Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 19041 til 19060 af 44202
-
1. kvartil, median, 3. kvartil
ForumindlægKlub - Antal advarsler Herfølge 50 FCK 44 OB 40 Aab 40 Randers 42 Brøndby 41 FC Midtjylland 39 Viborg 35 Esbjerg 29 AGF 39 FC Nordsjælland 45 Silkeborg 25 Hvad er 1. kvartil og 3. kvartil??? -
Definitionsmængde i GeoGebra
ForumindlægHej derude. Er der nogen der ved om man kan tegne en graf med hvor man har angivet definitionsmængden inde i GeoGebra, og hvordan? Altså sådan at grafen kun går fra f.eks. [-3;8] på x aksen :) Skal helst have svar asap :) -
Funktionsforskrift, f(t) for svingningen.
ForumindlægJeg sidder inde med en opgave om harmoniske svingninger. Jeg er ikke særlig god til at forklare fra mig i matematik, men håber i forstår mit spørgsmål.. Jeg skal først opstille en funktionsforskrift f(t) for svingningen, for derefter at afbilde 3 perioder i et koordinatsystem. Min funktionsfor... -
Hvad er en funktionsværdi?
ForumindlægJf. overskriften -
Lineær Vækst og potensvækst til eksamen.
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen her der kan give mig en grundig forklaring på hvad en lineær vækst og potensvækst er, og hvordan man formulerer det godt til eksamen i 1.g her til sommer. Håber at der er nogen der kan hjælpe:) -
Mundtlig eksamen. Tal eller bogstaver?
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig Mat B inden længe og er i tvivl om en ting. Jeg skal forklare om cirkeltangenter. Her vælger jeg 3 eksempler af type opgaver som man kunne blive stillet. Fx. find tangentligning i P(x,y) når centrum og P er kendt. Giver det så bedst mening, at jeg bruger tal eller skal ... -
Tysk Disposition - Anders sein
Forumindlæghej er der måske nogle der gider hjælpe mig med min tysk disposition? hovedet emnet er Anders sein og det underemne jeg har valgt er Rassismus så er der måske nogle der kunne hjælpe mig med nogle punkter jeg måske kunne gå ind og skriver på min disposition:=) på forhånd tak. -
Naturfagsproblemformulering!
ForumindlægHej det ville vaere super hvis nogen herinde lige kunne skimme igennem min problemformulering til min naturfagseksamen og evt. rette eller kommentere. Graferne/figurene som jeg har valgt at analysere er sikkert ikke lige noget du har foran dig, jeg har derfor i paranteser skrevet helt overordnet ... -
Kostanalyse - hjælp ..
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle mig, hvordan beregningerne skal se ud for energiforbruget pr. aktivitet i (kJ). - Altså hvordan skal udregningen se ud? Er lidt i tvivl om hvordan man regner det ud, og min lærer vil nemlig gerne have udregninger til min kostanalyse også. Tak på forhånd! :-) -
Find a i andengradsligning
ForumindlægHej jeg har fået en opgave hvor jeg skal finde a i en andengradsligning. b=4 og c =2 Hvordan finder jeg så a? -
Ionreaktionsskemaer og stofformelreaktionsskemaer
ForumindlægHvad er Ionreaktionsskemaer og stofformelreaktionsskemaer. Hvad er foskellen på disse to reaktionsskemaer. Tak på forhånd :) -
Ental - fransk
ForumindlægHej, er famille på fransk tredje persons ental? -
Funktioner
ForumindlægNogen der kan svare på dette nedstående spørgsmål? Du skal redegøre for hvordan man ud fra en række data kan bestemme en model. -
Hjælp til Matematik
ForumindlægHey jeg er lidt i tvivl om hvad et binomialforsøg er - hvilke betingelser skal være opfyld? Håber i kan hjælpe mig -
Hvorfor hedder det H_2O og ikke OH_2?
ForumindlægKan man ikke også skrive det OH2? Istedet for H2O? -
Malaria medicin
ForumindlægEr der nogle, som har et foreslag til forsøg der kan laves, når ens område er malariamedicin? :) -
Lineær model?
ForumindlægHej jeg har fået stillet denne opgave af min lærer og jeg er i tvivl om hvad en lineær model er? nogen der kan forklarer det? :) på forhånd tak En bilist holder øje med slidtagen på dækkene på sin nye bil, idet han med mellemrum måler mønsterdybden på dækket. 1000 km 2,0 6,0 9,5 14,5 2... -
Energi, hjææælp
ForumindlægHej Jeg har lidt svært ved en opgave der lyder sådan: I et hus fyres der løs i brændeovnen. Den afgiver altså en masse energi. Temperaturen i stuen stiger alligevel ikke. Hvor bliver energien af? Jeg håber i kan hjælpe mig med dette -
aerob proces
ForumindlægHar lige nogle spørgsmål: 1. Hvad er en aerob proces er? 2. Hvad er gæringsprocessen? altså jeg tror godt jeg hvad gæringsprocessen er, men da jeg har NV prøve på torsdag, vil jeg gerne have det genopfrisket for at være sikker i det. Tak på forhånd! :-) -
Hvilken rygsæk skal jeg vælge?
ForumindlægHej Alle. Jeg skal starte på studie her til september og er i den forbindelse begyndt at kigge på hvilken rygsæk jeg skal købe. Jeg overvejer Haglöfs rygsæk, men er blevet fortalt at lynlåsen hurtigt går i stykker da der ikke er brugt en YKK-lynlås. Er der nogen der har haft dårlige erfaringer m...
