Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 19141 til 19160 af 111527
-
Passiv
Forumindlæg"It is not for me to say" Er dette passiv? Tak :) -
Sætning
Forumindlæg"It is not for me to say" Er dette passiv? Tak :) -
Herodot
ForumindlægHej Er der nogle der har nogle noter til Herodots Thermopylai? På forhånd tak. -
Hallo Zoni
ForumindlægEr der nogen der har en analyse eller nogle noter om Hallo Zoni? Ville være en stor hjælp! -
Areal i grafer
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med opgave 4 og 5 i denne note? -
reference
Forumindlægmå man i sin opgave henvise til egne noter fra forelæsning eller?? -
konceptkunst og installition?
Forumindlæghej nogen af jer der har gode noter om koncept kunst og installition? -
Hjæææææææææælpppppp
Forumindlæghar nogen noter om fremstilling af cremer?? Olie og vand. -
nogle der har
Forumindlæger der nogle der har nogle gode noter til geografi på C -
positiv kommunikation og alkoholmisbrug
Forumindlæghjælp skal skrive stik kort noter, hvordan gør jeg det. -
LANDBO LIVET I 1800-tallet
ForumindlægHej er der nogen der har noter omhandlende landbo livet i slutningen af 1800-tallet? -
HJÆLP TIL MUNDTLIG MAT A!
ForumindlægER DER NOGEN DER HAR NOGLE NOTER TIL MAT (A) EKSAMEN MUNDTLIG ?? -
Matematik Hjælp!!!
ForumindlægHej:) er der nogen som har noter til matematik 10klasse. Skal op til mundtlig eksamin. Tak på forhånd! -
Magnatisme, Syre og baser, elektricitet
ForumindlægNogle der har nogle noter om ? Magnatisme ? Syre og baser ?Elektricitet? -
redox
Forumindlægjeg har et reaktionsskema jeg afstemme (sur væske): MnO4-(aq) + Br-(aq) -> Mn2+(aq) + Br2(aq) Jeg får den til: 32H+ + 10MnO4-(aq) + 2Br-(aq) -> 10Mn2+(aq)+ Br2(aq)+ 40H2O Nogen der ved hvor jeg laver fejl..? -
Coffein
ForumindlægJeg har problemer med en opgave fra opgaven om Coffein i eksamenssættet fra 2010, som kan ses på linket: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100817_kemi_A_stx.ashx Jeg har problemer med d) og e) .. d) Beregn hvor... -
bestem Omkredsen
ForumindlægHvordan beregner jeg b -
Kantede parenteser
ForumindlægHvordan læses dette: c∈]a,b[ ? -
brug for en retter, tak :D' hurtigt
Forumindlæghej alle sammen. jeg er gået lidt i stå, med hvad jeg skal skrive så hvis i måske vil læse det her igennem og rette det og evt. fortælle hvad jeg mere kunne skrive ville være super fedt gerne inden for 2-3 dage. I’m now 25 years old. I live in a very small flat with my girlfriend, her nam... -
McCains våbenpolitik
ForumindlægKunne godt være at den skulle ind under engelsk, men synes dog den er mest passende her. Har om Våbenpolitik og skriver lige nu om McCains holdninger. og så læste jeg denne her tekst på hans hjemmeside, men kan ikke helt finde ud af om han har indført /vil indføre en kontrol af straffeattesten?...
