Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19221 til 19240 af 48880
-
Enkelt sætning
ForumindlægHej med jer.Jeg skal skrive: "Han kunne ikke vide, hvem der havde åbnet døren."Men det der "hvem der" er jeg i tvivl om.Mit umiddelbare bud, men er som sagt usikket på ovenstående:Er konnte nicht wissen, wer der die Tür geöffnet hatte. -
Svar på skriftlig eksamener?
ForumindlægEr der nogle herinde der ved hvornår man får svar på sine skriftlige eksamener? Det plejer jo at følge hinanden stort set landet over -
Ligheder Mitose-meiose
ForumindlægEr der nogen, som kan forklarer mig hvilke ligheder melle Mitose og meiose. Har læst i min bog osv, men kan not understand! -
Kildekritisk opg, hjælp haster
ForumindlægKan i nævne nogen af de vigtigste beguvenheder fra kampen i stikordsform, for kilde 1 og kilde 2. Så jeg kan komme igang er helt blank...... Kilde 1 "Var det godt eller dårligt. Det er nok den fornemmelse man havde, da turen igen gik mod Roskilde efter at have overværet opgøret søndag e... -
Ret hvis De vil være så venlig
ForumindlægNu skal der jo snart gives årskarakter, og jeg afslutter spansk. Jeg er tæt på at kunne hive et ti tal hjem.. Mangler bare det sidste med det skriftlige, så håber på en venlig sjæl der har tid/lyst til at kigge min oversættelse igennem:La Séptima Campanada – Traducción: El libro trata de soledad ... -
hjælp
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan fortælle mig hvad der menes her Den form for konstant forstyrrelse og manglende evne til fordybelse, der kommer til udtryk, når man 'multitasker', er en omdiskuteret effekt af de nye digitale medier. På forhånd mange tak -
Flamenco
ForumindlægEt meget lille oplæg om Flamenco -
Aktuelt om flygtninge i DK
ForumindlægHej, Jeg skal til AT-eksamen imorgen. Mit emne er flygtninge/flugt og til min fremlæggelse skal jeg jo helst have noget aktuelt med om mit emne. Jeg har søgt lidt på nettet og sådan men synes ikke rigtig jeg kan finde noget. Derfor vil jeg lige høre om der er nogen som har nogle link til nogle ny... -
pronomen
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at hvilket pronomen jeg skal bruge i denne sætning Hvis jeg ønsker at skrive - disse observeringer Er det så diese Beobachtung? -
Tysk sætning ; hjælp!
ForumindlægHvordan oversætter man den sætning med rigtigt ordstilling?"Det kan bare være noget man har hørt fra en anden, eller opblevet én gang og så generalisere." -
Et par sætningr
ForumindlægHun elsker bruge tiden i butiken, fordi den er meget afslappende at opholde sig i.Sie mag ihre zeit im Ladden verbringen, weil es sie entspannt.Han bruger meget tid på at bade, læse og tilbringe tid i havenEr verwendet seine viele Zeit, mit baden, lesen und zeit in Garten verbringen.Da han var ba... -
sætningsanalyse
ForumindlægJeg skal gennemgå en sætningsanalyse for denne sætning, kunne jeg få noget hjælp til det idet jeg ikke har haft så meget om det? - tak :) The diaries provide us with a great deal of information on the life of Charles Darwin. Jeg skal fortælle hvor genstandsleddet ligger og om verbet er... -
ordbog
ForumindlægHeyJeg ved der er nogle fra mit engelskhold, som har en anden ordbog en den almindelige røde fra Gyldendal. Den skulle være grøn, men jeg kan ikke huske hvilket forlag. Er der nogle jer der kender den, og kan sige mig om den er væsentlig bedre end Gyldendals? så ville jeg nemlig prøve at høre run... -
Eksamen i kemi
ForumindlægJeg skal til eksamen i kemi: Er der nogen der har gode notater? -
Engelsk - oversættelse
ForumindlægOversæt følgende sætning: Hvis den trykte bog skal overlevet, skal den være lækker at røre ved. -
optagelsesprøve
ForumindlægHej alle sammen!!! Jeg vil hører om der er nogen der har været til optagelsesprøve på hhx, og om jeres meninger og holdninger til dette...er den svære eller hvad forventer de at man skal kunne? tak på forhånd -
opstanden i ungarn.
ForumindlægHej folkens, jeg har brug for hjælp og håber i vil hjælpe mig. Skal lave en mundligt fremlæggelse om opstanden i ungarn. Mangler informationer, og håber i kan give mig nogen!!! -
Årsprøve
ForumindlægNogen, der kort kan fortælle hvordan en årprøve i fransk fortsættersprog foregår, hvis det er efter 1.g?Trækker man en tekst, man skal tale om? -
AT-emne - hjælp!
ForumindlægHej :) Skal aflevere endelig emnevalg i morgen, og jeg skriver i Fysik (B) og Religion (C). Det jeg gerne vil skrive om er atombomben og religiøse reaktioner, men kan ikke rigtig finde materiale i Religion, så overvejer om jeg skal skifte emne. Så har I nogle gode ideer til emner? Det skal ... -
Khi-kvadrat på matematik b niveau
ForumindlægHej, er der en der ved, hvordan man på t-89 beregner sandsynligheden til 0,974 for at få C=7,33 i en khi-kvadratfordeling med to frihedsgrader? På forhånd tak for hjælpen!
