Søgning på: fysik a stx. Resultater: 19161 til 19180 af 154719
-
Gitterformlen ud fra optisk gitter?
ForumindlægHvordan forklarer jeg hvordan man kan finde bølgelængden (gitterligningen) ud fra denne figur? -kortfattet da jeg kun har fysik på c -
eksamens hjælp
ForumindlægHej jeg skal op i fysik i morgen tidlig...argh! så ville lige høre om i har nogle råd... skal snakke om kinematik :( -
hjæææælp
Forumindlægjeg skal op i fysik imorgen, og jeg kan bare ikke det der med titrering? nogen, som kan hjælpe? -
Nomogram
ForumindlægHej alle. jeg skal trække i fysik senere idag, så ville lige have styr på hvad et nomogram er, er der nogle der kan hjælpe? -
Noter til kemisk analyse?
ForumindlægHej studieportalen Er der nogen, som har noter til kemisk analyse, til FSA 9. klasse i Fysik/Kemi? -
Mekanisk energi
Forumindlæg24 timer fysik c Hvad er mekanisk energi og hvad kan jeg komme ind på? tak på forhånd :) -
Metallers varmeledningsevne
ForumindlægFSA Fysik/kemi Hvilke forsøg viser, at metaller er varmeledende? -
Hjælp det haster !! :/
ForumindlægEr der ngoen der har lyst til at se min fysik rapport, og evt. se om der er nogle fejl? Tak på forhånd. -
Solsystemet og Mars
ForumindlægNogen som vil læse korrektur på en meget vigtigt fysik opgave på kun 1 side omkring solsystemet? -
Hvad er henfaldsloven?
ForumindlægEr der en der kan forklare mig teorien bag henfaldsloven? Det skal bruges til mundtlig fysik b eksamen! -
Hjælp til eksamen
ForumindlægSkal op til fysik prøve og ved ikke hvordan man regner volume- og vægtprocenten ud på en øl. Er der en som kan hjælpe? -
Forsøg med lys
ForumindlægHej alle, Nogen der har nogen forsøg med lys, der kunne bruges til fysik eksamen i 9. klasse. Tak alle, :-) -
Hvad betyder....?
ForumindlægHvad betyder: m*s^-1 og km*h^-1 i fysikkens verden? -
Besvarelser til eksamen 2005?
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med, eller har et link til besvarelserne af skriftlig fysik eksamen 2005? -
hjælp mig..
Forumindlægmåske der er nogen som kan finde eller har besvarelsen af fysik højt niveau, august 2005? -
Bredde-/længdegrader
Forumindlæghej. Er der nogen som har lavet en fysik rapport om bredde- og længdegrader? har virkelig brug for hjælp! Hilsen Anita -
energi
Forumindlæghej hvad synes i jeg skal fortælle om energi i fysik altså af emner håber for svar -
eksamen
Forumindlægjeg skal op i fysik, jeg ved ikke hvordan je gkan gribe det an, nogle der har råd. -
Gitterligning
ForumindlægSkal snart op i fysik, men kan ikke finde udledningen af gitterligningen :( nogen der ved hvordan man udleder den? -
Vi har projektuge og vi skal skrive om Global Opvarmning.
ForumindlægDet skal indeholde Fysik, Geografi, Biologi. Pls kom med gode ideer til det
