Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19181 til 19200 af 29671
-
Thomas Kingo salme?
ForumindlægHej er der nogen der har analyseret en salme af Thomas Kingo, men som ikke har sat ind her på studieportalen eller studienet? Har virkelig brug for en, har ingen anelese hvad jeg skal skive i den.. Ville være en kæmpe hjælp! Er ogs selv villig til og give afleveringer ud. -
Johannes v. jensen: "Oktobernat"
ForumindlægJeg skal lave en analyse af "oktobernat", jeg har søgt herinde, men kan ikke finde noget brugbart? Er der nogen der kan hjælpe mig? Det skal være på 1.g - niveau, sproglig. -
Rettelse
ForumindlægHej jeg ville lige høre om der er en der har tid til at kigge min sso igennem eller ihvertfald min analyse af min ukendte tekst?Håber i kan hjælpe mig...Med venlig hilsenLone -
Nowhere Man - Beatles
ForumindlægHej! Jeg er i gang med SRP, og har brug for noget hjælp til en tekstlig analyse af Beatles' sang "Nowhere man", er der nogen som kan hjælpe? Mvh -
Hvilken model?
ForumindlægJeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her? -
Vorherrebevars af Tove Ditlevsen
ForumindlægEr der nogen der har analyseret Tove Ditlevsens novelle ''Vorherrebevars'' ? Hvis der er, er der så nogen der kan hjælpe mig med tid og miløj, sproget og komposition? På forhånd tak :) -
2 korte spørgsmål om litterær perioder op til Dansk Mundtlig - 9. klasse eksamen
ForumindlægHej. 1) I en analyse, hvordan finder man ud af hvilken litterær periode en tekst fra fx 1850 er skrevet i? 2) Hvilke litterære perioder er nødvendige (gode) at have styr på? På forhånd tak -
Komposition i videoen 3 x s frederik fetterlein.
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp til min analyse af reklamen, ''skygge, solhat og solcreme med frederik fetterlein i hovedrollen. Jeg har brug for hjælp til kompositionen i reklamen, så hvis der var en der ville se reklamen, og finde kompositionen i den ville det være en stor hjælp. -
Hvilken model i afsætning?
ForumindlægJeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her? -
Prøveform b, spørgsmål bagefter?
ForumindlægEfter man har fremlagt sin analyse, sagde min lærer at man bliver stillet nogle spøgsmål og at man bare skal snakke med lærer og censor. Hvilke slagsspørgsmål er det? OG hvad hvis man ikke kan svaret? -
Vidneværdi
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe? -
Vidneværdi
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe? -
Købsadfærden / Fitness World
ForumindlægJeg har et spørgsmål som lyder: analyser købsadfærden for fitness worlds kunder. Vil det ikke være en god idé at tage bruge deltagere i beslutningsprocessen samt beslutningsprocessens faser??? eller er det noget der er mere relevant i den forbindelse -
HJÆLP!!
ForumindlægEr desperat!! Skal skrive en stil om "det er et yndigt land", men jeg kan simpelthen ikke finde ud ad at analysere den. Indtil videre har jeg kun skrevet lidt om hvad de forskellig strofer handler om... -
Tema og budskab i eventyret Rødhætte
ForumindlægHey kan nogen hjælpe mig jeg er ved at lave en analyse af Rædhætte og jeg mangler stort set kun temaer og budskabet kan nogen hjælpe mig? -
HJÆLP! diskursanalyse af Obama's indsættelses tale
ForumindlægHej Jeg skal lave en diskursanalyse af Obama's indsættelsestale, men har ingen idé om hvad man skal gøre, har lavet en analyse af talen, men forstår ikke hvordan man laver en diskursanalyse...? nogle der kan hjælpe?? -
digte
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har analyseret følgende digte af Thøger Larsen "vinternat" og "solsangen" og evt. har lidt noter til digtene eller til Thøger Larsen generelt. -
Syntaktisk
ForumindlægDerfor er jeg så rød. Hvordan laver man syntaktisk analyse af den sætning Mit but: er=verballed. jeg=subjekt. så rød= subjektsprædikat. Hvad er ''derfor'' -
Hjælp i fagene: 'Organisation & Kommunikation, og Tekstanalyse & Tekstproduktion'
ForumindlægHJÆLP i tværfaglig opg i fagene 'Organisationsteori og Tekst analyse og tekstproduktion' MOD BETALING SØGES. KONTAKT MIG PRIVAT PÅ [email protected] DET HASTER, SÅ DET SKAL HELST VÆRE HURTIGST MULIGT!! -
"Au revoir les enfants"
ForumindlægNogen der har analyseret denne film før? :) Jeg har svært ved at fortælle om omgivelserne, genren og fortolkningen, som jeg meget gerne vil have noget hjælp til? Håber på hjælp - På forhånd tak! :)
