Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 19181 til 19200 af 34347
-
Saga gennemgang
ForumindlægHey. Hvis du træk en saga til dansk A gym. eksamen hvordan ville du så gribe den an? Og er der evt. nogen der ligger inde med en analyse model til sager? På forhånd tak :) -
Jødedom og frelsebegrebet - HJÆLP!
ForumindlægHej! :) Jeg sidder og læser til eksamen i religion. Jeg kan ikke helt forstå frelsebegrebet i jødedommen. Nogle der kan forklare dette? Og eventuelt også forklare forskellen på frelsen i jødedommen og kristendommen? På forhånd mange tak :) -
differentialkvotient
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i matematik eksamen, men har et bevis, som jeg har svært ved at forstå. Beviset er for F(x)=a*x^2. Er der nogen, som kan hjælpe mig med dette? PÅ forhånd tak. -
Dokudrama og Novellefilm
ForumindlægHey. Har mulighed for at komme op i Dokudrama eller Novellefilm til Dansk eksamen i 3.g STX, men hvordan vil i gribe sådan en opgave an, og er der evt. en som har en analyse model liggende? På forhånd tak -
Romerriget
ForumindlægHej, jeg skal op til historie eksamen her den 23. og jeg sidder og læser op lige pt. Men jeg kan ikke komme på nogle gode der omhandler romerrigtet? E der nogle der kan hjælpe lidt her? -
HASTER - analyse af sangtekster!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen og der skal jeg lave en analyse af en sangtekst og jeg kan ikke huske, hvordan det er, men noget med linjerne om de rimer osv? men hvad mere? hjælp, hjælp, hjælp. er første års på handelsskolen. tak på forhånd. -
Eksamensopgave fra sidste år - eng. og dansk
ForumindlægHejsa Er der nogen, der ved, hvad de forskellige emner var i henholdsvis dansk og engelsk skriftlig eksamen sidste år? Og kan man finde selve eksamensopgaverne, hvor opgaverne bliver stillet (i så fald hvor)? Hilsner -
Høj- og lavpris segmenter????
ForumindlægHej skal til EØ eksamen imorgen, og studser over disse to begreber "højpris segmentet" og "lavpris segmentet", hvad vil de sige? Har om William Demant(høreapparater) hvis det er til nogen hjælp. -
Kronik
ForumindlægHey Er meget i tvivl omkring hvordan man griber en kronik an hvis man trækker den til Dansk A STX eksamen. Nogen der kan hjælpe eller evt. ligger inde med en analyse model? På forhånd tak. -
Mutationer og arvegang
ForumindlægJeg har fået vores spørgsmål på forhånd til biolog eksamen og har dertil nogen spørgsmål jeg ikke helt forstår. Hvad forstås med: redegør for det molekylære grundlag for genetisk arvelighed? -
Les relation humaines
ForumindlægHej derude. Jeg har lige trukket emne til min fransk eksamen i morgen. Jeg har trukket les relation humaine. Er der nogen der har nogle idéer til hvad man evt. kunne sige/komme ind på? -
Vand, fordampningsvarme
ForumindlægHey, jeg skal til eksamen i morgen og har trukket om fordampning og smeltning, og det jeg er lidt i tvivl om er: Hvad sker der egentlig når vandet koger, og det derefter bliver til damp? Altså med molekylerne? tak! /Jakob -
Samfundsfag A terminsprøve
ForumindlægSkal til terminsprøve her i morgen i samdunsfag A. Ved ikke helt hvad med skal læse op på, for normalt ville man jo sige aktuelle ting, men hvis du det bliver den som de havde sidste år til eksamen, hvilke emner ville i så læse op på?? -
Symposion - Sokrates' ironi?
ForumindlægHej .. Skal til old eksamen i morgen, og jeg har svært ved at se hvor og hvorfor Sokrates bruger ironi hele vejen igennem sin tale.. Nogle som kan hjælpe lidt på vej? -
Projektion i Plan
ForumindlægHejsa Jeg skal til eksamen her på mandag og jeg kan ikke huske teorien bag projektion af et punkt på en linje i planen. Jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe og eventuelt komme med et eksempel på det? -
Begrebet differential kvotient
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i matematik på B-niveau på tirsdag og sidder lidt fast i de sidste spørgsmål. et af spørgsmålene lyder følgende: Gør rede for begrebet differentialkvotient, men hvordan gør man lige det ? og hvad betyder det ? på forhånd mange tak -
Hjælp! SFI's fem socialgrupper.
ForumindlægHej alle sammen. jeg skal til eksamen i morgen, og kan simpelthen ikke svarer på fordele og ulemper ved SFI's socialgruppe inddeling. Håbr nogle kan hjælpe! -
Hjælp - Eye socket girls
ForumindlægJeg skal op til eksamen i morgen i engelsk B, og har trukket en tekst, som jeg har 24 timer til at analysere og fortolke. Er der nogle der har læst denne tekst? Eller som har notater til den? Ville være en stor hjælp! -
ekstra materiale..
ForumindlægHej. Vil bare spørge om man skal finde ekstra materiale til eksamen, el. er det bare en mulighed? Men hvis det bare er en mulighed, er det så ikke bedst at finde ekstra materiale, så man viser at man kan mere.. altså finde nyt materiale og perspektivere. -
Dansk Demokrati og national identitet?
ForumindlægHvis nogen har noget til dette, må de meget gerne sende det til mig.. dette er mine temaer og har fået en del artikler udleveret.. skal op imorgen kl 08 sidste eksamen, har brug for hjælP? Hjælp mig [email protected]
