Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19201 til 19220 af 42009
  • Mundtlig eng.

    Forumindlæg
    Hej alle.. Er der nogle der ved hvordan det forgår i engelsk efter den nye reform? Skal op til årsprøve imorgen og jeg er ikke helt sikker på det..Evt. nogle der har nogle gode råd hvis man ikke er så god til engelsk? Eller bare generelt.. på forhånd tak (:
  • Eksistentialisme

    Forumindlæg
    Læste lige bogen af Satre og der står at både kriste og ateister mener at eksistens går forud for essens. Et andet sted (religion - en grundbog) står at kristne mener at essens går forud for essens...Hvad er rigtigt??
  • nemesis eller skæbne

    Forumindlæg
    Hvordan forholder det sig med hensyn til skæbne og guder. Har guder nogen indvirkning i skæbne eller er skæbnen uforanderlig (af guderne)?????Sidder og læser Kong Kroisos af Herodot og er i tvivl om Kong Kroisos søn Atys er offer for skæbnen eller offer for sin faders nemesis(gudernes straf)
  • Rettelse af engelsk artikel

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer, der har tid til at rette min engelske artikel? Det skal være rettelse af grammatiske fejl, sproglige formuleringer osv. På forhånd tak.
  • Gymnasium

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er en pige som starter på vestreborgerdyd som 1'ger. Er der nogen der kender noget til det gymnasium, er meget nervøs men glæder mig også på samme tid . :) Glæder mig til at høre fra jer.
  • International politik

    Forumindlæg
    Hej .. jeg skal op til samf eksamen i morgen i international politik. Jeg har 4 artikler som udleveret materiale der stort set kun handler om finanskrisen og klimaændringerne. Det er sikkert svært at svare på når i ikke har artiklerne. Men hvad kan jeg tage fat på? er lost
  • gymnasiet

    Forumindlæg
    sidder og diskutere med nogle venner. Kan man dumpe gymnasiet(man skal opnå et vist gennemsnit)eller får man bare et eksamensbevis
  • SSO?!

    Forumindlæg
    Er der nogen som har et godt emne til SSO-opgave i historie på HHx?!Please hjælp, jeg er lost!
  • Mat på E-learning

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen som har haft held med at læse Mat på B niveau på egen hånd.. altså som fjernkursist ? eller kan det bedre betale sig at være der til undervisningstimerne?
  • Globalisering!

    Forumindlæg
    Jeg fik idag et meget besynderligt spørgesmål af min Geografi lærer. "Hvordan kan det være at Real Madrid købte David Beckham for 230 mio. kr.?"Jeg må desværre indrømme at jeg, her sidder i Herrens mark, nogle der kan være behjælpelige?? Skal dog lige siges at det omhandler globaliserin...
  • Studere i Kina eller Japan!

    Forumindlæg
    Hvad kræves der for at studerer i Kina eller Japan? Hvordan kommer man overhovedet til at studerer der??Håber i kan hjælpe!
  • Interesseorganisationer

    Forumindlæg
    Hej alle, er der nogen herinde der kan hjælpe mig med en lille forklaring på , hvad en interesseorganisation egentlig er?Og når Fogh kritiserer, de såkaldte smagsdommer og eksperter, er han så FOR eller IMOD interesseorganisationer?
  • gasudvidelse

    Forumindlæg
    Sidder og øver mig lidt på et prøvesæt, og har så et problem med nedenstående spørgsmål (vedhæftet). Jeg forstår ikke helt, hvorfor der indgår et trin med indtag i den sidste proces. Vi snakker om en beholder med en gas. Grunden til at trykket falder er fordi, at beholderen afgiver energi, da d...
  • lægeløn

    Forumindlæg
    Er der nogen her der ved hvad en nyuddannet læge, dvs en læge i turnusstilling, fik i løn pr måned i 1998-2000? Interessen i dette spørgsmål kræver en længere forklaring, så den undlades derfor. Spørgmålet går på ovenstående og jeg har ingen interesse i at vide hvad en turnuslæge tjente fra 2000...
  • praktisk om eksamen

    Forumindlæg
    Får elever på kemi b niveau på forhånd at vide hvilken forsoeg de kan traekke til eksamen? (Jeg er klar over at det er en vi har lavet i undervisningen.) Eller er samtlige udfoerte forsoeg mulige traek til eksamen?
  • hej

    Forumindlæg
    hej min lærer sagde her i morges at det er sværet at komme ind på en eud og hun fik det til at lyde at jeg ikke kun klare det fordi jeg skal være murer og jeg er ikke ret god i skolen hvad skal jeg gøre
  • Andengradspolonymer!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har to opgaver jeg simpelthen har brugt så lang tid på, men ikke kan komme videre! Håber der er en venlig sjæl derude, der vil hjælpe mig med at komme videre med disse to opgaver.
  • Linære funktioner

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg Angiv a-værdien for linje 1: y = 2x + 3 Angiv b-værdien for linje 1: y = 2x + 3
  • Kemi dispositioner

    Forumindlæg
    Hej... Nogen som har nogle dispositioner liggende? Hvis ja, vil I så ikke sende dem?? Har virkelig brug for noget inspiration til mine egne...
  • Samfundsfag

    Forumindlæg
    En der er god til Samfundsfag ???