Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 19041 til 19060 af 24857
-
Lineær sammenhænge. HASTER
ForumindlægHej, jeg har en skriftlig aflevering for til imorgen.. Her er opgaven: I staten Yorickistan kan forbrugerne afregne deres elektricitetsforbrug efter to forskellige modeller. I model 1 betaler man et grundgebyr på 350 kr og 2.83 kr per kWh( kilowatttime). I model 2 betaler man et grundgebyr p... -
Hjææææælp
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive fsa dansk skriftlig fremstilling, opgave 6. Den om forældre. Jeg plejer at få 10 eller 12 for mine essays, men det her er virkeligt svært. Det skal afleveres på fredag, så noget hurtigt hjælp ville være dejligt. Jeg har brug for noget mere at skrive om, ... -
Matematik C privathjælp søges
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ve... -
meget brug for hjælp!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHEJ SØDE MENNESKER, jeg har virkelig brug for hjælp. Opgave 5. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100831_mat_C_hf2.a... -
sidste dag i dag.. fsa stil prøve ..please
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal til dansk fsa stil prøve i morgen og jeg har nogle få spørgsmål til de kloge folk som har været i gennem det eller ved noget om det. hvad kan jeg gøre for at få en god karakter? min grammatik er i top. altså hvis jeg nu vælger en noveller eller et essay,eller noget helt ... -
Antal eksamener på HTX (i alt) 2015
ForumindlægHejsa :) Jeg skal jo snart til at gå ud af 3.g, men har aldrig rigtig forstået ordentligt hvor mange eksamener man skal have været oppe til efter 3.g? Jeg var til 1 eksamen på 1. år, og 1 på 2. år - og så har jeg skrevet min SRP. Obligatoriske jeg mangler er SO-eksamen + teknikfag. Mener nok det... -
Årsprøve - Hvilke sæt?
ForumindlægHej SP, Jeg skal op i matematik, bioteknologi og dansk skriftlig årsprøve. Ved I hvilke sæt man kan komme op i? Laver lærerne eller undervisningsministeriet dem? Jeg har matematik på A (går i 2.g), skal jeg så op i et sæt der er egnet til dem der har det på B-niveau eller et A-nievau sæt? Je... -
SSO om Palæstina-problemet
ForumindlægHej jeg skal på tirsdag til at begynde på min større skriftlige opgave om palæstinaproblemet (tidsramme: WW2 til idag)problemformuleringen indebærer cirka: Sinai krigen, seksdagskrigen, Staten Israels opståen, plus perspektivering til hvorfor Sinai- og seksdagskrigwen opstod samt hvilke følger de... -
Matematik C Hjælp søges hurtigt muligt.
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ho... -
Biotek A august 2014 eller Biotek A maj 2010 (vejledende opgavesæt 2)
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig på skriftlig eksamen i biotek. Derfor vil jeg regne et eksamenssæt igennem, som jeg ikke har haft før. Det kunne være rigtig rart efterfølgende at sammenligne min besvarelse med en andens, specielt hvis der har været noget, som jeg ikke kunne finde ud af.. Er de... -
3. g opgaven
ForumindlægHejsaI dag skulle vi aflevere vores problemformulering angående den større skriftlige opgave... Det er den der bliver vores forside...Men på min var der en lille fejl, som jeg så rettede med blyant, men tror I det er noget censor vil finde irriterende, at det ikke er korrekt? Altså så det næsten ... -
Kan man godt komme op i to c niveau eksamener?
ForumindlægHej Jeg går nu i 3.g, og eksamenerne (de mundtlige = 2) offentliggøres i nat. I 1.g var jeg reelt set ikke op i nogen eksamen (fordi jeg opgraderede faget jeg var op til eksamen i) I 2.g kom jeg op til to eksamener (en mundtlig og en skriftlig) Her i 3.g kunne jeg godt tænke mig at vide, om m... -
Et sødt menneske?
ForumindlægHi. =) Er der et sødt menneske herinde, der måske ville rette nogle få kemi opgaver? Den indeholder b. la. nogle strukturformler, pH, formelle- og aktuelle koncentration. =) Det er kemi på B-niveau og jeg er 2.g´er.. =) Jeg ved jeg ikke skal op i det skriftligt, så jeg gør ALT for at få et 12 tal... -
Analyserende artikel
ForumindlægHej I morgen skal vi jo til eksamen i skriftligt dansk, så man ønsker jo at være så forberedt som muligt. Derfor har jeg lige ét spørgsmål jeg gerne vil have besvaret: Er udemærket godt klar over at man ikke skal referere den tekst man får udleveret, når man analyserer den. Men må man godt spri... -
HJÆLP! Terrorisme 11. september
ForumindlægJeg er i gang med en historie-/danskopgave og jeg har brug for en historisk kilde herunder meget gerne en udtalelse fra Al Queda om deres angreb på World trade center den 11. september, men jeg kan ikke finde den nogen steder?? Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget eller bedre noget på sk... -
en hjælper.
Forumindlæghej alle sammen. jeg leder efter en der måske kunne tænke sig at hjælpe en pige på 14 år der ar mange sproglige problemer i engelsk.Jeg er ret nervøs for eksamen og jeg kunne godt bruge en ekstra hånd med mest hjælp til det skriftlige for jeg er ikke så godt til at udtrykke mig på engelsk. Det v... -
Stamfunktion - Beregne K
ForumindlægHej :) Så jeg er i øjeblikket i gang med en eksamensopgave i forbindelse med forberedelse til skriftligt matematik eksamen. I forbindelse har jeg downloadet nogen vejledende løsninger fra Studienet fra tidligere eksamensopgaver. Jeg er dog stødt på et problem. Problemet gælder at Studiene... -
Matematik B, mundtlig eksamen - hvis jeg dumper?
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i mundtlig matematik her til sommer, og jeg er vildt nervøs! Til terminsprøven fik jeg 00. Min årskarakter er skriftligt 00 og mundligt (den midertidige) 02. Jeg er SÅ bange for at dumpe til mundtlig eksamen, da jeg er virkelig dårlig til matematik på B-niveau. Hvis nu je... -
SSO
ForumindlægHej alle sammen,jeg skal til at skrive en større skriftlig opgave som eksamensprojekt til engelsk på 2. år på HTX.Hovedemnet er krig, og jeg har så valgt underemnet Cuba-krisen.Jeg vil virkelig gerne have denne opgave helt op at ringe, da den har utrolig meget indflydelse på årskarakteren, som er... -
Et pinligt problem! :-(
ForumindlægJeg har et lidt pinligt problem! Jeg har pr. Kemi B på 2. årgang STX og ligger til 10 i såvel skriftlig som mundtlig. Men jeg har ét problem i kemi, nemlig så noget så basalt som at afstemme reaktionsskemaer :-( Det er noget der går mig utrolig meget på og noget som jeg finder mega pinligt. HVad ...
