Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19061 til 19080 af 41162
-
Demokrati
ForumindlægHej.. jeg skal skrive en stil på 10 sider, og mit emne er demokrati men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive og hvordan jeg skal starte ville virkelig værdsætte nogle bud. og tak på forhånd -
Fejlsætninger!
ForumindlægHej folkens! Nogle der kan se fejlen i den her sætning, og forklarer hvad fejlen er: Even though it's summer, I'm looking forward to the Christmas. Jeg tænkte det var "the Christmas" .. men har ingen anelse .. -
Fluernes herre?
ForumindlægHej alle? Jeg har fået en masse spørgsmål jeg skal have hjælp til, de er alle til bogen 'fluernes herre', men de handler ikke alle om selve bogen (: Spørgsmål: 1: Findes der uhyrer, og hvad er de i givet fald? 2: Er Simon syg og bilder sig noget ind, eller har han som den eneste forståe... -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
Et Nemt Spørgesmål :)
ForumindlægHEJ ER DER NOGEN KENDER EN HJEMMESIDE HVOR KAN VI SE OG LYTTE TIL NOGLE TYSK PRONORMENER ???? MNAGE TAK :) -
en flinker fyr
Forumindlæger ved at lave genrebeskrivelse af "en flinker fyr" er der nogle der kan hjælpe mig med hvilken litterær periode teksten hører under. -
Hjælp til et par ord hvad det betyder??
ForumindlægHej alle sammen er der nogle der kan hjælp mig med at finde ud af et par ord hvad det betyder fordi jeg har søgt på internettet men kunne få nogle rigtig svar. Håber i vil hjælpe mig til hvad de ord betyder: Eneriindtag, energiforbrug og betydningen for energibalace og kropsvægt? BMR? BMI? næring... -
Forklar!
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mandat-systemet for mig? Det skal bruges til en aflvering med karakter! -
AT og matematik
ForumindlægHej Alle.. Som tusindvis af andre, er jeg i tvivl om mit valg af emne. Jeg har tænkt på jeg gerne vil have noget med matematik, er der nogen som har nogle forslag? -
1870-1890 ?
ForumindlægHeej er der nogle der kan fortælle mig hvordan arbejdsforholdene generelt var i periode 1870-1890 ? På forhånd taak! :)) -
Spørgesmål om Atomer.
ForumindlægHej, er igang med at lave aflevering om et atom jeg selv må bestemmer. Nu har jeg valgt atomet Bor. Men jeg kan simphelt ikke finde ud af hvor mange elektroner der er. Jeg ved godt af neutroner og elektroner er det samme antal, men ved ikke hvordan jeg finder antallet af neutroner. Jeg skal også... -
Valuta
ForumindlægDe 20. olympiske vinterlege finder sted i Torino i Italien i februar 2006. Kamilla og hendes forældre har købt billetter til åbningen. Billetterne kostede i alt 750 euro. Kursen på euro er 754. Skal man ikke gange 750 med 754. Men jeg synes bare det giver et meget højt tal. Men er 1 euro ik... -
Kærlighed - rockgruppe/salme
ForumindlægHej, ville lige høre om der er nogen der kan komme i tanke om en eller anden moderne gruppe (rock-gruppe el lign.) der har brugt en gammel salme eller koral i en af deres sange, eller bare har lavet en sang, der nodemæssigt (ikke tekstmæssigt) minder om en gammel salme... Jeg ved at den findes, d... -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f... -
AT - Epo og metode
ForumindlægEr ved at lave en opgave om Epo . Mine problemstillinger er: Hvorfor bruger cykelrytteren Epo? Hvor udbredt er Epo indenfor cykelsporten? - Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider til at besvare disse.. Nogen der ved hvad metode man skal bruge i Idræt ? -
Jean-Jacques Rousseau
ForumindlægHvad blev Rousseau kendt for? Han havde jo mange holdninger om ting, men hvad var hans ¨mærkesag¨, og hvad gik den ud på? -
1.verdenskrig
ForumindlægHej :) Opstil de 5 vigtigste grunde til at 1.verdenskrig begyndte ??? tak :) -
Linje eller linie?
ForumindlægJeg har længe undret mig over denne her spørgsmål: Hedder det linje eller linie? Nogle gange ser jeg at det staves linje. Andre gange ser den staves linie. Hvordan staves det rigtigt? -
spansk oversættelse
ForumindlægHej :) er der nogen der vil se om jeg har nogle fejl i min spansk oversættelse? Eufemia bor ikke hjemme hos sin far, Hilario, fordi han bor i La Playa Ventanilla, som ligger 13 kilometer fra tonameca. Der er ikke transportforbindelser mellem la Playa Ventanilla og tonameca, og derfor er det nødv... -
Filtrering
ForumindlægJeg har kigger lidt rundt på nettet og her på studieportalen, men jeg kan desværre ikke finde noget om filtrering. Så jeg tænkte på om i kendte nogle sider, eller kunne fortælle lidt om det. Jeg ved at det bruges til at skille et stof og en væske ad. Den eneste side jeg har fundet noget på, er...
