Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19121 til 19140 af 104934
-
Duma
ForumindlægHejsa..Duma er det ikke betegnelse for folketinget, som vi har i DK?Men Dumaen, var i Russland, i 1.verdenskrig? -
Hjælp til bestemmelse af tangenter
ForumindlægBestem ligningerne for de to tangenter til cirklen med ligning(x – 3)^2 + (y – 2)^2 = 13 der står vinkelret på linjen med ligning y = 0,75x + 6.Jeg har tegnet det i Graph, og kan godt se hvad jeg skal finde, men bare ikke hvordan. Der er tilsyneladende ingen hjælp at finde i min grundbog, så jeg ... -
Er det et essay?
ForumindlægHej folkens! Imorgen skal jeg aflevere et essay, men er meget i tvivl om, jeg har gjort det rigtig? Jeg har indtil videre kun skrevet én side.. nogen der vil se den, og vurdere hvor vidt det er et essay eller ej? -
En lille oversættelse
ForumindlægHej jeg har nogen problemer med nogle sætninger, så jeg håber, at I vil hjælpe mig.I årene omk. 1978 hørte man meget(viel)om de grupper, der kaldte sig No-Future-generationen. Det var en bevægelse, hvis størrelse man ikke rigtig kendte. De grupper det drejede sig om, kendte man derimod fra de int... -
hjælp :s
ForumindlægEn person indtager 150 mg af et bestemt antidepressiv stof. Mængden af stoffet aftager med 3 % pr. time. a) Opskriv fremskrivningsfaktoren a og begyndelsesværdien b. b) Opstil en model på formen y= b ' at , hvor t betegner timer og y antidepressiv (mg). c) Udregn hvor meget de... -
Ligning
Forumindlæg1/4x^2-x+2 = 1/3x+3 Løs ligningen Er gået helt kold på den her, nogen forslag? :S -
ml til gram
Forumindlæghej, hvordan kan jeg omregne 100 ml til gram? på forhånd tak mm -
Forkortelse af brøk
ForumindlægHej! Jeg skal forkorte følgende brøk: (x^2+2xy+y^2)(x^2-2xy+y^2) / (x^2-y^2)^2 Hvordan vil i gå igang med forkortelsen af denne brøk? Kunne godt bruge lidt hjælp. Mvh. -
eksamensopgave 3.031
ForumindlægGlemte at skrive at det er 3.g's eksamensopgaver.. -
Grafisk afbilding!
ForumindlægKender i et godt og ikke mindst nemt program til at lave grafiske afbildinger med? Jeg ville virkelig værdsætte lidt hjælp! -
betydning af a og b er i eksponentiel tilvækst
ForumindlægKan i fortælle mig hvad betydning af a og b er i eksponentiel tilvækst - har prøvet af finde ud af det i en time nu, og mit hovede er ved at springe s: -
Opgaver omkring sammensat rente
ForumindlægJeg skal have lavet de her opgaver, og er allerede færdig med cirka halvdelen af dem. Er dog overhoved ikke sikker på mine svar er rigtige, så har brug for hjælp omkring om jeg har fået dem bare nogenlunde rigtigt, eller bare gjort det på den rigtige måde. Opgaverne: http://matematik.gyldendal.d... -
første triumvirat
ForumindlægHvad var det præcist? synes det er meget uklart i bøgerne. Og hvad var cæsar mod republikken? eller ville han bare være enehersker? skal aflevere imorgen!!! håber nogen kan hjælpe mig!! -
sneedronningen (DHO)
ForumindlægHej folkens;) Jeg skal i næste uge aflevere min DHO blanket og jeg har valgt dansk og af emne sneedronningen! Men jeg simplehent ikke finde teksten, så vil spørge om der er nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde den? Tak på forhånd! -
vektor i planen
Forumindlægheej. måske kunne I hjælpe mig igen..:P vektor a: (8,7) vektor b:(-5,-3) skal skrives om til formlen vektor a=(længde a*cosv, længde a*sinv) -
Det Nye Testamente
ForumindlægBestår den ikke af 4 evangelier: Mætthæus, Markus, Lukas og Johannes? -
reaktio
Forumindlæghey har skrevet min konklusion om i ville se jeg har skrevet rigtig og man det er sådan man kan lave den rapporten hedder reaktioner i organiske kem og ved du hvad jeg skal skrive i teori for det aner jeg ikke Konklusion: Formålet med forsøget var at undersøge reaktionstyperne til subst... -
Effeektab mm. Svær opgave, hjælp! Haster.
ForumindlægHej alle fysikgenier! Opgave 1) der ønsker en beregning af den procentvis effekt tab i ledningerne fra el.værket. ud til transformatoren, når den E (elektromotoriske kraft) er 132kV Opgave 2) samme princip som opgave 1 bare med E (elektr.motoriske kraft) er 400 kV Jeg kender kun flg. ligning, so... -
hjææælp haster
Forumindlægnogen der kender et godt eventyr om ensomhed? -
Erastothenes histore(haster) fremlæggelse
Forumindlæghey jeg skal fremlægge på mandag om Erastothenes der er i denne sætning som forstår jeg ikke hvad han har opfundet om i ville forklar hvad det er endelig han har lavet Erastothenes menes at være den første der lavede en armillarsfære (et instrument til bestemmelse af himmellegemers positione...
