Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 19001 til 19020 af 41309
-
Hvor mange fag må man dumpe i gymnasiet?
ForumindlægHej Alle. Går rundt med en sjov tanke, hvor mange fag må man egentlig dumpe i gymnasiet?? Vil gerne vide det, for tror ikke jeg består fysik og matematik, som jeg har begge to på c niveau:) -
Logistisk regression Stata
ForumindlægHej, Jeg skal finde sammenhæng mellem rygning og alder, justeret for køn, forældrenes sociale position, bmi og anden sygdom. rygning er kategorisk binær alder er kategorisk binær køn er kategorisk binær bmi er kvalitativ kontinuert anden sygdom kategorisk binær forældrenes sociale position... -
essay, en hurtig en(:
Forumindlæghej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være? -
Hjælp!!
ForumindlægHej, har aflveret en dansk aflvering, som jeg virkleig har knoklet med synes selv det var en god opg. Men har fået en vildt uretfærdig karakter for den, som jeg slet ikke forstår. Og har på fornemlsen min lærer ikke kan lide mig, fordi det samme er sket et par gange. Nogle ideer til hvordan j... -
SRP - WHAT??
ForumindlægHej guys, sad bare lige lidt og undrede mig over SRP. Da det står for Studieretnings projekt er det så en skriftlig aflevering og en mundtlig fremlæggelse? -
AT 2011
ForumindlægHej :D Er der nogen der har fundet et godt emne til AT? Ved virkelig ikke hvad jeg skal havde om.. -
skriftligt optagelsesprøve
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan skriftligt optagelsesprøve foregår ? hvordan er det ? -
Optagelsesprøve sproglige linje.
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve og har valgt en sproglige linje. lægger de så ikke vægt på at jeg god til engelsk og tysk ? Og i mundtlig matematik skal man så fortælle hvad man har haft om i 9klasse, på en tavle, Kan det virkelig tag 20 minutter at fortælle om matematik -
Differentialregning
ForumindlægRedegør for begreberne differentialkvotient, sekant og tangent. -
Kan jeg tage ungdomsuddanelse online?
ForumindlægHej, Jeg undrer mig over, om jeg kan tage hele min tre årige ungdomsuddannelse på STX eller HTX online? Hvor og hvordan ville det fungere? Nogle der har et link eller andet? -
Sygeeksamen til årsprøve i 1G
ForumindlægHey Nogen der ved om der er muligt at melde sig syg til en årsprøve på selve dagen? Jeg skal op kl 8, og kontoret på skolen åbner kl 7:45. Ville det være for sent at melde sig syg? -
Tror I de unge kommer op i mundtlig mat??
ForumindlægHvad tror I? Tror I 2'gerne kommer op i mundtlig matematik?? -
Samarbejde
ForumindlægHej Jeg står i denne situation, hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. Min gruppe og jeg skal snart fremlægge om 2. verdenskrig. Vi er tre i gruppen. Vi har en problemstilling, som vi har inddelt i tre dele (da problemstillingen har tre led), og hver gruppemedlem har fået en 1/3 af opgaven. Men... -
metode HASTER
ForumindlægGiver det her mening? I psykologi arbejder jeg med det samfundsvidenskabelige fakultet fordi jeg er nødt til at se på samfundets strukturer for at forstå den måde individet opfører sig på. Det gør jeg ved at analysere og fortolke kvalitative undersøgelser hermeneutisk, med begreber fra psykologi,... -
Perspektivering i mundtlig engelsk
ForumindlægHej. Skal man kun perspektivere sin udleverede tekst til et af de EMNER man har læst igennem gymnasietiden, eller skal den perspektiveres til en specifik tekst? -
induktion disposition
Forumindlæghej jeg mangler hjælpe til induktion disposition hvilken forsøg kan jeg lave, og hvad skal jeg sige. -
Er det muligt at gå om?
ForumindlægJeg går på 2. år på HF, og bliver student om lidt over to uger.. Jeg har slacket rigtig meget i år, og mit gennemsnit bliver ikke noget at råbe hurra for. Er det muligt at gå 2. år om? -
Hvad gør man ved det efter forsøget?
ForumindlægHej derude! Hvis man nu trækker et emne og vælger at lave et forsøg med syre eller baser, skal man så bare skylle syren/basen ud i vasken? Det skal man vel ikk, skal man? - Og hvis jeg laver et forsøg hvor jeg har puttet et stk. metal i en syre, hvad skal jeg så gøre af det? Måske tænker jeg lidt... -
Muligt at få -3 ?
Forumindlæghvor dårligt skal man klarer sig til mdt. for at kunne få -3... ? jeg har set lidt på karakterene.. og jeg skal min. have 00 for ikke at dumpe dansk A(4+2 = 6 , 6/3 = 2) .. men jeg er altid så uheldig, og fatter ikke ekspressionisme.. :S -
24 timers eksamener
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvorfor de sproglige eksamener som spansk og engelsk( og hvem ved hvilke andre fag) på ungdomsuddannelserne er gået hen og blevet 24timers?? Vi havde blot en 20-40 minuttter, eller noget lignende, til at læse en tekst og forberede det man nu skulle sige om tekste...
