Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19041 til 19060 af 36437
  • GENNEMSNIT

    Forumindlæg
    Tager man gennemsnittet af ens årskarakter og eksamenskarakter ifølge den nye reform? Dumpede i en eksamen, fik 00 og 7 i årskarakter..
  • Lege..

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har lyst til at "lege" eksamen,ved at stille et par spørgsmål om, demografi !Bare skriv dem her på siden..
  • 5 ORD !

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om!
  • Fortolkning af L.O.C Tortur

    Forumindlæg
    Hey. Jeg skal til eksamen på mandag. Er der nogen der har en kort fortolkning af "L.O.C: Tortur" ? Det vil være en stor hjælp :) Kh. Camilla
  • Mutationer

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser til eksamen, men er brændt fast.. Jeg kan ikke finde ud af, hvorledes mutationer i arvemassen kan afspejles fænotypisk. Er der en der kan hjælpe?
  • massedefekt- bindingsenergi? hvad?!

    Forumindlæg
    sidder her på faldrebet (eksamen i morgen) og kan lige pludselig ikke se hvordan man finder massedefekten og bindingsenergien? kan nogen afse tid til at hjælpe mig?
  • Vita Andersen - Depression?

    Forumindlæg
    Hey..Jeg skal op til studenter-eksamen i morgen..og mangler lidt hjælp til denne novelle..Vil være meget taknemlig, hvis der en, der ku' hjælpe mig med den!
  • Nietzsche - filosofi

    Forumindlæg
    Hej...Er er en der kan hjælpe mig med hvad jeg skal komme ind på i en tekstgennemgang (eksamen) af Nietzsches tekst "Det gale menneske"?
  • Gennemsnitlig rentefod

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen men har problemer med at udlede gennemsnitlig rentefod formlen. Kan nogle hjælpe mig
  • Magnetisme?

    Forumindlæg
    Nogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik..
  • Periodiske system

    Forumindlæg
    En hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak!
  • Fordele og Ulemper Ved EU

    Forumindlæg
    Heej. Håber i kan hjælpe mig. Hvad er ulempen for firmaet Jysk, at Danmark er medlem er EU? Skal til eksamen på torsdag, og ved ikke hvad ulempen kan være.??
  • Skriftlige eksamener på STX

    Forumindlæg
    Hej. Når man skal til en skriftlig eksamen på STX, er det så tilladt at have downloadede hjemmesider liggende på sin computer? Pft.
  • Skal man give et referat?

    Forumindlæg
    til eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om?
  • tjekkede jeres lærer jeres noter??

    Forumindlæg
    et meget vigtigt spørgsmål..:tjekkede jeres lærer jer analysemodeller i mundtl. dansk eksamen???Må man KUN have analysemodeller, som man selv har skrevet???
  • Fysik - inertimoment og kinetisk energi

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser til eksamen, men har svært ved at løse den vedhæftede opgave, så hvis nogen kunne give et hint eller lignende, vil jeg være taknemmelig!
  • plz... hjælp

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har et mindre problem... jeg skal til samf eksamen i denne uge.. og jeg skal lii ha afklaret hvad rollemodel og rollokonflikter er..?? Kan i ikke give et eksempel?? tak ;)
  • Phosphat i spildevand

    Forumindlæg
    HejJeg mangler en grænseværdi for phosphat i spildevand, da jeg lige mangler at lave det sidste af en rapport til eksamen i morgen.
  • Thise case med IT.. IT-sikkerhed

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været oppe eller kender nogen der har været oppe til denne eksamen og fremlagt om Thises IT-sikkerhedspolitik..?Er problemet stort nok eller er det for blødt..?
  • binominalfordeling

    Forumindlæg
    hej skal til eksamen i mat. i morgen og har et spørgesmål: gør rede hvad man forstår ved et binominalfordelt materiale???? :o nogen der kan hjælpe mig!!!!!!!!?????