Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1881 til 1900 af 181597
-
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHejsa. Ville lige høre om der er nogle som har gemt deres mundtlig oplæg fra 10 klasses mundtlig eksamen, da jeg selv er i gang med min egen ville de være rart hvis jeg kunne se hvordan andre har gjort det? Taler om den "rapport" som de evt afleverede til lære og censor? Mvh TDD -
Mundlig eksamen A-nivau
ForumindlægHey.. skal til studenter eksamen på tirsdag, er der nogle der kender et sted hvor man kan finde noter til helge mygin's bog kemi 2 og kemi 3?På forhånd tak-Mikkel -
STX matematik B-niveau Hjælp !
ForumindlægHej Jeg har lavt denne delprøve med 6 opgaver. Jeg ønsker en rettelse af den Hvis I kunne give en respons på dette, ville det bare være godt. I skal være virkelige kritiske ! Hvis du er lærer ville det være meget lettende, hvis du gav en karakter / procent rigtige af delprøven. Tak !! -
Spansk A Eksamen- hvordan gik det??
ForumindlægSÅ er spansk eksamen overstået-fantastisk!! Hvordan gik det jer, og hvad synes i om oversættelse/emne? Selv synes jeg oversættelsen var en smule sær/svær.. Meget længere end de oversættelser vi her på skolen har øvet:( Havde ellers håbet på at brillere med nogle konjuktiver, men der var kun en`... -
ENGELSK A EKSAME
ForumindlægHej alle sammen! Der lige noget jeg skal spørger om, har snakket med nogle venner omkring mundtlig engelsk A. Vi har hørt at det bliver en rigtig rigtig svær eksame? Hvad skal man for at bestå engelsk A eksamen? altså hvad skal man kunne? hvad kræver de? Håber på at få et svar.. -
Matematik A - noter plz
ForumindlægHej. Er der nogen der har afsluttet Matematik A , som har noter til faget. Hvis i har, vil i så ikke være søde at skrive til min indbakke plz, har virkelig brug for nogle nyttige noter, som jeg kan få brug for i 3.g. Tak på forhånd -
Hjælp: gode noter til skriftlig engelsk
ForumindlægHej... Jeg skal tage min skriftlige engelsk eksamen om til sommer, da engelsk på ingen måde er min stærke side, og jeg denne gang vil prøve at bestå!! I denne "andledning" ville jeg høre, om der er nogle, som har nogle gode råd, noter eller lign, som ville være hjælpsomme til skriftli... -
matematik A lynkursus
Forumindlæghvor kan man få et lynkursus i matematik henne? Har haft det på B, vil gerne supplerer til A i københavnsområdet. -
Eksamens opgaver 2006?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad opgavetitlerne der blev brugt til Skriftlig Dansk A på handelsskolen i maj 2006 hedder? :) -
Skriftlig dansk!
ForumindlægHalløjsovs derude! Jeg sidder og er super nervøs for hvordan det er gået til skriftlig dansk a på hf.. Grunden til at jeg er nervøs er at det gik helt galt til den mundtlige og jeg fik kun 02 og synes det gik skidt til skriftlig, men har ingen ide og vil gerne høre om der er en venlig sjæ... -
Dansk A eksamen
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til eksamen i Dansk A i løbet af den næste måneds tid og er kommet lidt i tvivl. Hvad skal man kunne? Jeg har de forskellige tekster vi har læst igennem året og de forskellige perioder og genre. Så har jeg analysemodellerne, men er der egentlig mere end det? Jeg får hele t... -
Sproglig matematik
ForumindlægHej allesammen.Jeg skal til eksamen i skriftlig matematik for sproglige den 18 maj og i den anledning tænkte jeg på om der er nogle som kunne tænke sig at fortælle hvordan man forbereder sig bedst til en eksamen uden hjælpemidler??(formelhæfte er dog med)...Venlig hilsen Interjak -
Matematik på A på STX
ForumindlægHej :-) Jeg har tænkt på, at vælge matematik på A niveau på STX, men jeg er lidt i tvivl om hvor svært det faktisk er. Er der nogle af jer, som kan fortælle mig lidt om det? Og om hvor svært det faktisk er, og skal man være total meget nørd til matematik? Tak på forhånd! -
Cubakrisen (Historie A og Matematik A)
ForumindlægJeg skal i min redegørelse lave en redegørelse for Cubakrisens optakt og forløb herunder Cubas placering under den kolde krig. Er der så nogen, der kan anbefale mig nogle afsnit/punkter jeg kan komme ind på? Tak på forhånd -
Bestået i matematik
ForumindlægHej, Jeg har fået 7 i matematik skriftlig på A niveau og jeg skal op til den mundtlige her på tirsdag. Så jeg ville bare spørge, er jeg bestået faget selv hvis jeg får 00 mundtlig? -
Matematik A august 2010
ForumindlægHej :) Er der en venlig sjæl, der har facitlisten på Matematik A august 2010 liggende og som kan uploades ? Takker på forhånd. -
Point eksamen
Forumindlæghvor mange point gives der for opgaver med hjælpemidler på B-niveau i matematik. ? -
Klage over skriftlig karakter i biologi? - Kan du læse min eksamensopgave igennem?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har som alle andre lige fået offentliggjort mine skriftlige karakterer igår. Jeg blev meget overrasket, da jeg så min karakter for skriftlig biologi. Jeg har igennem 3 år på gym fået 12 i biologi skriftlig på både 1. standpunkt, 2. standpunkt og årskarakter (nogle af opgavern... -
Eksamen FSA
ForumindlægHej allesammen! Så er det for alvor nu! Eksamenerne begynder i næste uge. Jeg skal op til: Dansk, (skriftlig fremstilling, læseprøve og diktat), matematik (problemregning og færdighedsregning), engelsk (mundtlig), fysik/kemi (mundtlig), herudover to udtræksfag, hvor det ene er geografi. ... -
Matematik på A niveau på STX
ForumindlægHej :-) Jeg vil gerne have matematik på A niveau på STX, men jeg vil lige hører, om nogle af jer det på A niveau, og så kan fortællem ig lidt om det? Hvor svært er det virkelig, og skal man være total nørd i matematik, for at klarer det? Tak på forhånd.
