Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 19181 til 19200 af 46824
-
Det Forsømte Forår
ForumindlægDer står at jeg skal lave en Kvalificeret Titelanalyse til Det Forsømte Forår.. Jeg ved bare ikke hvad en Kvalificeret Titelanalyse betyder så er vist nok gået lidt i stå.. Gider du at hjælpe? -
AT - Doping
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene idræt (B) og kemi (A) som mine fag. Emnet er doping. Jeg vil høre om der var nogen, som havde ideer til problemstillinger og promblemformulering? Tak! Malene -
Statistik hjælpelærer søges
ForumindlægHej jeg søger hjælp til statistik mod betaling. -
Mundtlig Matematik
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig! Jeg går i 8. klasse og skal op til en mundtlig matematik på Mandag, og jeg er ikke så selvsikker i faget matematik. Så jeg kunne godt tænke mig, at få nogle gode råd til hvad man kan gøre, for at præstere bedre. Og måske også hvilke emner jeg kunne fokusere på. ... -
Indeholder virus en cellekerne?
ForumindlægHejsa Indeholder virus en cellekerne... -
Procent for karakter
ForumindlægHej SP Jeg har lige været til to skriftlige eksamener. Er der nogen der kan opstille procent svarende til karakter. Hvis jeg skal have 10, hvor mange procent skal jeg så have. På forhånd tak ?? -
Dispostion i mundtlig matematik
ForumindlægHjæælp!!! Sidder og forsøger at lave en dispositon til mundtlig matematik, men kan simpelten ikke kommer igang. Hvordan kan jeg f.eks. stille den op??? -
“The splinter”
ForumindlægHej, jeg skal lave en analytical essay af “The Splinter”. Nogen der kender til novellen? -
atomfysik HASTER!!
Forumindlæghej alle hvis man trækker atomfysik er der så forsøg man kan vise eller er det bare teori om atom, grundstoffer osv... -
Filosoffer uden for pensum?
ForumindlægHey, jeg skal op til filosofi og her kunne det være godt at kunne perspektivere til nogle filosoffer uden for pensum.. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at perspektivere? Her er en lille liste over det vi har beskæftiget os med: Etik: Platon Pligtetik (Kant) Konsekvensetik Utilitarisme Dyd... -
Optagelsesprøve/test i 2.g?
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har har hørt, at man kan komme op til en prøve/test i 2.g, i slutningen af skoleåret. Meningen med denne test/prøve er så at vurdere om man er klar til at rykke op til 3.g. Jeg ville så høre om der nogle der har noget erfaring eller viden omkring dette, da jeg ikke selv ved... -
hjælp hjælp hjælp tak
ForumindlægThe USA spare time <span lang="EN-US" style="font-size:18.0pt;mso-ansi-language: EN-US"> </o:p> <span lang="EN-US" style="font-size:18.0pt;mso-ansi-language: EN-US"> My topic F... -
Hvis man går og dumper handelsskolen, får man så lov til at tage 3 år om igen???
ForumindlægHvis man går og dumper handelsskolen, får man så lov til at tage 3 år om igen??? -
problemløsning
Forumindlægjeg ved ikke hvordan jeg skal regne det her ud jeg skal til termisprøve snart har virkelig brug for jeres hjælp -
Gennemsnitskarakter på videregående
ForumindlægJeg er snart færdig med mit sidste år på Gymnasiet og har indtil videre fået høje karakter. Dog var mine karakter i 2.G på ca. 8 og 1.G langt fra gode. Så nu er jeg i tvivl. om mine lave karakter fra før, gør det umuligt at søge på et universitet der kræver et snit på 10.(Mit snit er ca. 10 nu) ... -
ideer til indhold i samfundsfagsopgave
ForumindlægHej, jeg skal diskutere, i hvilket omfang FN er i stand til at håndtere situationen i Ukraine, samt i hvor høj grad FN kan bidrage til at finde en fredelig løsning på konflikten. så disse to parameter skal jeg benytte. Jeg skal tage udgangspunkt bilag 1 og i teorier som realisme (offensiv neoreal... -
Effekt
ForumindlægJeg har kigget på denne opgave godt og vel en time, og jeg kan ikke løse den, er der en, som vil give mig en hjælpende hånd med den? Opgaven er: Til fremstilling af blyhagl blev flydende bly båret op i tårnet i spande. Hver spand indeholdt 5,0 L flydende bly. Densitet af flydende bly: 10,21 g/c... -
Opgavesæt/træningsopgaver i fysik
ForumindlægHej Er der nogen, der har gamle opgavesæt i fysik? Eller ved I hvor man kan træne skriftlig fysik? Tak på forhånd. -
Regncensor - gør rede for
ForumindlægHvordan gør jeg? -
tyskrettelse
ForumindlægHej er der nogen der kan rette en tysk opgave kun på 70 ord ?:)
