Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 19261 til 19280 af 61668
-
Rettevejledning?
ForumindlægHi! Er der nogen, som ved, om der er et sted på nettet, hvor man kan finde rettevejledning til færdighedsregning FSA 2007 ? -
hjælp! til Kemi/matematik - reaktions 0 og 1 ordner samt halveringstid
ForumindlægHej Jeg sidder med en opgave, som jeg har svært ved at finde ud af. Opgaven lyder: - Lav en matematisk redegørelse for hvorledes nulte og første ordens reaktioner kan genkendes og hvorledes halveringstider bestemmes Er der nogen, som kan hjælpe??? -
Skal ha A niveau matematik men mange siden jeg havde b..forslag?
ForumindlægHej Det er nogle år siden jeg blev færdig i gymnasiet og har siden ikke rigtig beskæftiget mig med matematik Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, som kræver mat A. Jeg har tilmeldt mig et lyn-kursus i sommerferien og skal bare bestå, da det et krav for at komme igang med uddannelsen Je... -
AT-eksamen: metoder i dansk og samfundsfag - emne: 1984 af George Orwell.
ForumindlægJeg skal til eksamen i AT på mandag, og er derfor igang med at forberede mit talepapir. Jeg har lidt problemer med at beskrive metoderne, jeg har brugt til at nå frem til min konklusion, så måske er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skriver om George Orwells roman "1984" i fagene dansk... -
'Den stærkeste' af August Strindberg - Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægKære Studieportal.dk-brugere Så har vi været til skriftlig eksamen, men jeg er meget i tvivl med min besvarelse - er der ikke nogen venlig sjæle, der har lyst til at læse den igennem og eventuelt vurdere den på skalaen? På forhånd tak. PS. Den er nu i et format, I alle kan åbne ;) -
Stået Studentereksamen
ForumindlægHej, Kom til at tænke på en ting angående de mundlige eksamener, hvad sker der hvis man ikke består f.eks. dansk mundtlig eksamen eller matematik mundtlige, altså får under 6, hvad betyder det så egentlig, kan det forhindre en i at få sin studentereksamen ? -
Mangler hjælp til HTX Matematik A (3-4 afleveringer, jeg betaler over 1000 kr!!)
ForumindlægHey alle.. Jeg har brug for hjælp til nogle matematik a afleveringer på 3. år af HTX.. Jeg er villig til at betale over 1000 kr for hjælpen! Det haster virkeligt!!! -
Mundtlig Matematik: Vurder fordele og ulemper ved forskellige observationssæt
ForumindlægHej. I forbindelse med at jeg har en mundtlig matematik fremlæggelse i morgen, skal jeg fremstille og vurdere fordele og ulemper ved forskellige observationssæt. Jeg skal altså opfinde min egen opgave der viser at jeg har styr på det.. det er altså en af målene. Jeg forstår bare ikke helt hvilke... -
''Den fotograferede virkelighed'' - dansk eksamen
ForumindlægGoddag til alle kloge mennesker herinde- jeg håber, at I kan hjælpe mig med et par enkelte spørgsmål. Jeg har trukket ''Den fotograferede virkelighed'' til min dansk mundtlige eksamen (9. klasse) Jeg synes ikke rigtig, at det er noget, som vi i klassen har været i dybten med- så ... -
søger rettelse af min tysk fremlæggelse til eksamen i morgen!
ForumindlægHej jeg håber der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig med at rette denne tekst. Dorris Dörrie – Ohne Gepäck (1989) Die Novelle handelt von einem deutschen Mann. Er hat zwei Jahre in America wohnt, und jetzt fährt er nach Deutschland zu seiner Eltern zu besuchen. Aber er hat keine Lust da... -
Hjælp til oversættelse af få sætninger - 24 timers eksamen
ForumindlægJeg har desværre problemer med forståelsen af min 24-timers eksamenstekst på C-niveau, hvor det ikke er muligt at slå ordene op. Ich kante zu viele kluge Köpfe, die auf Friedhöfen Gräber harkten = Es gab keine undichte Stelle = Durch Die Ehe mit einem Auländer wäre ich zwar DDR-Bügerin geblieben,... -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer
ForumindlægLektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer Kontakt: [email protected] Sted: 2100 København Ø Dato: Lørdag, 05 november 2011 23:34 Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnas... -
Matematik Maple det bestemte ingrale? Hvad går galt
ForumindlægHej folkens - jeg brugte maple til at regne ud hvad det bestemte integrale var. Men da jeg prøvede at udregne det hvert for sig og så trække det fra så får jeg ikke det korrekte svar? Selvom jeg anvender maple Har først løst den ved hjælp af det bestemte integrale Hvorefter jeg udregner hve... -
hvilke emner er gode, at vælge til tysk mundtlig eksame
Forumindlæghej jeg vil gerne vide om i kender nogle gode emner, som man kan snakke om, til tysk mundtlig eksamen. -
mat a skr eksamen maj 2009 + august 2009
Forumindlæghar i besvarelserne til stx mat a fra maj 2009 + august 2009? :D det haster! plz help me -
Historie B 24 timers eksamen imorgen
ForumindlægPersonen der skulle have hjulpet mig til min historie B 24 timers eksamen har ikke mulighed for det alligevel, derfor leder jeg efter en historie lærer eller studerende der kan komme hjem til mig imorgen og hjælpe mig med eksamen. Timeløn er 150 kr i timen. Skriv herinde eller på 71717187 P... -
Engelsk EKSAMEN!! :( From this earth, my brother
ForumindlægHej venner. Er der ngen er jer, der til engelsk eksamen eller til engelsk timerne, som har læst en teks ved navn " From this earth, my brother " Og kan give et kort referat om teksten? Jeg skal til eksamen imorgen, men forstår ikke hel handlingen .. -
2 næsten simple spørgsmål til eksamen i biologi haster lidt
Forumindlægskal til eksamen på onsdag i biologi og vi har fået udleveret eksamens spørgsmålene på forhånd jeg sidder fast i de sidste 2 er der ikke en som vil være sød at hjælpe hvis du kender svaret :) 1) vudere hvordan forskellige abiotitiske faktore påvirker en plantes vækst 2) Forklar insulins og ... -
Tekst som kan anbefales til 9.klasse eksamen i dansk
ForumindlægEn tekst, som kan anbefales til brug af 9.klasse eksamen. Må gerne kunne perspektiveres til familieliv og have med homoseksualitet at gøre. Håber I kan hjælpe. Tak på forhånd :) -
Vurdering af Engelsk A-niveau skriftlig eksame
ForumindlægHej. Som mange andre herinde, vil jeg også gerne have vurderet min engelsk skriftlige eksamen. Hvis nogen skulle have lyst ville det væe rigtig dejligt - Tusind tak :) Hilsen Anne.
