Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 18981 til 19000 af 179351
-
MATEMATIK C NIVEAU HJÆLP
ForumindlægJeg har en matematikaflevering til i morgen, og da matematik slet ikke er min stærke side, kunne jeg bruge lidt hjælp til en enkelt opgave. BMI kan udregnes ved følgende formel: vægt i kg : højde i m * højde i m En person har et BMI på 25 og vejer 80 kg. Hvor høj er personen? Tak på for... -
Dansk stil eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg har lige været til dansk prøve eksamen 9.klasse, og jeg valgte en novelle hvor overskriften og temaet skulle være "at vaske sine hænder" som er et fast udtryk. Men jeg var ikke sikker på hvad det betød, er det ramt helt ved siden af, at det er noget forkert man ... -
Består jeg min sidste eksamen?
ForumindlægHej Alle! Nu sidder jeg og bliver helt i tvivl om hvorvidt jeg består min sidste eksamen, dansk, i morgen. Er det rigtigt, at faget er bestået, så længe årskarakterene i mundtlig og skriftlig samt eksamens karaktererne i mundtlig og skriftlig, giver et snit på 02 eller over? Mine dansk karkaterer... -
Eventyr til min eksamen - Hvad gør jeg?
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til en dansk eksam om ikke så længe, og har dog stadig ikke fundet et eventyr som jeg skal analysere. Kan i anbefalde noget? -
Kemi-noter til eksamen B-niveau
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til eksamen d. 4 jannuar i kemi b. Jeg ville høre om der er nogen som har nogle gode noter? Mvh Esben -
CAS-værktøj til matematik på B niveau
Forumindlæghejsa alle sammen. Jeg har lige et spørgsmål til jer. Hvilket software program (CAS-værktøj) til computeren vil i anbefale til matematik på B niveua. ? Knus liva ;-) -
Eksaminer på STX
ForumindlægHej. Jeg ved, at man skal op i 10 eksaminer + antal A-fag over fire, når man går på STX. Er det inklusivt SRP? Og hvilke eksaminer er obligatoriske? Hvis jeg f.eks. har Fys A, skal jeg så op i både mundtlig og skriftlig eksamen i fysik, eller er det kun en af disse? Tak på forhånd. -
FSA : Fysik eksame - Fif
ForumindlægJo nu skal jeg op til eksame her på onsdag, og så tænkte jeg på nogen herinde havde nogle forsøg der kunne give et ekstra plus.Emne:1: Vand2: Det periodiske system3: Radiaktivitet Det skal siges at jeg kun skal bruge fif i de 3 emner, reste har jeg styr på.* i Radioaktivitet ahr vi kun lært om Al... -
24 timers eksamen :O
ForumindlægHej SP :) Sidder i forberedelse til tysk eksamen i morgen, og har trukket en tekst af Jakob Arjounis, et uddrag af hans roman Magic Hoffmann :) Ville høre om der er nogen der har noget liggende, noter, analyse eller noget lingnende. :) For så ville jeg rigtig gerne se det.. Jeg ved ikke hvilke... -
Samfundsfag B eksamen
ForumindlægJeg sidder med 24 timers samfundsfags eksamen og skal op imorgen. Jeg har trukket emnet: socialisation, identitetsdannelse, social differentiering og kulturelle mønstre. Hertil er der en statistik der viser hvor mange indvandrere og efterkommer der er kommet fra 2000 til 2014. Desuden er der en s... -
Hjælp til forberedelse inden eksamen
ForumindlægHej. Jeg har gennem lang tid haft problemer med de dansk stile jeg afleverer. jeg bliver ved med at få at vide at de sproglige vendinger og ord jeg bruger, ikke er korrekte, eller ikke passer ind i de sammenhænge de nu er sat ind i. Derfor ville jeg høre om jeg kunne få noget vejledning eller nog... -
FSA matematik 2013
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig afgangsprøve i matematik i morgen ;) Er der nogle af jer, der ved hvad der er godt at kunne og være forberedt på, både til problemregning og færdighedsregning? :) Er problemregning egentlig bedst at lave på computeren? :) Og har I ellers nogle tips og tric... -
Tysk eksamen - plz
ForumindlægHejsa... jeg vil meget gerne hører om i har læst nogle af de tekster som jeg skriver ned senere. Det er meget vigtigt for mig, jeg har også selv en del noter, men vil da meget gerne også ha jeres hvis i har noget liggende... Det er altid godt og få læst andres så man er helt sikker Det drejer sig... -
Hjælp til eksamen, ellers dumper jeg.
ForumindlægBrug oktet reglen til CH2-CH2 Pllease -
Er dette vigtigt at kunne til eksamen?
ForumindlægHvis jeg kom op i en moderne gennembrudstekst.. fx af Ibsen... eller en hvilken som helst anden MGB-forfatter, ville det så være vigtigt at inddrage Georg Brandes i samtalen?? -
Mundtlig eksamen hassssster
Forumindlæghej ,hvordan ska man bevise at funktionen f(x)=e^kx har stamfunktionerne F(x)=1/k e^kx+k. jeg kom til at man skal bruge regnereglen der hedder f(x)= e^kx => f'(x)=k*e^kx men ved ikk hvordan ska jeg beregne det videre. håber I vil kunne hjælpe -
skriftlig/mundtlig eksamen
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig om mulighederne hvis man f.eks har fået -3 i skriftligt, og 4 i mundtligt ? snitmæssist er man jo dumpet, ville man så være nød til at skulle tage begge eksamener om igen, eller ville man kunne nøjes med den skriftlige evt. ? -
skriftlig eksamen karakter?
Forumindlæghej. leder efter en tabel som viser hvilken karakter man har udfra det antal point man har fået fra sit opgavesæt, f.eks. 50 point svarer til 2-tal eller 100 point svarer til 12-tal jeg har indtil videre ikke været i stand til at finde noget lignende og ville derfor hører om i ved hvor man kan ... -
Dansk eksamen - medieområde
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk d. 24, og har ind til videre læst på den litterære del. Er der nogen, som har gode råd eller links til det sproglige og det mediemæssige stofområde - det ville være til stor hjælp. På forhånd tak;) -
Sæsonkorrigeret ledighed?? (Eksamen, haster en smule)
ForumindlægHej. Jeg skal til samfundsfagseksamen i morgen, og har fået en graf over den "sæsonkorrigerede ledighed". Jeg har prøvet at finde noget om det, men jeg forstår det overhovedet ikke. Er der ikke nogle genier derude, der kan hjælpe lidt? På forhånd tak. :)
