Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1881 til 1900 af 65692
-
NV Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i NV Biologi-Fysik eksamen(Grundforløb) her om en lille uges tid. Nogle der kan forklare hvordan det kommer til at foregå? Tak på forhånd. -
Årsprøve matematik
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvordan årsprøven på 1.år HTX i matematik ser ud? Håber i vil svare :) Anne M. -
Engelsk eksammen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
Eksame søger hjælp
Forumindlæghej jeg er en fyr på 20 år , hedder abdi og bor i århus jeg har eksame her til juni, så søger en der kan hjælpe med matematik B kan kontaktes på tilf. 27180469 -
Mundtlig matematik
ForumindlægHey!Jeg skal op i mundtlig matematik b-niveau er på 2. år HH, og vil lige hører efter jeg har læst de tidligere tråde ang. den mundtlige eksamen om der er nogen der har nogle eksempler på de opgaver der bliver stillet, vi har nemlig ikke rigtig fået ret meget af vide af vores lærer.Så det ville v... -
Indekstal Matematik C
ForumindlægHej alle - jeg skriver vedrørende min matematik lektie som er utrolig frustrerende, jeg leder ikke specifikt efter et svar, mere eller mindre hjælp. Jeg har fundet frem til at indekstallet for år 1801 København er - 100 sjovt nok Og indekstallet for år 2010 København er 523.1076999 -
STX eller HTX?
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at være læge eller dyrlæge... Jeg ved ikke rigtig noget om stx og htx, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge. Jeg håber at der er nogen, der kan hjælpe mig... -
Integrationsprøven i matematik
ForumindlægHej allesammen, Jeg er igang med at lave matematikdispositioner til min mundtlige eksamen i matematik B. Jeg vil høre om der eksisterer et bevis for integrationsprøven? Min disposition lyder sådan: Du skal indføre begrebet stamfunktion og bevise nogle regneregler for ubestemt integrale. ........ -
Dansk eksamen 2007
ForumindlægSkal bruge emnerne fra dansk skriftlige eksamen fra 2007, jeg vil være virkelig glad, hvis jeg kunne få dem hurtigt! -
Matematik aflevering
ForumindlægHar fået en opgave hvor der står følgende: Udviklingen i internethandel i Danmark kunne i årene efter 2002 med god tilnærmelse beskrives ved modellen y= 2,6 *1,10x ⋅ , hvor x er antal år efter 2002, og y er internethandelens årlige størrelse, målt i mia. kr. a) Hvad fortæller tallene 2... -
Mundtlig eksamen?
ForumindlægHej :)Skal op til mundtlig fysikeksamen her på onsdag, og har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvordan det foregår. Er det lidt ligesom matematik hvor de kommer rundt? Og hvor vigtigt er det med forsøg mm? Skal man bare tale eller hvordan? Håber der er nogen der vil hjælpe mig..?På forhånd tak. -
Samf. A skriftlig eksamen
ForumindlægGode råd til samf. A stx skriftlig eksamen ?? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa. Ift. den skriftlige matematik eksamen på c-niveau, er eksamen så digital eller på papir? Har forsøgt at lede på nettet, men kan seriøst ingenting finde om hvorvidt den er digtial eller ej. -
Årsprøve/Eksamen
ForumindlægHej... nu er tiden kommet til Årsprøverne og eksammerne, og jeg som er 1.g'er er kommet lidt i tvivl om hvilke prøver jeg skal op i ..... min linje er Mat A FYS A Kem b Nogen som kunne fortæller mig hvilke prøver jeg skal op i, og hvilke er udtræk.... -
STX eller HHX?
ForumindlægHej... Jeg skal snart vælge en ungdomsuddannelse. Det skal enten være HHX eller STX, men jeg ved bare ikke hvilken det skal være. Grunden til jeg vil på HHX er fordi, man ikke har de naturvidenskabelige fag (det er jeg ret dårlig til) og i stedet for har IØ, VØ og erhvervsret som lyder spændende... -
MATEMATIK EKSPERTER?
ForumindlægHej, er der nogle af jer herinde som påstår at de er eksperter i matematik og godt ville hjælpe en knægt i nød med matematik eksamen på høj niveau? Hvis det er muligt er jeg meget åben ind for skype undervisning, og betaler gerne med penge. Kontakt mig hurtigts muligt. -
biologi eksamen
ForumindlægHej jeg har trukket til min biologi eksamen idag (24 timers forberedelse) og fik emnet: Kredsløb og blod. En af opgaverne går ud på at jeg skal finde ud af hvem der er faderen til barnet: Mor: Blodtype AB, Rh-, Blå øjne Barn: Blodtype AB, Rh+, Brune øjne Far? a) Blodtype O, Rh+, brune øjn... -
Lektie- og eksamens hjælp i Matematik, Fysik, Kemi, Biologi
ForumindlægTutoring dk har mange dygtige tutorer, der kan hjælpe dig med Matematik, Fysik, Kemi eller Biologi. Alle tutorer læser på universitetet og har et stort talent for at forklare ting på en måde, som du nemt kan forstå. Vi tilbyder lektiehjælp for folkeskole- og gymnasieelever i Storkøbenhavn. Læs m... -
Optagelsesprøve på STX
ForumindlægHej :) jeg skal tage en optagelsesprøve på Frederiksberg Gymnasium og jeg skal op i engelsk, dansk og metematik skriftligt.. Jeg vil lige spørge dem så har taget prøven, om hvad man kan komme op i? jeg har 40 min til hvert fag :D Tak på forhånd :) -
Stx til HF
ForumindlægHej hvis nu jeg går efter sommerferien i 2.g. Hvid jeg nu i november måned beslutter mig for, at skifte til HF, kommer jeg så ind direkte, eller skal jeg vente til næste skoleår? Kh.
