Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19081 til 19100 af 33479
-
why
ForumindlægEr "why" ikke et spørgende pronomen? I min bog står der nemlig at det (også) er et adverbium.. Eller handler det om, hvordan ordet bruges og i hvilken sammenhæng? -
Induktion
ForumindlægHvad er princippet ved induktion og hvordan hænger induktion og vekselstrøm sammen? -
Induktiv eller deduktiv?
ForumindlægHej alle sammen, I faget biologi så har vi lavet observationer omkring genetik, f,eks. hvor mange der har blå øjne, hvem der kan lave tungerulning osv i familien og klassen. men så ville jeg bare spørge jer, skal jeg bruge den induktive eller deduktive? Eller kvantitative eller kvalitative? det h... -
Studenterhuen - hvor længe?
ForumindlægHej mennesker :-) Bliver som så mange andre unge student i næste uge. Ville egentlig bare høre, hvor lang tid man kan tillade sig at gå med sin studenterhue? :-) Og lige en anden ting. Da vi havde den gamle karakterskala, var der tradition for, at man gav en kasse/ramme øl pr. 13-tal. Men nu har ... -
nykritisk læsning??
Forumindlæghej. nu har jeg søgt over alt, og jeg synes der står noget forskelligt mange steder. er der en, der en gang for alle kan forklare mig på en letforståelig måde hvad nykritisk læsning er for noget?? håber nogen kan hjælpe. forstår det nemlig ik. -
Hjælpeverber
ForumindlægHej. Jeg sidder med noget tysk, og jeg er pludselig blevet i tvivl om man, når der både er et alm. verbum og et hjælpeverbum, kun skal bøje hjælpeverbet. Er der nogen der ved det og muligvis lige vil komme med et kort eksempel? På forhånd tak. -
den Nordamerikanske prærie
ForumindlægHej jeg har fået til opgave at skrive om majs og hvedeproduktionen på prærien, med overskriften er det smart at dyrke majs og hved på prærien? jeg har tænkt på at komme ind hvilke krav majs stiller i forhold til dyrkning (temp. nedbør og jordbund), samt hvilke stater der dyrker majs og om der bli... -
litterær artikel af Skyggen
ForumindlægHey folkens... min lærer har opstillet en opgave at skrive en litterær artikel og jeg sidder nu og skriver på den men kan på ingen måde finde ud af hvordan man skriver den... er der nogen der har nogle hjemme sider eller tips til hvordan man skriver en litterær artikel? fordi jeg ville blive su... -
HJÆLP!! Den Amerikanske Revolution
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med et spørgsmål. Hvordan blev samfundet påvirket af den Amerikanske revolution? Mange tak på forhånd -
sammensat tid
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad sammensat tid er i tysk. -
For meget talesprog?
ForumindlægHej. Jeg sidder med en danskopgave, og jeg er lidt i tvivl, om jeg godt kan skrive hænge ud, eller om det bliver for meget talesprog? Er der om muligt andre ord, som har samme betydning, som at hænge på gadehjørner? På forhånd tak. -
Japan Import og Export
ForumindlægHejsa. Jeg ved godt hvad Import og Export er, og jeg har en opgave i geografi om det. Kan nogle fortælle mig hvad Japan bruger i penge i import og hvad de tjener i export. Jeg vil også gerne vide hvad de importer mest af, og hvad de exporter mest af. Godt nytår! Hilsen Daniel -
Haster! :)
ForumindlægNogle der lige kunne kigge på følgende oversættelse? På forhånd takEnergikrisende fleste mennesker i den industrialiserede verden ved, at energikrisen er blevet en del af vores tilværelse. Olie produceres i stadig stigende mængder, men sælges også til stadig stigende priser. Så i stedet for bare ... -
ØLSALG I SVERIGE
ForumindlægHej, Er der nogle der ved hvordan salget af øl forgår i Sverige ? -
Hjælp til et Spørgsmål
ForumindlægHej alle:) Er der nogen af jer, der kan svare på de 2 sp.? 1. Where do you stand on gun ownership and gun control issues? Be specific. 2. Your views about violence in the United States compared to violence in our country? Skal afleverer den imorgen. mangler kun de der 2. Tusind tak på forhånd -
Celle-deling
ForumindlægHvordan giver en celle sine informationer videre?? Kan nogle hjælpe. Tak på forhånd. -
oversæt
Forumindlæghvordan ville i oversætte denne sætning? jeg er ikke de fattiges hjælper. -
HJÆLP
Forumindlæghejsa. jeg er en pige som har gået glip af en masse i skolen pga sygdom. er der nogle der kan skrive de grundlæggende ting man skal kunne i ottende klasse...ville være rigtigt dejligt! -
hvordan siger man det
ForumindlægNogle der ved hvordan man siger: Sidst men ikke mindst på tysk.! -
Cand.mag.?
ForumindlægHej med jer! Jeg ved det her kommer til at lyde ret underligt. Kan man være cand.mag. i to fag, eller det er helt vildt umuligt?
