Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 19141 til 19160 af 111527
  • Passiv

    Forumindlæg
    "It is not for me to say" Er dette passiv? Tak :)
  • Sætning

    Forumindlæg
    "It is not for me to say" Er dette passiv? Tak :)
  • Herodot

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har nogle noter til Herodots Thermopylai? På forhånd tak.
  • Hallo Zoni

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse eller nogle noter om Hallo Zoni? Ville være en stor hjælp!
  • Areal i grafer

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 4 og 5 i denne note?
  • reference

    Forumindlæg
    må man i sin opgave henvise til egne noter fra forelæsning eller??
  • konceptkunst og installition?

    Forumindlæg
    hej nogen af jer der har gode noter om koncept kunst og installition?
  • Hjæææææææææælpppppp

    Forumindlæg
    har nogen noter om fremstilling af cremer?? Olie og vand.
  • nogle der har

    Forumindlæg
    er der nogle der har nogle gode noter til geografi på C
  • positiv kommunikation og alkoholmisbrug

    Forumindlæg
    hjælp skal skrive stik kort noter, hvordan gør jeg det.
  • LANDBO LIVET I 1800-tallet

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har noter omhandlende landbo livet i slutningen af 1800-tallet?
  • HJÆLP TIL MUNDTLIG MAT A!

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN DER HAR NOGLE NOTER TIL MAT (A) EKSAMEN MUNDTLIG ??
  • Matematik Hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hej:) er der nogen som har noter til matematik 10klasse. Skal op til mundtlig eksamin. Tak på forhånd!
  • Magnatisme, Syre og baser, elektricitet

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle noter om ? Magnatisme ? Syre og baser ?Elektricitet?
  • redox

    Forumindlæg
    jeg har et reaktionsskema jeg afstemme (sur væske): MnO4-(aq) + Br-(aq) -> Mn2+(aq) + Br2(aq) Jeg får den til: 32H+ + 10MnO4-(aq) + 2Br-(aq) -> 10Mn2+(aq)+ Br2(aq)+ 40H2O Nogen der ved hvor jeg laver fejl..?
  • Coffein

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med en opgave fra opgaven om Coffein i eksamenssættet fra 2010, som kan ses på linket: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100817_kemi_A_stx.ashx Jeg har problemer med d) og e) .. d) Beregn hvor...
  • bestem Omkredsen

    Forumindlæg
    Hvordan beregner jeg b
  • Kantede parenteser

    Forumindlæg
    Hvordan læses dette: c∈]a,b[ ?
  • brug for en retter, tak :D' hurtigt

    Forumindlæg
    hej alle sammen. jeg er gået lidt i stå, med hvad jeg skal skrive så hvis i måske vil læse det her igennem og rette det og evt. fortælle hvad jeg mere kunne skrive ville være super fedt gerne inden for 2-3 dage. I’m now 25 years old. I live in a very small flat with my girlfriend, her nam...
  • McCains våbenpolitik

    Forumindlæg
    Kunne godt være at den skulle ind under engelsk, men synes dog den er mest passende her. Har om Våbenpolitik og skriver lige nu om McCains holdninger. og så læste jeg denne her tekst på hans hjemmeside, men kan ikke helt finde ud af om han har indført /vil indføre en kontrol af straffeattesten?...