HAR EKSAME I MORGEN.. ''a message from the Pig-man?''
ForumindlægHejsa Det haster rigtig rigtig meget... Jeg har 24 timers forberedelse i engelsk. Jeg skal op i morgen. Er der nogen a jer, som har haft teksten : A MESSAGE FROM THE PIG MAN ? Syns den er virkelig indviklet.. Evt. nogle der ku hjælpe mig, for syns den er svær .. Og hvordan jeg skal komme igang ... -
Nogle der vil rette mit engelsk essay?
ForumindlægThe price of becoming famous Humans are daily affected by the media's way of representing the celebrities. We try to look up to the celebrities who is representing as good because we think that’s the right thing to do. The media's influence on people has through the last few dec... -
Konkret forskel på Mat B og Mat A (STX)
ForumindlægHej alle! Jeg starter snart på noget supplering i Mat A. Jeg vil så vidt muligt prøve at skabe et overblik over hvilke "nye" ting man lærer på Mat A, så jeg ved hvad jeg kan forberede mig på inden start. Jeg har nemlig brug for at få de matematiske begreber fuldstændigt på rygraden,... -
dansk eksamens stil fra 2004
Forumindlægheii, er der nogen der har en eksamens opgave fra 2004.den hedder den mørkeste nat i madrid. eksamens opgave fra handelskolen.har temlig meget brug for den.mange tak på forhånd.mvh cfc4ever -
Eksamen i DIO, en der kan hjælpe??
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til DIO eksamen, men har ingen idé om hvordan denne eksamen kommer til at foregå. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette vil jeg sætte virkelig stor pris på det. -
tips til mundtlig eksamen(A)?
ForumindlægHej skal snart op til matematik eksamen og ville høre om der var nogen som havde gode oplevelser til deres eksamen, og om de evt. havde nogle tips og triks, de ville føre videre? -
SO eksamen HTX 1.G
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart til SO eksamen, men er meget nervøs. Hvad er det man bliver bedømt på og hvad skal jeg særligt lægge mærke til?. Hvordan gik jeres SO eksamen i 1.g på htx ? Tak på forhånd :) -
JURA EKSAMENS BESVARELSER
ForumindlægHey er der nogen derude, der ligger inde med Juridiske Metode eksamens besvarelser/opgaver? Skriv gerne hurtigt - for skal til eksamen på mandag de. 25.02.2013 Mvh Cecilia En lidt nervøs studerende :) -
spørgsmål til AT-eksamen
ForumindlægHej Hvad er det vigtigste at have med, i en AT-eksamen? og hvordan forgår det inde til selve eksmanen? Hvad er det lærerene bedømmer på? er nemlig meget i tvivl, hvordan jeg skal forberede mig til AT-eksamen. Håber der er nogen der vil hjælpe :) -
Hvordan foregår erhvervsøkonomi eksamen på stx?
ForumindlægHej, Skal til eksamen i erhvervsøkonomi i morgen. Har læst pensum og de opgivede materialer. Jeg er dog i tvivl om hvordan selve eksamen forløber præcist. er der nogen der ved det? Vi har prøveform A Tak på forhånd -
Religion mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til mundtlig eksamen i Relgion C og sidder lidt fortvivlet. Nogle som har eksempler på tekster man kan komme op i? eller hvordan man beskæftiger sig med teksterne man kan trække til eksamen? -
Psykologi C eksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart op til psykologi C eksamen.. Har I nogle gode hjemmesider, opgaver her på studieportalen, test osv som jeg kan se på inden eksamen. Det kunne være en stor hjælp. -
Eksamen på Gymnasium - Celler, Kulhydrater og energi!!
ForumindlægHej Alle. Sidder her med min eksamen, der er omgkring, Celler, kulhydrater og energi. Jeg har 24 timer til den, men da jeg har en lille dreng, så er jeg rimlig presset. Så vil elske hvis i lige havde nogle dejlige noter eller info som jeg ville kunne bruge. - Fortæl om kulhydrater og energi i or... -
Engelsk A & Mediefag C: D-Dag hovedspørsmål
ForumindlægHej alle! Ja som overskriften tyder, så skal jeg skrive en SRP i fagene Engelsk A og Mediefag C om emnet D-Dag. Jeg skal forsøge at udarbejde et hovedspørgsmål, men jeg er lidt i vilrede. Blandt materiale har jeg tænkt på disse: Serie: Band of Brothers Film: Saving Private Ryan Film: The Lo... -
er der nogen der gerne ville rette min engelsk aflevering
Forumindlægrettelse -
Skrive et engelsk blog på 300 ord om amerikansk uddannelse
ForumindlægHej Jeg søger en der kan hjælpe mig med at skrive en blog. Opgaven lyder sådan her. You have just watched the video "The Problems with the American Education System" and wish to blog about it. In your blog you comment on some of the problems and suggest one or two ways to help ... -
hej en sød sjæl der vil rette 300 ord for mig i engelsk
Forumindlæg300 ord et refaret jeg skal have rettet, nogen der kan hjælpe ? -
Bestem højde h og bredde b af et vindue
ForumindlægHej alle, Jeg sidder lidt fast i den her, og føler at jeg efterhånden har prøvet lidt af det hele uden at finde frem til noget. Er der en venlig sjæl, som eventuel kan fortælle mig hvordan jeg skal regne denne ud? b) Bestem højde h og bredde b af et vindue. Forklar metoden. (Jeg skal bruge gra... -
Klage over karakter!!
ForumindlægHej .. Nogle der ved om man kan klage over en skriftlig karakter - og hvordan man gør? og hvilke krav der er for at jeg kan klage! I engelsk har jeg fået 10 hele året i skr. og mundtlig og så til skr. eksamen har jeg fået 00 !! Det vil jeg gerne klage over - hvordan får jeg mulighed for det? -
Jeg har Bio B skal jeg tage hele faggruppe?
ForumindlægHejsa! Hvis jeg har biologi B , hvad sker der så når jeg til næste år skal have den naturvidenskablig faggruppe? vil jeg så komme til at få den en ekstra gang på c niveau? Sådan en fagpakke, tages den normalt over et år?
