Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19021 til 19040 af 132899
-
Matematik - Areal. Lille forklaring
ForumindlægHejsa. Er der nogle der kan forklare mig, hvordan regnestykket giver 81/4? Jeg kan ikke få det til at gå op i mit hovede. Hilsen Mona. -
Hjælp til matematik opg - 8. klasse
ForumindlægHej, Jeg har problemer med denne opgave, og kan ikke få hjælp af læren, da han ikke selv kan forklare den til mig. Er der nogen, der kan forklare mig, hvad det er jeg skal, og hvordan det skal gøres? -
HASTER! Musik Eksamen C-Niveau
ForumindlægJeg har ikke haft en eneste musik time og skal til eksamen imorgen som selvstuderende, og har derfor brug for seriøst støtte af en venlig sjæl eller to! Jeg skal fremlægge en analyse af The Beatles: "I want to hold your hand" (1963) hvor jeg skal komme ind på følgende: ... -
Dansk skriftlig eksamen.. STINKER!
ForumindlægHvad er det for nogle svære opgaver og kom med i år? Synes de altid har virket nemme, men bare fordi det nu er vores endelig studenter eksamen, så skulle den blive sværere??? ARHGGGG!!!!Nåh men jeg er skide bange nu.. for at jeg dumper.. Er der nogen der næsten tror de dumper? Mit gennemsnit er p... -
Eksams Spørgsmål. Den 21 December.
ForumindlægHej til alle. Jeg har eksam den 21.12.2012. Jeg kan slet ikke forstå den emne (fra æg til blastocyst) Jeg har læst på nettet men jeg kan ikke forstå noget som helst.. Kan noget forklare næmere de spørgsmåler med sine egen ord. Meget gerne hvis mange af jer kan give forskellige forklaring og ... -
Ekstra litt. til samf eksamen?
ForumindlægHej alle Er der nogen der ved om man til Samfundsfag A eksamen skal finde yderligere litteratur på nettet eller andre steder til sin synopsis, eller om man udelukkende skal bruge de bilag man har fået udleveret. Har nemlig kigget på undervisningsministeriets hjemmeside og der står: "Eksamina... -
9 kl. Eksamens prøver
ForumindlægHej alle sammen Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle opagver på nettet, som svarer lidt til 9 kl. Eksamens prøver. Søger prøver i alle fag :) Håber i kender nogle hjemmesider med prøverne -
b's betydning i en eksponential funktion
ForumindlægLigesom overskriften siger; hvad er b? -
Skriftlig eksamen i dag! Hvad synes i? :)
ForumindlægHej med jer! Hvad synes i om teksten til dagens spansk eksamen, og hvordan gik det jer? :) -
FSA engelsk eksamens varighed?
ForumindlægHej Ved I hvor lang tid engelsk eksamen varer i folkeskolen? På forhånd tak -
Logistisk vækst - eksamen!!!!!!
ForumindlægNogen der er så søde at kunne hjælpe mig med denne opgave? Jeg skal til eksamen fredag og er helt lost på dette spørgsmål!!! -
Plangeometri
ForumindlægRedegør for linjens ligning, ud fra et punkt og en normalvektor Skal bruges i forhold til mundtlig matematik -
Noter hjemmefra med til eksamen
ForumindlægHej alle.Vi fik at vide, dagen før vores 1. eksamen at vi måtte have vores noter med hjemmefra med ind til eksaminationen, og ikke kun i forberedelsen. Er det specielt eller det sådan for alle? -
Bør man repetere i ferien?
ForumindlægHej. Går i 3.g nu og ved jo allerede at der venter 4 mundtlige eksamener forude. Så jeg tænkte på om man burde bruge lidt af sin ferie på at repetere. Og i så fald hvordan man gør det mest hensgismæssigt.Og i hvilke fag, historie er vel svært at repetere nu for jeg kan umuligt huske alle tingene ... -
Reagensglas A, B, C og D!
ForumindlægHej allesammen! Jeg er i gang med at løse nedstående opgave. Jeg kan godt lave reaktionsskemaerne osv. Men opgave a volder problemer, idet jeg synes, det er enormt svært at argumentere for svarene. Har kigget de andre tråd igennem, det hjalp ikke spor. Jeg ved at glas A må være AgNO3, det sølvio... -
Øv bøv matematik
ForumindlægHejsa. Jeg er ikke lige den bedste til matematik. Jeg har fået stillet en opgave, som jeg ikke kan finde ud af. Den lyder: En person har indtaget amfetamin. Mængden af amfetamin i kroppen kan beskrives ved modellenY=15*0.84^xhvor x er tiden efter indtagelsen (målt i timer), og y er amfetaminmængd... -
Hjælp til 1 stykke matematik
ForumindlægHej jeg vil høre om i ville hjælpe mig med noget matematik for jeg er selv lidt i tvivl regnestykket ser sådan her ud: 1) en Ørred koster 11 kr i butik og dem Peter selv fangede kostede 16 kr (for benzin båd sø osv) hvor mange procent er de selv fangede ørreder dyrere end købte ørreder? håber i ... -
Opgave Ø2.22 Orbit B HTX
ForumindlægHey! Jeg hænger lidt fast her: Opgave Ø2.22 lyder: "Vi smælter en del af en stor isklump (0 grader C) på 6.7 kg ved at tilføre en varme på 1.0 MJ. Hvor stor en ismasse er tilbage ? " Håber at nogen kan hjælpe mig :) Lasse -
Genterapi - Biologi B - 24 timer
ForumindlægHej :) Jeg har fået udleveret et ark, hvor et af spørgsmålene lyder: 'Vurder om genterapi som alternativ metode til sygdomsbehandling kan forventes anvendt fremover med væsentlig større hyppighed end hidtil. Begrund' Mine bilag er følgende: En oversigt over hvorledes en gensplejsning ... -
forskel på B-huskeceller og T-huskeceller?
Forumindlægoverskriften giver næsten sig selv.. på forhånd tak (:
