Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19201 til 19220 af 101232
  • skal d op i fransk mundtlig

    Forumindlæg
    Hej skal du op i fransk skriftlig ? og hvordan forbereder du dig.
  • sygeplejerske

    Forumindlæg
    Hej allesammen, mit spørgsmål lyder m jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen selvom min gennemsnit ligger på 2,0?
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej er da en venlig sjæl som har lyst til at rette en kort tekst på 19 linjer .. ? ps. jeg sender teksten i indbakke På forhånd tak :)
  • hjælp med pH

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en synopse om pH og pH-beregninger. Hvad tror I er godt at have med? :)
  • HEJ!!!

    Forumindlæg
    KÆRE ALLE SAMMEN JEG HAR BRUG FOR JERES HJÆLP. JEG ER IKKE EN KLOG STUDENT OG MIT SNIT ER KOMMET NED PÅ 1,7 :( JEG ER VIRKELIG SKUFFET OG KED AF DET, DA JEG IKKE VED HVA JEG SKAL GØRE!!! MIN SIDSTE EKSAMEN ER NU PÅ TIRSDAG OG DET ENGELSK, JEG SKAL HAVE 7 FOR AT MIT SNIT LIGGER PÅ 2. MEN ER IKKE S...
  • Redox reaktion

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en redox reaktionsskema som jeg har sværet med at løse. Jeg har prøvet at løse den men det er ikke rigtigt da jeg kan kigge på facit listen så jeg tænkte om der nogen der kan vise hvordan De vil løse denne reaktionsskema da facit listen ikke giver en forklaring. Jeg har vedhæftet ...
  • Osteoporose - afkalkning af knogler

    Forumindlæg
    Jeg skal forklare relevant fysiologisk viden i forbindelse med knogleskørhed i ca. 10 min i en fremlæggelse. Mit fokus er på ældre mænd. Jeg vil meget gerne forklare, hvad der sker af kemiske processer i kroppen, når man får knogleskørhed, men synes ikke, at nogen hjemmesider forklarer det helt p...
  • Skriftlig Engelsk A STX eksamen 2010

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med eksamenssættet og eller svar på delprøve 1 fra skriftlig engelsk A STX 2010? eller har gode råd og fif?
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en dansk stil (et essay) som jeg har fået tilbage i dag, med en karakter, som jeg ikke rigtig kan få til at passe! Ville høre om nogen af jer havde lyst til lige at læse den igennem, og komme med et bud på en karakter. På forhånd tak for hjælpen :-)
  • hvornår bruger man

    Forumindlæg
    nogen der kan forklare mig i hvilket tilfælde man bruger "sin", "tan" og "cos" På forhånd TAK =)
  • Hvad skal jeg gøre?

    Forumindlæg
    Hej, mit navn er Tobias og jeg går på STX. Jeg har gået og tænkt over om det var rigtige valg at tage mat A da jeg nu går i 2.g og syntes det er ret svært, ville det være dumt eller overhovedet muligt at droppe ud og vælge en...
  • Kommunalgvalg - Stemmeprocenter.

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive en samfundsopgave og dertil skal jeg bruge valgdeltagelse i procent ved de sidste mange kommunalvalg ?? Er der nogle der ved hvor jeg kan finde dette? På forhånd tak.
  • spektroskop

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke hvad min lærer mener når han skriver det her?? 'Forklaring af sammenhæng mellem energiniveauer i atomer og bølgelængder der udsendes' (Jeg har om Bohrs atommodel, så vi skal lave et forsøg med spektroskop)
  • Christiania

    Forumindlæg
    Jeg har om Christiania i Projekt opgaven og mangler ideer til spørgsmål. Så det ville virkelig hjælpe mig meget hvis i havde nogle gode ideer til nogle spørgsmål :)
  • Uskabt og umålelig

    Forumindlæg
    Hej... jeg mangler svar på følgdende spørgsmål fra en venlig sjæl :-) Hvad betyder det, at Faderen, Helligånden og Sønnen er uskabte og umålelige?
  • forskellige emner i fysik

    Forumindlæg
    hej jeg står desparat og har brug for hjælp til nogle opgaver i fysik. jeg forstår ikke hvad jeg skal gøre eller hvordan jeg skal løse følgende opgaver som er i dokumentet. håber virkelig at der er en der kan hjælpe mig mange tak på forhånd for at du vil tage dig tid og hjælpe andre
  • Kostens virkning og matematik?

    Forumindlæg
    Hej, i år er AT-emnet "Mad og mennesker" og jeg har valgt fagene matematik A og biologi C. Herunder har jeg tænkt på at beskæftige mig med "kostens virkning". Er bare ikke helt sikker på hvordan jeg kan få noget matematik med ind, f.eks. statistiske tests.
  • Hvornår forkaster man sin nulhypotese?

    Forumindlæg
    Hvornår forkaster man nulhypotesen? Er det når p-værdien er under signifikansniveauet, også gælder ens alternative hypotese? Beskriver nullhypotesen afhængighed eller uafhængighed?
  • Matematikhjælp

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som kan hjælpe mig med denne opgave? En funktion f er bestemt ved f(x)=x^2-4x Grafen for f er en parabel vis at parablen skærer førsteaksen i x = 0 og i x = 4
  • Biologi eksamen

    Forumindlæg
    Har fået følgende spørgsmål til Biologi eksamen, som jeg gerne vil have hjælp til at svare på. - Vurdere hvordan mutationer kan ændre hvordan egenskaber udtrykkes - Diskutere hvorfor mutationerne ikke forsvinder i vores samfund