Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 19021 til 19040 af 64843
  • Hjælp søger lektiehjælp til matematik 1 Dtu

    Forumindlæg
    Har du læst på dtu og haft faget matematik 1 17.5 ect point og er god til at lære fra dig så kan jeg tilbyde 75 kr i timen. 2.5timer ugentligt (samme dag). har desperat brug for hjælp
  • fsa Matematik triatlon december 2004

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg har lige fået min Fsa Matematik opgave tilbage. fik kun 7 ikke så godt, jeg har en lille mistroisk tanke om min lærer har lavet en fejl. er det muligt at nogle gide at sende mig en facit liste. email: [email protected]
  • Dansk 10. klasses Mundtlig Eksamen - Anmeldelse

    Forumindlæg
    Jeg trak en anmeldelse til dansk mundtlig, hvor jeg valgte kortfilmen "Dennis".Jeg har bare ingen idé om hvad jeg skal gøre når jeg kommer ind til eksamen. Skal jeg bare lave en mundtlig anmeldelse af kortfilmen? Eller er det slet ikke så simpelt?
  • SRP ideer til Kemi B og Matematik A?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg går på Mat/Fys linjen, og vil gerne skrive i matematik A og kemi B. Jeg foretrækker kemi delen, og vil gerne have det er derhenne af, men jeg er tømt for ideer... Jeg havde tænkt på noget med rusmidler, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal kombinere dette?? Alle ideer er velkomne! :)
  • Skriftlig dansk - eksamen 2009 - Nattedigt og Regnmaaleren

    Forumindlæg
    Heej, Jeg skal skrive en litterær artikel om regnmaalere af sarvig og nattedigt af Uffe Harder. Stiloplægget er fra skiftlig dansk eksamen sidste år 2009. Da dansk ikke lige er min stærke side, ville jeg høre om der var nogen der kunne give lidt inspiration til hvad digtene handler om, og hvad d...
  • Mundtlig eksamen engelsk B STX: Perspektivering - Til hvad?

    Forumindlæg
    Hej Hvad kan man egentlig perspektivere til under den mundtlig eksamen? Ved godt, at det skal være pensum, men hvad med nogle stile som man har skrevet ? På forhånd tak
  • hjælpemidler tilladt til Dansk mundtlige eksamen(stx)?

    Forumindlæg
    Hej må man tage computer med til dansk mundtlige eksamen(stx)? da jeg har ALLE mine noter på den. Er virkelige i tvivl.
  • Biologi eksamen - Er der en sød biologilærer der kan hjælpe - forklaring

    Forumindlæg
    Hej er der en sød sjæl, som vil fortælle os hvad figuren viser. Vi har selv skrevet vores bud i den vedhæftede fil. Men det ville være rart at se hvordan en biologilærer ville forklare det. Vi har virkelig meget brug for jeres hjælp. På forhånd tak. :)
  • mundtlig eksamen spørgsmål, so nervous,!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som kan forklare mig hvorledes den mundtlige samfundsfagseksamen forgår? Er helt på bar bund, og ved slet ikke hvor og hvordan jeg skal starte min forberedelse, og hvad jeg skal starte med..Hvad skal man have styr på, og hvordan kan jeg sikre mig en god karakter? Min eksamen er e...
  • Eksamen mdt Dansk A STX

    Forumindlæg
    Hey folkens! Jeg skal op i mundtlig dansk A (STX) her til sommer, og jeg er godt på røven... Jeg er usikker på, hvad der skal inddrages til en sådan eksamen (vores lærer er VIRKELIG dårlig). Er der ikke nogen som ligge inde med et analyseskema eller en systematisk måde man kan gå i krig mod en te...
  • Eksame hjælp! produktion med bæredygtigt udnyttelse af naturgrundlaget

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lavet en problem løsning, som jeg skal fremlægge om her til eksamen. Er der mulighed for en som evt kan hjælpe med, at se problemløsningen igennem, og evt hjælpe mig med at finde et forsøg og en model som kunne passe rigtig godt ind. Evt mødes på et biblotek. Jeg betaler gerne fo...
  • Mundtlig eksamens spørgsmål til Fysik A?

    Forumindlæg
    Hej med jer, Er der nogle herinde som måske ligger inde med nogle eksamens spørgsmål som de ca ser ud når man trækker dem til den mundtlige eksamen i Fysik A eller en der måske kunne skabe nogle autentiske nogle som jeg kan kigge lidt på. Jeg skal bruge nogle i mekanik (kinematik). På forhånd tak
  • Engelsk eksame på A og B niveau

    Forumindlæg
    Hej :) Skal til at vælge valgfag og tænker meget på at rykke engelsk op på A niveau. Nu tænker jeg bare på hvad forskellen egentlig er til eksamen. Bliver det meget sværere eller er der ingen forskel i en engelsk eksamen hvis man sammenligner A og B niveau :D Evt. hvad er forskellene? :D På forh...
  • dansk eksamen mundtlig fsa 9. klasse Hjælp!

    Forumindlæg
    jeg har et måske lidt underligt spørgsmål ved ikke :), men prøv at svar :) det lyder således, til eksamen skal jeg så fremlægge det for censor og lærer i samme rækkefølge som jeg analysere den, altså fx. i følgende rækkefølge Formen • Præsentation af billede og kunstneren • Hvad er det...
  • Matematik C Ø1 s. 49 - HHX

    Forumindlæg
    Sidder lige og skriver emne opgave og bliver helt i tvivl om Ø1 s. 49 i matematik C 3. udgave. Nogle som har svaret til variansen? Formel: s2 = ∑ (xi – x)² * hi n xi= 3622 x(gennemsnit)= 181,1 hi=20 n=20 - Jeg får det til noget helt forkert, nogle som kan hjælpe?
  • Hjælp til SRP emne Matematik A Dansk A

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal vælge emne til srp, og SKAL have matematik A med, men jeg kan ikke komme på noget emne som vil passe godt til dansk A, da jeg ikke er særlig god i mange andre fag. Jeg går på HTX så der er ikke så mange andre fag jeg kan vælge... Mvh. Tim
  • tysk eksamen Träume und Zukunft

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket Träume und Zukunft til min tysk eksamen, men er meget fjern fra hvad jeg skal skrive om da det skal kunne have en relation til tysskland gerne et hurtig svar, please på forhånd tak (:
  • HJÆÆLP! NG eksamen på tirsdag! Naturens balance??

    Forumindlæg
    Hej :) jeg skal til NG eksamen her på tirsdag i 1.g... jeg har noter til alle mine emner, men mangler dog et: Naturens balance????. nogle der kan forklare mig hvad det handler om???
  • Eksempel på disposition til historie eksamen stx

    Forumindlæg
    Hejsa . Jeg er så heldig at skal op til historie eksamen i morgen - og kunne derfor godt tænke mig at høre, om nogen af jer evt. har en disposition liggende (bare så jeg har en ide om, hvordan den ser ud) ?
  • Gode noter til kemi b eksammen

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal op her om 1 uge til Kemi eksammen. Jeg er i gang med at læse op, så hvis der nogle der har lyst til at dele deres kemi noter, vil det være en stor hjælp<333