Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19121 til 19140 af 43849
-
Haster MEGET!
ForumindlægJeg sidder og forbedreder mig til min mundtlige eksamen i fysik, som jeg skal op i imorgen! Men min hjerne er gået i stå, efter at have siddet hele dagen.. Og jeg mangler stadig meget. Så er der nogen der kan give nogle stikord til: - Videnskabelig revolution - vandrestjerner og en formel som... -
uden hjælpemidler..
Forumindlæghej hvorn kan man bedst muligt øve til prøven uden hjælpemidler til skr. mat eksamen på A niveau? er der ikke nogen der har nogle papirer på hvad man kan komme op i osv? jeg ved ikke hvorn jeg skal forberede mig, jeg har dog lavet de to sæt vejledende opgaver på uvm ! -
Overførelse af årskarakterer
ForumindlægHej, Der er lige en ting, som jeg er i tvivl om, og håber i lige kan hjælpe mig ved at besvare mit spørgsmål. Hvis jeg nu har fået et 10 tal, som årskarakter i samfundsfag (afsluttende fag), og jeg finder ud af, at jeg skal til eksamen i det fag, kommer min årskarakter så til at tælle noget - og... -
fagenes samspil
ForumindlægHej, Jeg skal som så mange andre op til AT eksamen. Jeg har fået at vide, at man skal sige hvordan fagene/hovedområderne spiller sammen. Jeg har enmet dystopi i humaniora og samfundsvidenskab (eng og samf), men jeg er meget i tvivl om hvordan/hvad man skal sige om fagenes samspil eller fx hvad s... -
hjælp til synopsis REKLAME FAST!!
ForumindlægHej er der nogen som kender en god fast reklame jeg kunne snakke om til min eksame, for jeg har nemlig virkelig svært ved at finde en selv det skal være en jeg meget kan snakke om for jeg skal nemlig ha lavet min synops men har stadig ikke fundet en fast reklame. Jeg har virkelig brug for hjælp!! -
HJÆLP!!!
Forumindlæghej, jeg går i 9. klasse og skal snart op til eksamen.. jeg skal selvføgelig skrive en synopse.. Jeg har trukket ; " At være anderledes"... Jeg leder efter en god og spændende tekst, noget der har med daglig dagen at gøre.. -jeg ville helst ikke have tekster med seksualitet, det intrers... -
Spørgsmål til faget psykologi på C
ForumindlægHej jeg går på HTX på biotek A- Mat A linjen. Jeg overvejer enten at vælge psykologi eller design C, dog er jeg bange for at psykologi bliver for tungt. Jeg vil derfor gerne spørge jer derude, om nogle af jer har haft psykologi og om hvad i syntes om det? Var det et tungt fag? Var der for meget l... -
Jeg har eksamensangst!?
ForumindlægJeg er egentlig rigtig klog og får gode årskarakterer Men ligeså snart det er mundtlige eksamen, falder jeg drastisk? Klappen går ned - svarene er akavet Og jeg kan ikke finde mig selv Hvorfor sådan? Det er sket hændt, at jeg får 10 i års også går jeg hen og får 4 eller 2 til eksamen? HVOR... -
Kan man bestå sin bachelor uddannelse på sit gennemsnit?
ForumindlægHej alle, Jeg håber I kan give mig noget råd om min situation. Jeg er netop færdig med min bachelor i HA, men jeg valgte at dumpe et valgfag med vilje, da valgfagseksamen var dagen før mit bachelor forsvar. Jeg dumpede med forudsætningen at jeg ville kunne gå til re-eksamen i løbet ad sommeren.... -
HJÆLP - Eating Sugar, eksamensopgave!
ForumindlægVille være evigt taknemmelig, hvis jeg kunne få tilsendt en engelsk eksamensopgave ved navn "Eating Sugar". Får årskarakter på fredag, d. 02.05.08! Så hvis jeg kunne få bikset en god stil sammen inden, ville jeg være glad! På forhånd tak! Email: [email protected] -
fysik c hvad bliver min karakterer
ForumindlægHej! Ja, overskriften er misvisende: Selvfølgelig kan I ikke vide min karakterer MEN prøv at se om du dog kan hjælpe mig. Jeg skal op til FYSIK C mundtlig (24-timers). 24 timer er meget, ja, så der er god forberedelsestid. Jeg tror godt, at jeg kan holde et godt oplæg på de tja 8 min. om... -
Sød opgave om metrisk rum.
Forumindlæg(a) Jeg er nået frem til at sige, at μ(x,x0) > 10. Dette må vel betyde, at de første ti element af x er samme samme som de første ti element af nulfølgen. For den n. element af x vil være forskelligt fra nulfølgen for alle n≥11. Er det korrekt? Er der en bedre måde at forklare det på? ... -
Dansk og samf. eksamensopgaver
ForumindlægHvor kan man finde gamle dansk og samf. eksamensopgaver, helst de nyeste, jeg har prøvet på www.uvm.dk. Men der fandt jeg kun mat, fysik, bio osv. Måske kan jeg ikke finde ud af at lede på uvm.dk, eller kan man finde dem et andet sted.?? -
AT9 - citater og referencer?
ForumindlægHej, jeg sidder og er i gang med min AT9-synopsis, og jeg tænkte pludselig på om man skal inddrage citater og referencer, når man svarer på sine problemstillinger? eller om det indgår som en del af analysen og derfor skal gemmes til fremlæggelsen? :) MVh. Nefer -
Hvor findes rettevejledning for censur i samfundsfag på uvm.dk?
ForumindlægSom overskriften hentyder, kan ikke finde det selv!! -
ABC-Fag
ForumindlægHej Jeg går på HTX (1.g) og er i grundforløbet. Jeg er lidt forvirret over karaktersystemet. A-Fag = 3 år B-Fag = 2 år C-Fag = 1 år Men hvad er forskellen på årskarakterer og standpunktskaraterer? Jeg har hørt at lærere kun må evaluere os i en hvis periode og dermed vudere for at give en kar... -
må jeg tage det med?
ForumindlægMin lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater! -
Hvordan forgår det??
ForumindlægHjælp! Jeg skal snart op i 10.klasse fysik prøve og jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Så jeh håber der er nogen der kan? Tak :) -
AT - Karakter?
ForumindlægHejsa! Mit spørgsmål er simpelt: Får man standpunktskarakter i AT? -
Engelsk A ekstemporaltekster
ForumindlægEftersom vores lærer ikke har givet os nogle eksempler på hvordan en ekstemporaltekst kunne se ud, aner jeg det ikke. Hvsi der er nogle der ligger inde med nogle vil jeg meget gerne se dem, så jeg kan øve mig!På forhånd tak
