Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 19021 til 19040 af 117955
-
Hvad tænker i om AT emnet i år?
ForumindlægHej. Jeg synes godt emnet i år kan være lidt svært at finde et godt emen til. Jeg tænker fagene dansk og biologi, nogle der har et godt overemne i forhold til fagene. Emnet er: "Kampen mod det gode liv" -
Eksamensprojekt
ForumindlægHej, Jeg skal til at lave eksamensprojekt i hf, og det skal så være i biologi og kemi.. Men hvad i alverden skal emnet være?! Indtil videre har jeg tænkt på genetik og neuroner. Har søgt, men ved ikke hvad jeg skal tale om i hverken det ene eller det andet emne! -
HASTER! HJÆLP . PLZ :(
Forumindlæghvad skal man bruge af metoder , når man har biologi og historie . Mit emne er louis pasteur og hans opdagelser, hvilken betydning det havde osv. jeg er virkelig fortabt omkring det her . nogen der gider hjælpe? skal aflevere synopsis imorgen? -
SRP hjælp!!!!
ForumindlægHej! Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er igang med at skrive min SRP opgave og jeg er simpelthen gået i stå :( Jeg har om kolera med fagene biologi og historie og jeg er nået til analysedelen, hvor jeg skal komme ind på hvad årsagerne var til at der opstod koleraepidemi i danske byer i midt... -
spørgsmål om mit gennemsnit
Forumindlæghej er det muligt at forbrede sit snit fra 4,2 til 10,3 som odontologi kræver. jeg går i 2.g efter sommerferien og har afsluttet biologi og billedkunst med begge 7 taller. jeg skal til at gå i 2.g og har ikke nærmest ikke løsten til at starte ikke igen pga det lyder helt sindsygt at når der... -
Beregn pH
ForumindlægSidder med en kemi aflevering fra eksamen i Kemi, August 2001, og kunne godt bruge lidt hjælp. En syre-base ligevægt Opgaven lyder: Dimethylamin (CH3)2NH, er en organisk base, som er letopløselig i vand. Beregn pH for en 0,0258 M vandig opløsning af dimethylamin ved 25 ºC. Jeg ved at H20 vil ... -
Bestem koordinatsæt til punktet som ligger på parablen
ForumindlægJeg sidder og læser op til eksamen og der er et eksempel på en opgave der lyder sådan her: Jeg forstår simpelthen ikke hvordan opgaven skal løses -
At sætte udenfor parentes
ForumindlægJeg skal til mundtlig matematik eksamen i morgen og kan ikke helt sætte ord på hvad det vil sige at sætte udenfor parentes, kan nogen hjælpe? -
The sisterhood of Night
ForumindlægEr der nogen der har skrevet eksamensopgaven "The Sisterhood of Night" i engelsk, som kan give mig lidt hints til hvad der er vigtigt at få med i essayet. -
Gæring - Hjælp?!
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan læse mig til gæringsprocessen ved bagning??! Eller bare i det hele taget hvordan det er at det foregår det med gæring. Ved dte er ve knopskydning...eller hvad man nu siger, men er viiirkelig rundtforvirret.Håber nogen kan et link eller noget som er nogenlunde "let&... -
Eksamssæt fra 2005
ForumindlægNogen der har eksamssættet fra 2005. A-nibeau fysik på stx. -
Eksamensopgaven Vinter 2004
ForumindlægSimpelt; nogen som har lavet den og kan oploade den på siden?På forhånd tak/Casper -
tid
ForumindlægNår man har oploaded en opgave, hvor lang tid går der så, før opgaven, er blevet læst igennem. -
Gamle eksamenssæt
ForumindlægHej På et tidspunkt var der en her i studieportalen der henviste til gamle eksamenssæt i undervisningsministeriets hjemmeside. Det var beregnet til gymnasial uddannelse. Men dog kan jeg ikke finde de sæt i undervisningsministeriets hjemmeside. -
Varmkraftsmaskine
ForumindlægJeg skal beskrive dampmaskinen som en varmkraftsmaskine, altså med det kolde og varme reservoir. Indtil videre har jeg at det varme reservoir afgiver termisk energi i form af damp til varmemaskinen som afgiver mekanisk arbejde, men hvad afgiver varmemaskinen til det kolde reservoir? på forhånd tak -
Haster, hjælp mig!
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde folkeskolens afgangseksamen i matematik fra 2006 med svarliste...? På forhånd tak..! Mvh Anna -
Gamle eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen der kan huske,hvor i undervisningsministeriets hjemmeside, man kan finde gamle eksamenssæt? Tak på forhånd:) -
vuc
Forumindlægkan man godt få pengene tilbage hvis man melder sig fra vuc? jeg har 5 fag og har betalt 2000 kr. er det meget forsent or what? -
eksamensbeviser
ForumindlægHej. Jeg skal høre om der er nogen som kan hjælpe mig med at fremskaffe et eksamensbevis som fitnessinstruktør og personlig træner, til At work. mvh. Christian -
Hjælp
ForumindlægEr der en der har eksamenssættet til matematik 3 årigt 1 niveau august 2004 m. hjælpemidler Mange tak på forhånd
