Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18981 til 19000 af 35989
-
Ville du læse min Opg igennem?
ForumindlægHej Nogle det vil være så flinke at læse min opgave igennem..?:) Vil betyde rigtig meget, da det er en eksames opgave.. -
hej hjælp
ForumindlægJeg skal op i eksamen og Jeg har valgt at lave Galileo experiment fadforsøg. så Jeg vil gerne hører jer, hvad i synes om den. er den gode og nemt? -
Radioaktivitet
ForumindlægHej studioportalen. Jeg skal til eksammen i fysik imorgen, og jeg ville bare spørge om hvad radioaktivitet er. (har i ikke en god foklaring på det) Hilsen Stefan -
Bestem koordinatsæt - vektor i rum
ForumindlægHej... Nogen som kan hjælpe mig med opgave 6 a i denne opgave http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAA2%20V_vejl2.pdf -
BI5 og nitratbestemmelse?
ForumindlægHej. Er der nogen som vil forklare mig hvad BI5 og nitratbestemmelse er? Jeg skal til eksamen imorgen og har ingen ide om hvad jeg skal sige. Nogen som har et forslag til hvad jeg kan sige? -
Faglige problemstillinger - DIO
ForumindlægJeg sidder og forbereder min DIO-eksamen, og skal her begrunde mit valg af faglige problemstillinger? Men hvad er det egentligt lige jeg skal komme ind på her? -
Hjææælp plz ):
ForumindlægNogen der kan regne nogle opgaver ud for mig??? ;( Her er linket: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2HF071-MAC.pdf håber virkeliig i vil hjælpe... -
Matematik HF B
ForumindlægHej, nogen der kan fortælle mig hvordan eksamen foregår? får jeg spørgsmålet en dag før, eller hvordan og hvorledes? Kan i forklare det fra begyndelse til ende. Meget værdsat. Tak! -
Matematik HF B mundtlig
ForumindlægHvordan foregår eksamen, fra begyndelse til ende? Får jeg eksamensspørgsmålet først? og dernæst 24 timer? -
Haster
ForumindlægHvordan skriver man en dispotion til eksamen.? Skal bruges til sprogfagene i mundtlig 5 min. Vil gerne have alle de opstillinger og råd jeg overhoved kan få...! :) -
Engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan øve engelsk grammatik på 9. klasses niveau eller noget der minder om en engelsk skriftlig eksamen? Tak på forhånd :-) -
Sammentrukken strukturformel:s
ForumindlægHey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :) -
Analysemodeller..
ForumindlægBenytter i jer meget af dem til jeres eksamen? Eller skriver/fortæller i bare, alt det i tænker, grubler og kommer frem til ? - Og hvad er bedst? -
Noter
ForumindlægHej hvis man bruger lærenes noter til eksamen hvad skal man skrive i kildeanvisning? Kan må godt skrive lærenes noter fra forlæsninger -
Haster, METODER
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår??? -
vietnamkrigen
Forumindlæghej, jeg har en mundlig eksam om vietnamkrigen, og jeg skal finde en perspektivering om krigen helst en krig der er igang nu, som også minder lidt om vietnamkrigen :) har virkelig brug for hjælp -
Overfladeareal
ForumindlægHej:) Vil høre om der var en der ville hjælpe mig med opg. 15. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/STX072-MAB.pdf -
Eksamensopgave: Vektor i planen
ForumindlægHej, Jeg kunne godt bruge et eller flere hints til opgave 4C i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf På forhånd mange tak, :D -
Eksamensopg.2007
ForumindlægHej. Nogle der har lavet virksomhedsøkonomi niveau b august 2007 eksamen? Er gået fuldstændig kold. -
hjælp til min synopsis
ForumindlægHej jeg har skrevet en eksamens synopsis og har brug for at nogen kigger den igennem. jeg skal aflevere den imorgen. mvh dilyana
