Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18981 til 19000 af 187712
-
HASTER! PLZ!
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen der ved hvad " Den 6 december omkring år 340 døde han der og blev senere kåret som helgen" til tysk? -
Hjælp søges med stil...
ForumindlægNogen der har lyst til at rette min tysk stil på 300 ord, denne dejlige lørdag aften? :o) -
Nominativ? WTF
ForumindlægJep.. Jeg skal skrive en opgave i tysk hvor jeg skal skrive hvad nominativ er og hvornår nominativ bruges. Og jeg er fuldstændig FORTABT! -
:)
ForumindlægHej hvem bestemmer for at flytte fra en by til en anden i danmark ??? hvad hedder de danske partier ??? skal man have tysk for at tag HF ??? -
oversættelse af en sætning
ForumindlægHar haft meget svær ved at oversætte denne sætning til tysk. Ved ærlig talt slet ikke hvor vendingen 'integrere sig i det tyske samfund skal' skal laves på tysk Når unge udlændige kommer til Tyskland har de svært ved at integrere sig i det tyske samfund. her er mit bud: Wenn junge Ausl... -
Stil :)
ForumindlægNogle, der har lyst til at læse min tyske stil igennem og bare antyde, hvad jeg skal gøre bedre? I SKAL IKKE RETTE DEN. (: -
En sætning
ForumindlægHvordan siger man på tysk: "jeg vil aldrig glemme vores fantastiske oplevelser vi har haft sammen."? -
Stedord
Forumindlægjeg har sætningen: "jeg var der sidste år". Der er stedord for Berlin. Er der nogle der kan fortælle mig, hvad man skal skriver på tysk, som beskriver "der"? -
Det haster haster....
ForumindlægHej.. Jeg har en opgave som skal rettet er der en som er god til tysk og en som er skøn til at gør det. Fortsat god aften! -
oversættelse
ForumindlægEr der ikke en eller anden der er mega god til tysk som kan oversætte, 15 linjer? det er til i aften klokken 8! Sender på mail håber der en af jer der kan!! -
Oversættelse
ForumindlægHej, Er der nogen der kigger og kigge min tysk oversættelse igennem inden jeg aflevere den? den er vedhæftet -
Fremlæggelse
ForumindlægEr der nogen her der er rigtig gode til tysk? Jeg vil høre om I ville rette eller kommentere på min fremlæggelse. Ps. Den er meget kort (bare så i ved det) -
Krigen i 1864
ForumindlægHvad ved I om krigen i 1864? Krigen er også blevet kaldt: Den Danske Krig I 1864, Den Anden Slesvigskrig, Den Tyske-danske Krig -
Udlænginge
ForumindlægEr der nogen der vil rette mit tysk? Det er en lille kort tekst omkring udlæninger i Danmark :) Jeg sender teksten til jeres emailboks hvis i vil. -
Udlændinge
ForumindlægEr der nogen der vil rette mit tysk? Det er en lille kort tekst omkring udlændinge i Danmark :) Jeg sender teksten til jeres emailboks hvis i vil. -
Rettelse af tyskstil
ForumindlægHej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster ! -
Det danske samfundgår forvildt
ForumindlægDenne her sætning driller og jegkan ikke oversætte den til tysk, nogen der vil hjælpe? Det danske samfund går forvildt -
Hjælp til stil :D
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min tyske stil, fylder næsten en side:), for så kan jeg sende den til jer . -
Oversættelse, rette den ?
ForumindlægNogle som vil være så søde og rare og kigge på min TYSK oversættelse.. Den Fylder kun 9 linjer.. Og rette min fejl hvis det er ? -
Desparat hjælp til rettelse af stil
ForumindlægJeg er i en desparat nød. Har virkeligt brug for en til at rette min tyske stil. EN venlig person der vil hjælpe? Forsat god aften:-)
