Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 18941 til 18960 af 132899
-
Hjælp til min old eksamen!
Forumindlægjeg er ved at læse herodots 1. bog om spliden mellem babarene og europærene.. Hvad er babarene difineret som? Ved godt hellenerene var dem fra hellas og perserne fra Persien, men hvad er barbarnen? :S -
24 timers eksamen, betyder?
ForumindlægVor drei Tagen hatte sie sich gemeldet. Sie sei für einige Tage hier, hatte sie gesagt, und ob er nicht Lust habe, mit ihr gemeinsam etwas zu tun unternehmen. Obwohl sie ihren Namen genannt hatte, begriff er zuerst nicht, dass sie es war. Doch wer sollte ihn sonst anrufen, ausser ihr rief ih... -
HJÆLP SØGES - EKSAME IMORGEN
ForumindlægHej, Ja, undskyld den store skrift - men det ret vigtigt. Jeg mangler kun 1 ting - et spørgsmål. ved statistikregning: Er fordelingsfunktionen da den samme som sumfunktionen? Sumfunktionen giver os S-graf af den kummulerede frekvens, men fordelingsfunktionen giver os søjlediagram. Alligevel h... -
AT-eksamen mandag!
ForumindlægHej alle sammen Så vil jeg lige prøve, som så mange andre, om der ikke er en der ville være interesseret i at hjælpe mig til med metoder? Jeg skriver i Biologi & Historie og organtransplantation, og jeg synes ikke jeg har andre metoder end empiriske undersøgelser og synes bare det virker ret tam... -
Geografi skriftligt eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i skriftlig geografi folkeskolen på tirsdag. Derfor vil jeg høre om i kender nogle sider hvor jeg kan forbedre og øge mine geografi kunstskabere. Evt. tests, prøver eller nyttige notater. Jeg kender www.geografi-tjek.dk Mange tak -
Forberedelse til dansk eksamen.. Hvordan?
ForumindlægJa, der er en masse der skal op i dansk A nu her, og jeg er totalt blank i det fag. Sådan noget med at analysere og fortolke tekster osv. det suger jeg bare til.. Nogen der kan hjælpe? -
FYSIK C EKSAMEN! HJÆÆÆLP
ForumindlægHej alle Hvad er stjernehimlen, hvordan er den opstået og hvad bliver den brugt til??? -
den naturlig logaritme eksam
Forumindlæghej hvad ´kan man fortælle i 20 min om den naturlig logaritme In(x) tak -
Eksamen - må de spørge om alt?
ForumindlægHej.. Jeg er ikke helt klar over, om lærer og censor må spørge om alt i pensum i løbet af den dialog man skal have sidst i eksaminationen, eller om de kun må spørge om det der vedrører emnet man har trukket? Jeg har prøveform a med 24 timers forberedelse. -
Tips for fysik eksamen? Tak.
ForumindlægSkal op i morgen, er der nogen som har?, Tak på forhånd -
Hjælp 24 timers eksamen
ForumindlægDette er første spørgsmål, håber i kan hjælpe! • Redegør for og diskuter udvalgte relevante eksempler på det danske naturlandskab. -
Kemi eksamen aug. 2005
ForumindlægNogen der har Kemi A niveau eksamensopgave svar fra august 2005? Tak! -
Oktelreglen (Eksamen i morgen)
ForumindlægHvordan opnå de forskellige atomer oktetreglen? Nogle der kan fortælle lidt om dubletreglen? Det ville være en stor hjælp :) -
Eksamen makroøkonomi politstudiet KU
ForumindlægHej alle. Jeg har netop fået karakter for en makroeksamen på polit, og har fået karakteren 02, som jeg er uenig i, da jeg selv havde regnet med at få 4. Er der én der har lyst til at se min opgave i gennem og give et bud på hvilken karakter I ville give min opgave. Rettevejledning og min afleveri... -
Læsetest inden eksamen
ForumindlægHej med jer :-) Jeg kunne virkelig godt øve mig på læseprøven. Jeg har hørt, at man kan lave nogle læsetest online på Gyldendal, men der er vist et eller andet system fejl i prøverne. Jeg kan ikke gå videre til næste opgave osv. Den går helt i stå. Kender I nogle andre sider, hvor man kan få prø... -
Engelsk eksamen - vurdering?! :=)
ForumindlægHej Alle! Ville høre om der er nogen der gider vurdere mit essay? Valgte den første og er ret usikker på om jeg har besvaret opgaven! :( På forhånd tak og btw. er villig til at vurdere din/jeres også ;) -
Hvilket bilag - Fysik eksamen
ForumindlægHvilke bilag kan jeg komme ud for, når det jeg har trukket lyder: Energiomsætninger med hovedvægten på mekanisk energi Præsentationen skal gøre rede for de fundamentale former for mekanisk energi samt forklare hvornår sætningen om bevarelsen af den mekaniske energi er gyldig. Endvidere skal der g... -
Eksamen idag!!! Analyse: Hjælp!
ForumindlægJeg har fordybelsesområdet: "Kærlighed og identitet", og jeg har valgt teksten "Barndom" af Yahya Hassan. Men er lidt i tvivl om analysen, den lyder sådan her: Selve historien - analyse af “Barndom”: I det klip vi har set, kan vi høre at der er tale om en palæst... -
Eksamen polaritet og blandbarhed hjælp
ForumindlægEksempler på blandbarhed og polaritet i hverdagen Andre eksempler på alkaner end pentan -
Spansk resume til eksamen
ForumindlægHej er der nogle der ville kunne hjælpe med og lave et resume af en tekst jeg har oversat fra spansk til dansk og så kan hjælpe med og lave et resume på spansk til selve teksten? tekst: Ildfesten - det nye år starter i sommer Spanierne fejrer årets korteste nat. Med fyrværkeri og bål som tænd...
