Søgning på: fysik a stx. Resultater: 19141 til 19160 af 154719
-
Vand og luft?
ForumindlægEr der nogen der har en fysik repport om "luft og vand?" og det hele ? -
SSO
ForumindlægNogle gode råd, hvis man skal skrive i astro, og SSO i fysik i det hele taget? -
KEMI ! :S
Forumindlægnogen der ved hvad CO3 er? ;s jeg er bare total dårlig til fysik/kemi.. på forhånd tak .. (; -
Fys Verden 2 opg 4.3-4.4-4.5
ForumindlægHej.. er der nogen som kan hjælpe med disse op gaver fra Fysikkens Verden 2 side 109-110 -
Reaktionsskema
ForumindlægHej jeg er ikke specielt god til fysik/kemi og forstår ikke, hvorfor følgende er rigtigt. -
Reaktionsskema
ForumindlægHej jeg er ikke specielt god til fysik/kemi og forstår ikke, hvorfor følgende er rigtigt. -
Gitterformlen ud fra optisk gitter?
ForumindlægHvordan forklarer jeg hvordan man kan finde bølgelængden (gitterligningen) ud fra denne figur? -kortfattet da jeg kun har fysik på c -
Transformator
ForumindlægHej venner Min veninde og jeg har en fremlæggelse for i fysik om hvordan en transformator virker. Tak på forhånd -
eksamens hjælp
ForumindlægHej jeg skal op i fysik i morgen tidlig...argh! så ville lige høre om i har nogle råd... skal snakke om kinematik :( -
Energi/bølger
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i fysik, og har brug for noter til energi og bølger. tak :) -
hjæææælp
Forumindlægjeg skal op i fysik imorgen, og jeg kan bare ikke det der med titrering? nogen, som kan hjælpe? -
Nomogram
ForumindlægHej alle. jeg skal trække i fysik senere idag, så ville lige have styr på hvad et nomogram er, er der nogle der kan hjælpe? -
læse min rapport
ForumindlægNogen der lige hurtigt har tid til at skitse en af mine fysik rapporter omkring kalk? -
Nitrøs gas
ForumindlægSkal til fsa i fysik i morgen, og ved ikke hvad nitrøs gas er.. nogen der kan hjælpe..? -
Covalente forbindelser
ForumindlægGodmorgen..:)sidder og kigger på lidt fysik, og er ikke helt sikker på hvad en covalente forbindelser er, nogen der kan hjælpe..??tak... -
ohms lov
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i fysik og ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal forklare ohms lov. -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægJeg har fysik på mellemniveau. Jeg skal snart til eksamen. Hvordan foregår eksamen? hvad er det man skal i eksaminationen? -
Bevarelses love..??
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklare mig de bevarelses love der gælder i fysik.?Det haster...Mvh. ISA -
Mekanisk energi
Forumindlæg24 timer fysik c Hvad er mekanisk energi og hvad kan jeg komme ind på? tak på forhånd :) -
Mælkevejen
ForumindlægJeg skal i fysik skrive om et emne inde for mælkevejen, nogle interessante emner? På forhånd tak :)
